Minun ihannemieheni ei ole liian helppo.
Jos vaikka ihastuisin johonkin mieheen ja olen hetken etäinen, hän lirkuttelee jo toisen kanssa ja kuka vain kelpaa.
Ei kiitos, jätän kokonaan pois laskuista.
Ja sellaisia löytyy todella paljon.
Pidän enemmän rauhallisista ja syrjäänvetäytyneistä.
Olen itse sellainen, mutta jos kahdestaan ollaan muutun vapaammaksi ja villimmäksi kaikin puolin.
Helppojako
9
<50
Vastaukset
- eihelppoitsekkään
Ymmärrän näkökulmaasi oikein hyvin. Pidä linjasi niin löydät itsellesi rakkaan.
- MMMMmmmmmmmmmmm
Kiitos ja toivon sinulle samaa.
Mietin löytyyköhän... Netin kautta oikein hyvällä tuurilla. Introvertit kun ei ulkona kauheasti käy...
- kakkossmiess
"Pidän enemmän rauhallisista ja syrjäänvetäytyneistä.
Olen itse sellainen, mutta jos kahdestaan ollaan muutun vapaammaksi ja villimmäksi kaikin puolin."
Voi olla vaikeaa parisuhdetta muodostaa, jos molemmat on syrjäänvetäytyviä, mutta onnea matkaan. - seppokulta46
Harrastusten kautta se oma kulta monesti löytyy.
- Sukuunsa_tullut
30 vuotta olen sukututkimusta kammiossani harrastanut, vaan eipä vain ole löytynyt.
Oliko muita hyviä vihjeitä?
- ghfhfhfh
Öö, miehen pitäisi siis kiinnostua naisesta joka ei vaikuta kiinnostuneelta. Jep jep. Ja kyseisen miehen tulisi itsekin olla vaikeasti lähestyttävä. Hankalan polun olet valinnut, ei voi muuta sanoa.
- Hopi.hopi.nyt.heti
Tässäpä http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015040819484054_uu.shtml sinulle etsimäsi ihannemies! Ei liian helppo. Lienee jo piankin vapailla markkinoilla, joten käy kiinni kuin leipään, näitä ei kaikille riitä!
- MMMMMMMMMMMMM
Tarkoitin, ettei heti menossa toisen naisen perään kun vähäkin helmaansa heiluttaa.
Minä en ole mikään ujo, vaan suuressa seurassa syrjäänvetäyjä eikä koko ajan äänessä ja itseäni korostamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694