Onko kellään kokemuksia Margus Luhtin nenäleikkauksista? Oletteko saaneet toivomaanne nenää?
Margus Luht kokemuksia?
6
2610
Vastaukset
- uusinenä
Mulla on tosi positiivisa kokemuksia! sain tänään kipsin just pois ja en vois olla tyytyväisempi :) leikkaus tehtiin suljetulla leikkauksella niin ei parantuminenkaa kestäny niin kauan! tosi mukava mies oli ja ainaskin mulla photoshopattu kuva vastas aikalailla tulosta:) oli myös tosi hyvä konsultaatio alussa ja kaikki oli hirmu mukavia!
- Nostan
Näitkö ennen ja jälkeen kuvia ennen kuin sinut leikattiin? Itse yritän etsiä korjaus leikkaukseen hyvää kirurgia mutta tuntuu vaikealta saada muuta kuin mainos puheita. Onko missään olemassa esim tämän kirurgin leikkausjälkeä kuvina ? ihan en uskalla lähteä edes konsultatioon suomi 24 perusteella . miksi plastiikkakirurgit ei laita nettiin kuvia omista tuloksistaan?!!!!
- Plääähhhhh
Kävin itse finestin konsultaatiossa. Itsellänikin olisi ollut "korjausleikkaus" edessä. Tai en ole itse vielä täysin tuytyväinen vaikka oma kirurgin mielestä tulos on todella hyvä. Finestillä minulle sanottiin, ettei margus luht käytännössä tee ikinä korjausleikkauksia. Luvattiin ilmoittaa mulle sen viikon loppuun mennessä, että suostuuko leikkaamaan. Nyt siitä on 2viikkoa eikä mulle oo ilmotettu mitää..
- hörökorvaaaaa
Ei nenä mutta muu leikkaus ja olen melko tyytyväinen siihen rahaan katsottuna .
- uusinenä
finestin konsultaatiossa näytettiin ennen ja jälkeen kuvia musta ne on samat kuin finestin sivuilla. Se konsultaatiohan on ilmanen yleensä kaikissa paikoissa niin ihan rohkeesti suosittelen että käyt useissa paikoissa ja sitten mietit mikä vaikuttaa parhaalta. Finestin Miriam eli se henkilö joka pitää yhteyttä, hoitaa suomen puolen, laskutuksen yms viestinnän marguksen kanssa vastasi aluksi sposteihino hyvin nopeasti mutta pari kertaa jouduin kyselemään asioiden perään kun ei vastausta kuulunut.... Kummiski sitten kun leikkaus oli tehty soitteli hän minulle aktiivisesti ja varmisti hyvinvointini! Ongelmia ei siis ollut se oli vain hieman outoa kun joskus piti odottaa vastausta..
- uusinenä
niin ylemmälle joka ei ole saanut vielä vastausta suosittelen perään kysymistä :) Ei ne kuitenkaan oo sua varmasti unohtanut siihen voi olla joku syy mikseivät ole vielä vastanneet!
Mä suosittelen täysin finestiä ainakin jos kyseessä on tälläinen samanlainen pienempi leikkaus kun mulla. (Ei kokemusta siis avoimesta leikkauksesta)
Aluksihan siis luulin ja olin täysin varautunut avoimeen mutta kun tapasin marguksen leikkauspäivänä ja hän näki nenäni livenä kertoi hän pystyvänsä siihen täysin hyvin suljetussakin. Toipumisaika lyheni varmaan tosi paljon verrattuna siihen jos oltaisiiin avoin tehty ja nyt ei ole mitään arpea missään kun nenää ei avattu! :) Mulla oli siis iso kyömy nenässä joka näkyi sivuprofiilista mutta nyt se on poissa ja en ikinä katuis päätöstäni :) Tietty rahallisesti oli aika kova sijoitus 18-vuotiaalta mutta olin säästänyt ja päätin sen olevan rahojeni arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264