Tilanteeni: kokopäivätyö, joka ei motivoi. Meinasin pyytää tukipakettia, kun oli YT:t, mutta en kuitenkaan uskaltanut. Suunnitelmana oli, että olisin yrittänyt ilmaiseksi (työkokeilu tai vastaava TE-toimisto) sellaiseen työhön, joka kiinnostaa. Useampi yritys oli mielessä. Olisin näin saanut jalan oven väliin. Nyt tätä mahdollisuutta ei ole, kun on se kokopäivätyö.
Mutta olisiko työttömyys kuitenkin vaikeuttanut tilannettani?
Saako töitä helpommin työttömänä?
jhkifd
1
89
Vastaukset
- uus_duuni
Työttömyydessä on vain se ongelma, että jos se pitkittyy niin kukaan ei enää ota hommiin. Jos löytää about 3 kk sisään työtä niin silloin työttömyys ei vielä ole ongelma. Sitten kun on mennyt 1,5 vuotta niin voi olla tosi vaikeaa enää saada alaa vastaavaa, kaippa siivomaan kuitenkin pääsee. Jos työ ei motivoi niin etsi uusi työpaikka ollessasi työssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996