Hei vaan,
Lueskelin tässä kirjoituksia liittyen entiseen ongelmaani, eli proppuihin nielussa. Taitaa olla oikein velvollisuus kertoa kuinka itse ne hoidin, koska vastaavaan ohjeeseen en ole törmännyt. Kärsin siis vuosia pahanhajuisista kipuakin aiheuttavista propuista nielussa. Minulla on isot ja onkaloiset risat. Aikoinaan painelin proppuja pois pumpulipuikolla, mutta ei ne koskaan tuntunut täysin lähtevän. Keksin sitten huuhdella ohkalot ruiskuttamalla pinellä ruiskulla Betadine-liuosta kevyesti suoraan onkaloihin. Kaikki proput valuivat ulos ja oli mielllyttävimmän tuntuinen olo ikinä! Toistin huuhtelun aina kun proppuja harvoin tuntui olevan. Kurkkukivut väheni valtavasti. Tärkeänä huomiona: Lopetin maidon juomisen n. vuosi sitten, jonka jälkeen proppuja ei ole tullut enää ollenkaan. Käytän kyllä maitotuotteita, esim. juustoa ja rahkaa, mutta maitoa maitona en juo ollenkaan. Muista että huuhtelu on sutkuista puuhaa koska liuoshan valuu pois suupielistä.
Proppuja nielussa
abcdefghijklmn12
4
663
Vastaukset
- ihmettelijä123
Pitääkin kokeilla. Nielitkö koskaan vahingossa betadinea?
- abcdefghilklmn12
En niellyt, ainakaan huomannut.
- huigyft
Olisko kasvain ?
- sajkdla-fjs
Ei proput ole kasvaimia... nielurisaleikkauksella pääsee propuista eroon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289955- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477