Sain pakit kerrottuani olevani työtön

katkerailta

Minulla oli nyt viikonloppuna erittäin lupaava alku baarissa, juteltiin, syötiin ja pidettiin hauskaa ja oli ilmiselvää että jatkolle oltiin menossa baari-illan päätteeksi, mutta sitten tuli jostain syystä puheeksi nykyinen työllisyystilanne ja naisella lopahti kiinnostus luokkaa sekunnin murto-osassa kun kerroin olevani tällä hetkellä työtön.

Kaikki se mitä olin kertonut itsestäni viimeisen 4 tunnin aikana poistui hänen mielestään kuin tuhka tuuleen, olin täysin epäkelpo ihminen koska olin juuri sillä hetkellä työtön. Hän ei sanonut sitä suoraan mutta eleet, ilmeet ja "huomenna aikainen herätys"-bullshitti ei jättänyt mitään epäselväksi. Olin *niin* lähellä saada pillua eilen jos tätä asiaa ei olisi tullut esille - kirjaimellisesti - loppumetreillä ennen valomerkkiä.

Nyt vit****a niin paljon että pää halkee, olen vain maannut sängyssä koko päivän..niin paljon ottaa päähän ettei mitään rajaa:( Tämmösiäkö naiset sitten ovat, luonne ja muut positiiviset asiat eivät merkitse mitään jos on työtön? Itseeni se ei ainakaan vaikuttaisi pätkääkään jos nainen olisi työtön.

51

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunköyhät

Vittuuko täällä itket luuseri etsi töitä äläkä itke

• näinonnn

Se on vähän sama kuin nainen olisi pessyt meikit pois ja alta olisi paljastunut elefanttimies.

Miehen haluttavuuden naisen silmissä määrittää miehen status. Luonne on aina vain kiva lisä. Aivan kuin jos kauniilla naisella on lisäksi kiva luonne, niin se on hyvä juttu, mutta se ulkonäkö on se tärkein juttu miesten mielestä.

• fefefe

"Miehen haluttavuuden naisen silmissä määrittää miehen status."

Miksi status on niin tärkeä? Eikö nainen voisi itse tienata omia rahojaan?

• meniköperille

Naisella "status" tarkoittaa ulkonäköä.

• 7899

Huono pelisilmä :)

• No jopas oli muija!
      Ole vaan kiitollinen, että et tuollaisen haahkan matkaan päässytkään :)

• Laura86-11

JES samaa mieltä :-)

• tylytys

just samaa mieltä, hyvä kun pääsit eroon tommosesta bimbosta

• 1212

Pisteet pimppikselle. Harmi kun foorumilla ei voi enää antaa plussia.

• Evekielo

Tiedätkö, että kuulostaa paremmalta sanoa "olen tällä hetkellä työhakija" kuin "olen tällä hetkellä työtön". Joillekkin sana 'töytön' luo heti mielikuvan pitkäaikaistyöttömästä sossupummista, 'työnhakija' sen sijaan kuulostaa siltä että teet aktiivisesti jotain työllistymisesi eteen.

Parempi onni ensikerralla!

• Kysyn_Vaan

Entä nyrkkikyllikki, eikö hän enää kelpaa?

• metallistimies

Olen nyt 5v ollut työttömänä eikä työt kiinnosta, mutta naisille sanon aina olevani laivahitsaaja ja tekeväni keikkatyötä usein Norjassa. Pillua riittää.

• työtönmetalliaisuri

(eikä käytännössä siis ole mitään koulutustakaan.)

• KuivaaOnPölisee

Minä taas ole atm, ja en osaa valehdella. Niinpä naiset eivät pidä minua luotettavana enkä saa koskaan pillua.

• Venlamaximi

Olen 29-vuotias nainen ja minulle nykyisellä työtilanteesta ei ole väliä. Työ ja terveys voi muuttua päivässä!!! Ei sitä saa tuijottaa. Ihminen hyväksytään omana itsenään. Työ ei määritä ihmistä sen enempää kuin työttömyyskään! Inhoan ihmisiä joille koulutus menee ihmisen persoonan edelle. Yök.

• vanha69mies

Niin, ja joku vielä ihmettelee miksi on näitä auervaaroja.

Ens kerralla oletkin lentokapteeni ja paukutat kaikki baarin muijat läpi ja toteat vaan jokaiselle erikseen "sitä saa mitä tilaa!"

• ätmel

Juuri tuollaisia kaikki naiset aina ovat.

• tylytys

äläpäs liioittele, eivät ole kaikki naiset

• kilttiatm

Naiset on törkeitä. Kyllä nainen ottaaa jännämiehen joka on töissä

• Outo muija,ei kannata masentua.

• pelimiesvm82

Tiedän, että tämä ei lohduta juuri nyt, mutta sen sijan että murehtisit niin ota asiasta opiseksi seuraavaa kertaa varten. Analysoi miksi jäit ilman pillua: teit virheen koska et ollut ennakoinut tyypillisiä pillunsaantia heikentäviä asioita kuten työttömyyttäsi, seuraavalla kerralla VALEHTELE tai kerro puolitotuuksia. Muista että hätä ei lue lakia kun tavoitteena on saada pillua. Ei valheilla ole mitään väliä sen jälkeen kun pillua on saatu, sen jälkeen saakin tämmöiset asiat tulla esille kun rojut on jo n.s heitetty ränniin, pääsee mimmistä helpommin eroon aamulla -:)

• eiluusereille

Ihan oikein tuollaiselle luuserille, sie et kuule naista tarvi!

• Ujoatm26v
        eiluusereille kirjoitti:

Ihan oikein tuollaiselle luuserille, sie et kuule naista tarvi!

Ei työttömät ole mitään luusereita ainakaan jos työttömyys johtuu jostain sairaudesta (henkisestä tai fyysisestä).

• bvn5435

Laittaahan toi vähän miettimään, että kannattaako työttömänä edes etsiä naista. Harmi vaan kun työtäkään ei löydä helpolla nykypäivänä. Oliskohan opiskelijana kelvannut naiselle?

• kkrkjr

Riippuu varmaan minkä ikäinen aloittaja on. Jos on yli 30-vuotias opiskelija niin naiset tuskin tykkäävät, kun siinä vaiheessa uran pitäisi olla hyvässä vaiheessa jo.

• en.ymmärrä.en

En ymmärrä miksi naisille on mielikuvilla niin suuri merkitys. Aloittajakin oli täysin ok kunnes nainen sai mielikuvan työttömästä ja se muutti kaiken, pelkästään se mielikuva joka on usein väärä. Miksi nainen ei voi tutustua ja muodostaa omaa mielipidettään asiasta?

• 10plus3

Mitä helvetin väliä sillä työttömyydellä on. Yksi puhelinsoitto ja tyyppi voi olla töissä huomenna. Samalla tavalla yksi lippulappunen ja yt:t niin se työssä oleva voi olla työttömänä. En minäkään parisuhteeseen elämäntapatyöttömän ja tahalleen sossupummeilijan kanssa halua, mutta jos nykypäivänä joku on hetken työttömänä nii mitä sitten? No kyllä minä sen ymmärrän, että ne jotka tätä vaativat eivät varmaan oikein taloussuhtanteita seuraa. Elämä pyörii oman erinomaisuuden ja kulutuksen mukana.

• duunaritar

Jos naiset eivät halua työtöntä miestä, niin eipä kelpaa miehillekään nainen joka on siivooja.

• ei.elätyksestä.kyse

Kyllä kelpaisi helposti siivooja. En ymmärrä miksi ei kelpaisi? Kaikki kuitenkin maksaa itse omat kulunsa joten en ymmärrä mikä vaikutus tulojen suuruudella on.

• tosionKOPKOP

Ei naisilla ole tätä ongelmaa koska naisilla on kuitenkin se tuttu ja turvallinen pillu jolla kuitataan lähes kaikki muut mahdolliset vajeet. Nainen saa anteeksi melkein mitä tahansa ihan vain koska omaa pillun, tää on fakta

• kyllä.kelpaa

Totta kai siivooja kelpaisi! Sehän on yksi yhteiskunnan tärkeimpiä töitä! Hyvä esimerkki isäukon entiseltä teollisuus-työpaikalta oli kun yksi pikkupomo oli 2viikkoa lomalla eikä kukaan huomannut koko asiaa. Mutta samassa puljussa siivooja oli 2PÄIVÄÄ sairaslomalla ja olivat kaikki ihmetelleet että missä helvetissä se siivooja luuhaa kun hukutaan paskaan!

Sitä paitsi siivoojat yleensä pitävät kotinsakin siistinä ja mikäs sen mukavampi.

• tavis-mies

Naiset haluaa perheen, pitää olla rahaa että voi elättää lapset ja perheen, matkustella pitää ja ostaa kesämökki. Olen useita naisia tapaillut ja kaiki ne haluaa samaa, olin liian köyhä koska tuloni oli 25000 vuodessa.

• Ikisinkkumies

Olin töissä 16 vuotta enne kun monoa tuli ja yt neuvottelut. Eipä paina kokemus ja osaaminen missään nykyään, ei pääse edes trukki kuskiksi tai ruohoa leikkaamaan. Sanoin työhaastattelussa pokkana että haluan palkkaa 4 euroa tunti kun hain maalaushommia. En saanut töitä, haluavat ilmaiseksi ensin työttömän töihin, sellasiin työkokeiluihin koska firmat tienaa siinä eikä ne menetä rahaa kun ei tarvii maksaa palkkaa työkokeilusta. Olis pitänyt tehdä 8 tuntisia päiviä 9 eurolla päivässä, työmatkoja ei edes suostu työnantajat maksamaan.

• köyhämuttarikas

Ei tarvitse edes kertoa olevansa työtön niin nainen kaikkoaa. Jos nainen saa sen käsityksen että ansaitset reippaasti alle kolme tonnia ja ylennysmahdollisuuksia ei ole niin mielenkiinto loppuu siihen nim. kokemusta on. Olen tehnyt heti alussa selväksi että olen matalapalkka-alalla koska pidän työstäni enemmän kuin rahasta mutta sepäs ei naisille passaakaan kun rahaa tulee liian vähän matkusteluun ja huvituksiin, kesämökeistä ja omakotitaloista nyt puhumattakaan. Tulen kuitenkin ihan hyvin toimeen enkä näe nälkää mutta se ei naisille tunnu riittävän.

• EiPirkkaPiparia

En koskaan kerro mitään työstäni, jos suoraan kysytään, vastaan olevani päivätöissä.
      Koskaan ei pipareiden syöminen ole tästä ollut kiinni.

Toisaalta katson itse tarkasti että kumppani ehdokas on hyvässä ammatissa.

• Ehkäpä nainen itse on sellainen kultalusikka pyllyssä syntynyt jolle työpaikat vain tulevat kuin itsestään ja lisäksi vielä sen verran bimbo ettei ymmärrä että työttömäksi voi joutua kuka tahansa huonolla tuurilla.

Täytyypä vain toivoa että neiti jää itse pian työttömäksi ja saa maistaa omaa lääkettään.

• misogynekologi

Älä koskaan sano olevasi työtön. Aloitat syksyllä valtiotieteen opinnot tai opiskelet vähintään avoimessa yliopistossa sinua aina kiinnostanutta alaa tai olet sapattivapaalla toteuttaaksesi unelmiasi tai jotain muuta... Ilmaise asia positiivisen kautta, joka saa sinut näyttämään kiehtovalta. Ei edes tarvitse olla totta.

Tarkoitus pyhittää keinot. Eivät naisetkaan aivan rehellisiä ole teeskennellessään, että muullakin kuin statuksellasi olisi merkitystä.

Ehkä paljastut myöhemmin, mutta aamullahan sillä ei enää ole väliä.

• kantapään.kautta

Tässä taitaa olla ketjun paras kommentti, naisten maailmassa jos haluaa pärjätä niin valehtelu on kannattavaa.

• eivalehtelulle
        kantapään.kautta kirjoitti:

Tässä taitaa olla ketjun paras kommentti, naisten maailmassa jos haluaa pärjätä niin valehtelu on kannattavaa.

Vanha sanonta/totuus? on kuitenkin että valehtelulla on pitkät jäljet.

• kylläkannattaa
        eivalehtelulle kirjoitti:

Vanha sanonta/totuus? on kuitenkin että valehtelulla on pitkät jäljet.

Ehtii kuitenkin saada pillua edes kerran tai pari ennen paljastumista.

• AinaVoiLykästää

"Ehkä paljastut myöhemmin, mutta aamullahan sillä ei enää ole väliä."

Varsinkin jos raskaustestit myöhemmin kertovat ehkäisyn epäonnistuneen. Suhteesta voi tulla jopa hyvinkin mielenkiintoinen ja pitkäkestoinen.

• Panomiehen_vinkit

Mitä sie runkkipoeka menit paljastamaan olevasi tytön?? Vääntötilanteissa jauhetaan naisille ainoa bullshittiä!!

• perrskele

Mä olen "työtön", kuntouttavassa työssä osapäivää 9€/pv.itse halusin lähteä.
      Suuri työttömyys ei ole mun vika ja minkäs sille voin kun mun keho ei ole priimaa. Yksikään järkevä firma ei mua nyt ota.
      Uudelleen koulutusta haaveissa mutta työrajoitelista pirun pitkä.
      Palkka ei ole ollut mulle ikinä tärkein vaan mielekäs työ. Työhistoriaa on eri aloilta ja muutama ammatti opiskeltuna.
      En ole halunnut pankin kanssa naimisiin, en edes niinä hyvinä aikoina. Ei kiinnosta mökki- ja omistusasunto "pakko". Ei ole autoa ja kuvaputkitelkku riittää. En ole oppinut tajuamaan materian päälle, hyvä näin.
      Jos tapaisin kiinnostavan henkilön, pakittaisin samantien jos hänelle olisi nuo mainitsemani, isoilla rahoilla saatavat asiat elämän perusasioita. Hän on aivan muunlaista etsimässä kuin mua.
      Siivelle en lähde elämään, jossakin vaiheessa saisin kuitenkin huomata statukseni..olen nainen, mutta en todellakaan käytä pilua vaihdon välineenä.
      Raha menköön rahan luo.
      Ei tittelit ja tilit rakkautta tuo.
      Joka antanut pakkeja jollekin tulojen pienuuden takia, voi löytää itsensä työkkärin jonosta koska vaan. Saattaa samanlainen tulotaso ystäväpiirikin kummasti haihtua..ei ole enää aikaa tavata työkiireisiin vedoten ;).
      Ei liian avoin kannata olla heti. Työtön- työläinen vastakkain on arka aihe.
      Viisaat työläiset uupuneina huutavat että kyllä etsivä töitä löytää. Löytää kyllä juu mutta mistä ja millaista ja millaisella sopparilla. Tätä ei työläinen mieti kun tili sujahtaa palkkapäivänä kuten ennenkin.

• Burb

Onni onnettomuudessa. Vältyit ahneelta ja pinalliselta naiselta.

• Ujoatm26v

Olisit valehdellut olevasi vaikka yrittäjä tai sijoittaja.

• IkisM

Mitäpä itse olisit tehnyt jos nainen noiden neljän nautinnollisen tunnin jälkeen olisi kertonut olevansa kaupungin pahin lutka, maanneensa lähes jokaisen kylän miehen patjana? Se nyt vaan ikävä kyllä nimittäin on niin että meille miehille merkitsee naisen tausta ja entiset tekemiset paljon kun taas nainen näkee panoeinarin pelkästään haluttavana ja työttömyys taas on paha turn off koska itsetunto. Vaikka nykynainen esittää vahvaa on se todellisuudessa ympäristönsä ja ystäviensä vanki, sille merkitsee hirveän paljon mitä kaikki muut ajattelee ja työttömästä miehestä ne ajattelisi vain pahaa niin että nainen pelkää itsekin leimaantuvansa semmoisen kautta. Paitsi tietysti jos jännävärinää aiheuttava linnakundi, sitten taas kuppi heilahtaa nurin toiseen suuntaan koska semmoiselle työttömyys on oma valinta, vahvan uroksen näyttö maailmalle.

• outoa

Niin, että haluaa nainen sitten millaisen miehen tahansa, aina on valintaperusteet vääriä näiden viisastelijoiden mielestä.

• IkisM
        outoa kirjoitti:

Niin, että haluaa nainen sitten millaisen miehen tahansa, aina on valintaperusteet vääriä näiden viisastelijoiden mielestä.

Niinhän ne yleensä on koska aina naisten valinnoissa toistuu sama tuttu inhokki, sitä kutsutaan tavallisuudeksi johon yhdistettynä kiltteys & kunnollisuus on se mahdoton yhdistelmä naiselle. Kiltti & kunnollinen tavismies hyvässä työssä -> ei kiinnosta, kiltti & kunnollinen tavismies hetkellisesti työttömänä -> ei kiinnosta. Jännittävä psykopaattimies hyvissä tienesteissä -> pimppa kostuu, jännnäp..ka linnalomalla -> taas kostuu. Hyvin yksinkertaisia lainalaisuuksia kun ne vain ymmärtää ja voi hyvällä omallatunnolla jättää naiset rauhaan koska niiden kiinnostuksen herättäminen edellyttäisi inhottavia tekoja muita ihmisiä kohtaan.

• outoa

Höpsis. Vaikea uskoa, että kaikki suomalaiset perheenisät olisivat surkeita ja epäkelpoja.

• ihmettä

Jospa se huomas, että oot vaan pillun perässä ja sen takia lopahti. Ei työttömyyden.

• JoonaK342256

Naiset ei koskaan kerro koko totuutta. Jo lähtökohtaisesti meikkaaminen on valetta. Miksi sinun piti mennä kertomaan totuus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      47
      5234
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      122
      4001
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      18
      2396
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      39
      1915
    5. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      106
      1863
    6. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      9
      1811
    7. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      141
      1779
    8. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      85
      1434
    9. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      109