..maan??? Wtf?
Miten, osaako joku viisaampi kertoa miten menetellä, kun TE-keskukselta tulee "Työtarjous", jossa osoitetaan vuokratyöfirman listoille? Titteli ja työnkuvaus kyllä tarjouksessa on mainittu, mutta itse työnantajasta / työpaikan fyysisestä sijainnista ei ole mitään mainintaa.
Onko tämä ihan validi tapa toimia?
Mitä tapahtuu ellen laita avointa (tai kyseiseen paikkaan kohdistettua) hakemusta ko vuokrafirman sivuille? Menetänkö silloin työttömyysetuuteni?
TE-keskuksen osoitus 'työtarjouksena' vuokratyö...
4
101
Vastaukset
- sdfghj
minä en ota yhteyttä jos ei ole firman nimeä taikka tj nimeä
- uunottam
se on työkkärin akkojen ottama työpaikka omilta sivuilta ja ovat varmaan lähettäneet sen yli 50:lle henkilölle. pyydä 20e/h ja vuorotyölisät ja muut edut päälle,jos lupaavat pyydä mustaa valkoiselle ja 160 tuntia kk.
- SeOnSilleen
Itse koulutettuna,mutta nykyisin tilapäisesti työttömänä en edes harkitse työn hakemista näiden vuokrariistofirmojen kautta. Periaate on se, että koska ilmoituksissa ei haluta kertoa oikean työnantajan nimeä saati edes todellista työnkuvausta, miksi vaivautua hakemaan ja ostamaan "sikaa säkissä" ?
Sanotaan nyt suoraan, että moni firma lyö kätensä paskaan ulkoistaessaan rekrytoinnin ja palkkauksen näille henkilöstö- ja/tai vuokrafirmoille. Kukaan vähääkään omaa ammattitaitoaan arvostava ihminen kun ei lähde etenkään vuokrafirman välistävetoon ja pompoteltavaksi.
Jos tässä pelissä häviää työnhakijat, häviää siinä myös firmat itse... - erot
Jos tarkoitat omilla sivuilla olevia työpaikkoja, niin siellä voi olla listattuna 100 työpaikkaa, sen mukaan mitä olet sanonut etsiväsi. Se työ johon on pakko hakea, niin siitä saat kirjeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse2014116Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s4282082Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu471077Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton82983- 66963
Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t260886Nainen, joudutko muuttamaan pois vuokseni
Koska koko ajan olet vaarassa törmätä minuun ja se on tosi kiusallinen ja vaivaannuttava tilanne sinulle. Miten olla koh87876- 102869
Eläköönhuuto veteraaneillemme!
Huomenna 6.12. valtiojohto kutsuvieraidensa kera juhlii jotain olematonta - itsenäisyyttämme, jota ei enää ole! Tuon ol298865Laita tähän ketjuun jokin tunniste teistä mistä hän voisi sinut
tunnistaa. Jokin teidän kahden välillä tapahtuneesta tai mistä olette kahden kesken keskustelleet. Älkää laittako nimiä23847