Profetia: ukso tai älä`?

kertoivatkaverit

Profetia: usko tai älä?

Se onkin Jarmo, joka on johtanut palstaterroria, ollut Palstakeisari, apulaisineen. Sen hän on itse kertonut, tänään... On ollut syynsä siihen. Niistä ei tässä enempää... Ei ole epäilystä.

12

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinsetänään-kuuluu

      Sitä on moni epäillyt. Tahtoo olla jokin suuri ja tärkeä. oletteko kattoneet sen kotisivua?
      Se ei siedä ketään, naiset sille on antipatiaa, siks ymmärtää sen, miksi se on sitä erästä täälä koettanut savustaa aina ulos. Itse se sen on täällä paljastanu tänään. Se on niitä miehiää, joilla on naisiin trauma, senkin se on kertonut itse. Sellainen vamma pistää hengen asiat kumoon...

    • Rosvottu

      Uskotaan, ja rosvosi kilpailijalta rekisteröimättömiä nimimerkkejä

    • tiedetään--

      Joo. Jarmo tekee mitä tekee, mutta ei se jää eikä ole jäänyt salaisuudeksi!!!

    • Jahas, te aloitatte tämän taas. Noh, minkäs minä sille voin, jos olette tota mieltä.

      • sinettisormus1

        Jarmo, samalla kaidalla tiellä käydään .... Herra olkoon kanssasi, ylistäkäämme ja Kiittäkäämme Jeesusta Kristusta! Älkäämme katsoko olosuhteisiin vaan Herramme rakkaisiin kasvoihin!
        Aamen!


      • näkymätön-ninni
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Jarmo, samalla kaidalla tiellä käydään .... Herra olkoon kanssasi, ylistäkäämme ja Kiittäkäämme Jeesusta Kristusta! Älkäämme katsoko olosuhteisiin vaan Herramme rakkaisiin kasvoihin!
        Aamen!

        Hyvin sanoit sinettisormus1!
        Kiitos Herralle!


      • sinettisormus1

        ... kiitos Herralle, että ninni kulkee kanssamme tuolla tiellä, Kunnia ja Kiitos Jeesuksen Kristuksen!


      • Kiitos sisaret :)


      • SeToinenFooruminUhri

        Jarmo parka. Siis sinäkin olet näiden uhri? Voin sanoa, että sillä Hengen tuntemuksella, joka minulla on, et kertakaikkiaan voisi suoltaa sellaista villahousutarinaa, kuin Palstakeisarin tarinoinnista saimme eilen illalla lukea.


    • taassitäsamaa

      Jarmo seurustelee sisarien kanssa....

    • sinettisormus1

      .... käskeekö sinussa oleva henki tähän?

      PSALMIT 134
      1. Matkalaulu. Katso, kiittäkää Herraa, kaikki te Herran palvelijat,
      jotka öisin seisotte Herran huoneessa.
      2. Kohottakaa kätenne pyhäkköön päin ja kiittäkää Herraa.
      3. Herra siunatkoon sinua Siionista, hän, joka on tehnyt taivaan ja maan.

      • Voiteitä.te

        Sisaret ja veljet Kristuksessa.
        Miksi osallistutte ja annatte vettä myllyyn maijaliisalle, aloittajalle?
        Onko todellakin halunne seurustelle eksyttäjän kanssa noin kova?
        Noinko pian te eksyitte?
        Anokaa Jumalata henkien erottamisen armolahjaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe