TE-keskuksen osoitus 'työtarjouksena' vuokratyö...

Dirtsa74

..maan??? Wtf?

Miten, osaako joku viisaampi kertoa miten menetellä, kun TE-keskukselta tulee "Työtarjous", jossa osoitetaan vuokratyöfirman listoille? Titteli ja työnkuvaus kyllä tarjouksessa on mainittu, mutta itse työnantajasta / työpaikan fyysisestä sijainnista ei ole mitään mainintaa.

Onko tämä ihan validi tapa toimia?

Mitä tapahtuu ellen laita avointa (tai kyseiseen paikkaan kohdistettua) hakemusta ko vuokrafirman sivuille? Menetänkö silloin työttömyysetuuteni?

4

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghj

minä en ota yhteyttä jos ei ole firman nimeä taikka tj nimeä

• uunottam

se on työkkärin akkojen ottama työpaikka omilta sivuilta ja ovat varmaan lähettäneet sen yli 50:lle henkilölle. pyydä 20e/h ja vuorotyölisät ja muut edut päälle,jos lupaavat pyydä mustaa valkoiselle ja 160 tuntia kk.

• SeOnSilleen

Itse koulutettuna,mutta nykyisin tilapäisesti työttömänä en edes harkitse työn hakemista näiden vuokrariistofirmojen kautta. Periaate on se, että koska ilmoituksissa ei haluta kertoa oikean työnantajan nimeä saati edes todellista työnkuvausta, miksi vaivautua hakemaan ja ostamaan "sikaa säkissä" ?

Sanotaan nyt suoraan, että moni firma lyö kätensä paskaan ulkoistaessaan rekrytoinnin ja palkkauksen näille henkilöstö- ja/tai vuokrafirmoille. Kukaan vähääkään omaa ammattitaitoaan arvostava ihminen kun ei lähde etenkään vuokrafirman välistävetoon ja pompoteltavaksi.

Jos tässä pelissä häviää työnhakijat, häviää siinä myös firmat itse...

• erot

Jos tarkoitat omilla sivuilla olevia työpaikkoja, niin siellä voi olla listattuna 100 työpaikkaa, sen mukaan mitä olet sanonut etsiväsi. Se työ johon on pakko hakea, niin siitä saat kirjeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      148
      8168
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3260
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      405
      2431
    4. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      37
      2086
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      289
      1885
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      168
      1799
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1680
    8. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1505
    9. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1334
    10. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1279
    Aihe