Vuonna 2007

mennytmies-

kävin tällä palstalla ensimmäistä kertaa. Jo silloin täällä huudeltiin näitä samoja juttuja, osin ilmeisesti samojen nikkien toimesta. En ole käynyt täällä 3 vuoteen. Mikään ei ole ilmeisesti muuttunut. Joskus vielä 2010 nämä jutut jollain tapaa huvitti, nyt oikeasti surettaa näiden ihmisten puolesta.

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahjokehä

      Olen kuullut, että ennen täällä oli naisiakin yrittämässä kommentoida jotain järkeäkin, mutta nykyisellään palsta näyttää surkastuneen ätminkäisten keskinäisiksi murkkutason mantraharjoituksiksi ja huuteluiksi, joihin toiset sitten taputtavat ja ylistävät: "Hyvin sanottu!"
      Ja tämä kehä kiertää
      "Ätminkäinen on suuri!!" :D :D

      • datman

        Joo, naisia oli aika pitkäänkin (ja myös asiallisia miehiä). Ja jonkun aikaa naiset yrittivät keskustella ihan asiallisestikin näiden "atmien" kanssa.


    • Naisasialooseri

      No itse ainakin aloitin tällä palstalla tuolloin vuonna 2007 ja samalla tiellä olen edelleen, eikä loppua näy. Samoja juttuja tosin olen kirjoittanut jo vuodesta 2001, tuolloin KissFM foorumilla, sitten siirrtyin Jippiille vuonna 2004 kun edellinen foorumi lopetti ja Jippiin lopetettua siirryin s24:n palvelukseen 2007. Sellainen CV, ensi vuonna tulee jo 15 vuotta samojen juttujen kirjoittamista.

    • Vuonna 2007 aloitin amiksen ja kuvittelin että siellä olisi runsaasti neitsyitä teinityttöjä jotka olisivat halukkaita tutustumaan minuun, sillä olinhan raitis, hyväkäytöksinen ja luokan paras oppilas. Paskat.

      • kuriouss

        Menikö koulu hukkaan, kun neitsytteinejä ei siellä ollutkaan tai eivät diganneet sinusta
        Entäs neitsytmummot?
        Jaksaako näytellä vielä raitista, hyväkäytöksistä ja parasta miestä vai olekto heittänyt kirvee kaivoon :)


      • kuriouss kirjoitti:

        Menikö koulu hukkaan, kun neitsytteinejä ei siellä ollutkaan tai eivät diganneet sinusta
        Entäs neitsytmummot?
        Jaksaako näytellä vielä raitista, hyväkäytöksistä ja parasta miestä vai olekto heittänyt kirvee kaivoon :)

        No ei kai mikään koulutus täysin hukkaan mene koskaan, mutta olen tehnyt koulutustani vastaavaa työtä yhteensä noin 2kk ja sekin heti valmistumisen jälkeen. Mutta vähän turhan ruusunpunaiset lasit silmillä lähdin amikseen peruskoulusta, ei se meininki erityisemmin muuttunut vaikkakaan minua ei enää amiksessa erityisemmin kiusattu. Olin lähinnä sellainen näkymätön, harmiton ja luotettava kamupoika luokan tytöille. Ja kyllä, jaksan edelleen näytellä raitista, hyväkäytöksistä ja fiksua nuorta miestä, vaikkakin olen juuri nyt juonut 12 olutta ja aiemmin päivällä suoltanut palstalle myönteisiä kommenttejä Ranskan lentoturmaan liittyen. Ei taitaisi monikaan entinen opiskelukaveri arvata minusta tällaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe