Olen kolmatta viikkoa ENEllä, käytän Easy Diet- valmisteita 3 pss /vrk 20 g protskulisä ja 500 g kasviksia. Mulla on karsea nälkä koko ajan! Ketostiksit näytti vielä toissapäivänä, että olen ketoosissa, nt ne tikutkaan ei enää toimi. Ovat vanhoja..Olen pitänyt hiilarit alle 50 g. Kaloreita tulee n. 800. Missä vika kun on nälkä ja paino ei putoa juuri ollenkaan, vaikka olen tarkka ja pidän kirjaa syömisistäni!
ENE dieetti
5
278
Vastaukset
- jossuaal
Onko se paino kuitenkin pudonnut? Itse olen mehudieetillä (mehustan itse) ja n. 1000kcal pv on saanti ja paino tippunut tässä 4 päivän aikana 700g vrkssa. Ilmeisesti et kuitenkaan ole ketoosissa,kun pitäishän sen näläntunteen jo helpottua... onko kilpirauhanen ok?
- laihduta-terveesti
Tuolla tavalla pudotat ensin nesteet sitten lihakset ja vähän rasvaa.
Liikuntaa, voimistelua, urheilua ja lisäämällä vähän kerrallaan n.1500kc
tulet onnistumaanparemmin.Tarvitset hyviä hiilareita jaksaaksesi liikuntaa
ja se saa kehosi toiminnat liikkeelle - ei ravinnon vähentäminen pelkästään. - Jogu11
Minä olen myös kohta ollut kolme viikkoa ENE:llä, jonka olen toteuttanut ruoalla. Minulla tikut eivät näytä ketoosia, ovat tosin jo vanhentuneita. Nälkää on. Viimeiseäimmän viikon saldo hurja puoli kiloa... Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, jota Thyroxinilla hoidetaan. Jossuaal, vaikuttaako myös hoidettu kilppari painon putoamiseen?
- Kaisa-Marja
Täällä myös yksi painonsa kanssa kamppaileva. Sairastan niinikään kilpirauhasen vajaatoimintaa ja painoa on kertynyt aika lailla. Tämänhetkiset lukemat: pituus 160 cm ja painoa 88,4 kg. Olen kokeillut vähentää ruokamääriä ja rasvoja mutta vaikuttaa aika toivottomalle. Tänään aloitin sellaisen ruokavalion, jossa energian saanti olisi noin 1000-1200 kcal. En tiedä vielä kuinka onnistun. En jaksa liikkua paljon ja lisäksi sairastan reumaa, joka asettaa tiettyjä rajoitteita. V. 2003 painoin 62,8 kg kun pudotin Painonvartijoissa mutta nyt on tullut melkoinen määrä takaisin. Olisiko täällä ketään, jolla olisi kokemusta: kilpirauhasen vajaantoiminta/painonpudotus?
- logigggg34561246
Syö vähemmän kuin kulutat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303811Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2371416Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1591123Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ74953Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99884Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754