petetty :-(

uskollisuutta

Onko olemassakaan miestä, joka ei pettäisi? Miksi rakastaa edelleen, vaikka on useita kertoja tullut petetyksi? En pelkää yksin jäämistä, enkä sitä etten löytäisi uutta miestä. En pelkää mitään. Kadun ja harmittelen sitä, että rakastan niin valtavasti, saamatta takaisin edes hitusen samaa rakkautta, mitä itse annan. En suinkaan ole täydellinen nainen, myönnän virheeni ja vikani, enkä odota täydellisyyttä toiseltakaan. Uskollisuutta ja rehellisyyttä kaipaan.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koitos

      Yhdyn kirjoitukseesi ja tunnen samoin .Mutta on hyvä muistaa ,että se joka on antanut
      rakkautta on loppujen lopuksi saanut enemmän kuin se joka ei ole antanut .Vaikka ei kauaa sitä
      kestäkkään ja elämässähän tulee varmasti eteen uusia mahdollisuuksia ja joku saattaa myös
      antaa itsestään jotain kaipaamaamme rakkautta .Näin on parempi uskoa .Ja mitä tohon
      pettämiseen tulee petturi pettää enemmän itseään kun petettävää ja on varmasti paljon
      onnettomampi jos nyt ei ole ihan psygopaatti persoona .

    • uhriutunutpetetty

      On olemassa. Olen kaksvitonen mies ja en ole, enkä voisi koskaan pettää. Mut mua kyllä on petetty naisten toimesta. :( On myös aneltu takaisin, ("se oli vain merkityksetön erehdys, sut mä haluan", "oon ollu siihen joskus ihastunu ja nyt tein virheen mitä kadun, en haluu et tää loppuu tähän") mutta se on vain niin vaikea unohtaa pahat ajatukset ja rakentaa luottamus uudestaan. Olen yrittänyt jatkaa joskus petetyksi tulemisen jälkeen ja tehnyt kaikkeni että voisin antaa anteeksi, mutta kun ne pahat ajatukset palaa takaisin aina vaikka ne yrittäisi unohtaa ja sanallisesti antaisikin anteeksi. :( Sitten sitä alkaa jossain vaiheessa jo vihaamaan itseään ja syyttämään itserakkaasta lähtien eri nimityksin, kun ei vain pysty enää katsomaankaan toista ihmistä ajattelematta mennyttä tai luottamaan kaikista sovinnoista ja lupauksista huolimatta tulevaisuuteen. :( Ajattelen ihan samalla tavalla kuin aloittaja, en ole täydellinen, en vaadi täydellisyyttä, mutta kun jostain löytäisin kumppanin, jonka kanssa vallitsisi täysi luottamus. Mutta tällainen kokemuksista syntynyt pelko ja uskon loppuminen rikkoo ihmisen ihan täysin (onhan niitä "vakavampiakin" asioita, kuten esim. perheenjäsenten kuolemat, kansainväliset kriisit. ym. mutta ei tunnepuolen kärsimykset silti vähäpätöisiä asioita ole, jos onnellinen yksilö on hyvän yhteiskunnan perusta). En ole koskaan ennen pettämisiä ollut mitään mustasukkaisuuteen viittaavaakaan, mutta nyt parin viime vuoden (ja parin suhteen) jälkeen en tiedä pystynkö enää olla normaali oma itseni parisuhteessa, kun on jo pari kertaa lyöty puukko sydämeen. Henkinen kärsimys on yhtä tuskaa, mutta pettäminen tuntuu ihan oikeasti myös fyysisesti, aivan kuin sydän putoais vatsan pohjalle. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe