Olen kolmatta viikkoa ENEllä, käytän Easy Diet- valmisteita 3 pss /vrk 20 g protskulisä ja 500 g kasviksia. Mulla on karsea nälkä koko ajan! Ketostiksit näytti vielä toissapäivänä, että olen ketoosissa, nt ne tikutkaan ei enää toimi. Ovat vanhoja..Olen pitänyt hiilarit alle 50 g. Kaloreita tulee n. 800. Missä vika kun on nälkä ja paino ei putoa juuri ollenkaan, vaikka olen tarkka ja pidän kirjaa syömisistäni!
ENE dieetti
5
422
Vastaukset
- jossuaal
Onko se paino kuitenkin pudonnut? Itse olen mehudieetillä (mehustan itse) ja n. 1000kcal pv on saanti ja paino tippunut tässä 4 päivän aikana 700g vrkssa. Ilmeisesti et kuitenkaan ole ketoosissa,kun pitäishän sen näläntunteen jo helpottua... onko kilpirauhanen ok?
- laihduta-terveesti
Tuolla tavalla pudotat ensin nesteet sitten lihakset ja vähän rasvaa.
Liikuntaa, voimistelua, urheilua ja lisäämällä vähän kerrallaan n.1500kc
tulet onnistumaanparemmin.Tarvitset hyviä hiilareita jaksaaksesi liikuntaa
ja se saa kehosi toiminnat liikkeelle - ei ravinnon vähentäminen pelkästään. - Jogu11
Minä olen myös kohta ollut kolme viikkoa ENE:llä, jonka olen toteuttanut ruoalla. Minulla tikut eivät näytä ketoosia, ovat tosin jo vanhentuneita. Nälkää on. Viimeiseäimmän viikon saldo hurja puoli kiloa... Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, jota Thyroxinilla hoidetaan. Jossuaal, vaikuttaako myös hoidettu kilppari painon putoamiseen?
- Kaisa-Marja
Täällä myös yksi painonsa kanssa kamppaileva. Sairastan niinikään kilpirauhasen vajaatoimintaa ja painoa on kertynyt aika lailla. Tämänhetkiset lukemat: pituus 160 cm ja painoa 88,4 kg. Olen kokeillut vähentää ruokamääriä ja rasvoja mutta vaikuttaa aika toivottomalle. Tänään aloitin sellaisen ruokavalion, jossa energian saanti olisi noin 1000-1200 kcal. En tiedä vielä kuinka onnistun. En jaksa liikkua paljon ja lisäksi sairastan reumaa, joka asettaa tiettyjä rajoitteita. V. 2003 painoin 62,8 kg kun pudotin Painonvartijoissa mutta nyt on tullut melkoinen määrä takaisin. Olisiko täällä ketään, jolla olisi kokemusta: kilpirauhasen vajaantoiminta/painonpudotus?
- logigggg34561246
Syö vähemmän kuin kulutat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain29811808Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-14111013Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2406323Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2185172Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1643646- 1743538
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin502473Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3291980Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov111817Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi171705