Oon nyt 13v ja mulla oli tän kuun puolessa välissä ekat menkat.. käytin kyllä siteitä mutta kyllä niitä on tahroja silti alushousuihin jäi. Oletin että tahrat lähtisi pesussa, enkä vienyt niitä heti pesuun (koska meidän perheessä kaikki pesee omat pyykkinsä). en sitten ns. "kokemattomana" osannut odottaa että tahroja olisi vielä pesun jälkeenkin. Luin äskön yhestä keskustelusta että veri ei lähde 40 tai yli 40 asteen lämpöisessä vedessä??? Eli siis.. tietääkö joku kuinka saada menkkatahtrat pois alusvaatteista?
Menkkatahrat alusvaatteista
Teini_Apua_Vailla
1
233
Vastaukset
- rdtyfgu
Alkkarit pitää välittömästi huuhdella kylmällä vedellä. Se auttaa kaikista parhaiten. Jotkut tykkäävät jo tässä vaihessa hangata alkkareita saippualla, mutta veden pitää edelleen olla kylmää. Sen jälkeen alkkarit voi nakata pyykkikoneeseen. Tarvittaessa voi käyttää tahranpoistoainetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422712Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423402444- 352124
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471856- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251579- 441450
- 1001419
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391375- 361166