ENE dieetti

Läskimakkara

Olen kolmatta viikkoa ENEllä, käytän Easy Diet- valmisteita 3 pss /vrk 20 g protskulisä ja 500 g kasviksia. Mulla on karsea nälkä koko ajan! Ketostiksit näytti vielä toissapäivänä, että olen ketoosissa, nt ne tikutkaan ei enää toimi. Ovat vanhoja..Olen pitänyt hiilarit alle 50 g. Kaloreita tulee n. 800. Missä vika kun on nälkä ja paino ei putoa juuri ollenkaan, vaikka olen tarkka ja pidän kirjaa syömisistäni!

5

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jossuaal

Onko se paino kuitenkin pudonnut? Itse olen mehudieetillä (mehustan itse) ja n. 1000kcal pv on saanti ja paino tippunut tässä 4 päivän aikana 700g vrkssa. Ilmeisesti et kuitenkaan ole ketoosissa,kun pitäishän sen näläntunteen jo helpottua... onko kilpirauhanen ok?

• laihduta-terveesti

Tuolla tavalla pudotat ensin nesteet sitten lihakset ja vähän rasvaa.
      Liikuntaa, voimistelua, urheilua ja lisäämällä vähän kerrallaan n.1500kc
      tulet onnistumaanparemmin.Tarvitset hyviä hiilareita jaksaaksesi liikuntaa
      ja se saa kehosi toiminnat liikkeelle - ei ravinnon vähentäminen pelkästään.

• Jogu11

Minä olen myös kohta ollut kolme viikkoa ENE:llä, jonka olen toteuttanut ruoalla. Minulla tikut eivät näytä ketoosia, ovat tosin jo vanhentuneita. Nälkää on. Viimeiseäimmän viikon saldo hurja puoli kiloa... Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, jota Thyroxinilla hoidetaan. Jossuaal, vaikuttaako myös hoidettu kilppari painon putoamiseen?

• Kaisa-Marja

Täällä myös yksi painonsa kanssa kamppaileva. Sairastan niinikään kilpirauhasen vajaatoimintaa ja painoa on kertynyt aika lailla. Tämänhetkiset lukemat: pituus 160 cm ja painoa 88,4 kg. Olen kokeillut vähentää ruokamääriä ja rasvoja mutta vaikuttaa aika toivottomalle. Tänään aloitin sellaisen ruokavalion, jossa energian saanti olisi noin 1000-1200 kcal. En tiedä vielä kuinka onnistun. En jaksa liikkua paljon ja lisäksi sairastan reumaa, joka asettaa tiettyjä rajoitteita. V. 2003 painoin 62,8 kg kun pudotin Painonvartijoissa mutta nyt on tullut melkoinen määrä takaisin. Olisiko täällä ketään, jolla olisi kokemusta: kilpirauhasen vajaantoiminta/painonpudotus?

• logigggg34561246

Syö vähemmän kuin kulutat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      394
      2842
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      76
      2239
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      112
      1785
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      192
      1499
    5. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1472
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1447
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1445
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1323
    9. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1256
    Aihe