Hei! Olen 19-vuotias lukiosta valmistuva tyttö, ollen kotoisin turun seudulta mutta lukioni kävin Kuopiossa, Minna Canthin lukion ilmaisutaidon linjalla. Olen sosiaalinen ja avoin kaikkeen uuteen. Kohdemaalla ei ole suurta merkitystä ja voin toimia au pairina myös suomen sisällä. Kielitaitoon kuuluu äidinkielen (suomi) lisäksi englanti, kohtalainen ruotsin taito sekä espanjan alkeet. Etsin perhettä alustavasti kesäkuusta heinäkuun loppuun, mutta mahdollisesti voisin jatkaa syksyn puolelle ja pidemmälle :) Olen saanut kokemusta lastenhoidosta sillä itselläni on minua seitsemän vuotta nuoremmat kaksospikkuveljet sekä useampi minua yli kymmenen vuotta nuorempi serkku. Olen myös ollut lähes poikkeuksetta kesäisin lastenleireillä isosena ja suoritin yläasteen tet-harjoitteluja iltapäiväkerhossa sekä alakoulussa. Tulen hyvin toimeen lapsien kanssa ja vietän mielelläni aikaa pelaillen, uiden, leikkien yms. :) Odotan innolla mahdollista yhteydenottoa jos vaikuttaisin sopivalta aupairilta perheeseenne.
[email protected]
358444841425
Au pair etsii perhettä kesän ajaksi
heidikivik
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei112199Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181216- 891185
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli239995Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51993Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?43691