8lk ei rintsikoita vieläkään

äöljhd

oon kasilla ja mulla ei oo vieläkään oikeita rintsikoita. Oon kokeillu 70AA, mut paita päällä ne rintsikoiden rajat näki rumasti ja näytti et mun rinnat ois kasvanu yhtäkkii hirveesti. Ne rintsikat oli topatut mut haluisin sellaset jotka oli vähän vähemmän topattu koska se näyttäis sitte luonnollisemmaltaki. Tietääks kukaan mistä semmosia löytyis alle 10 mieluiten ja ei tarvis tilata mistään.
Ja onko ketää muita kasiluokkalaisiin kenellä ei oo rintsikoita vieläkään..

10

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan_turhaa

Rintojen kehittyminen alkaa ei iässä.
      Ei ole pakko käyttää rintsikoita ellei tarvitse niitä.

• rintsikkatyttö

Luulisin, että kaikilla kasiluokkalaisilla on rintsikat, olipa niillä rintoja, tai ei.
      Aivan hyvin voit ostaa kunnolla topatut AA, tai jopa A kupin rintsikat. Ketäpä se haittaa, vaikka sulla tissit vähän pullottaisivatkin uusilla liiveillä! Rintsikoiden rajojen näkyminen on ihan normaalia. Vikkelästi nyt vain liivikauppaan sovittamaan ja ostamaan rintsikoita!

• BLOODisLIFE

Laita liivit jotka ei o topatut tai laita urheiluliivit tai harjoitusliivit, mä käytin noita joskus sun ikäsenä

• ekatrintsikat

Mäkin olin vielä kasilla ilman rintsikoita, koska mulla ei ollut rintoja juuri mitään. Mua otti päähän olla luokan ainoo tyttö, jolla ei oo rintsikoita.
      Menin Tokmannille katteleen ja sovittaan liivejä, koska niillä oli tarjous ja ostin kahdet yhden hinnalla. Ne oli 75A ja topatut, tosi mukavat liivit, jotka teki mut sopusuhtasen näköseks , kun nostivat puseroo sillai kivasti, että tuli oikee naisellinen olo. En yhtään ujostellu laittaa niitä ekana päivänä kouluun, vaan olin ylpeä mun uudesta naisellisesta lookista.
      Rintsikat, siis kahdet makso 12 euroo, joka on musta ihan sopu hinta niin hyvistä liiveistä.
      Suosittelen sullekkin rintsikoiden hankintaa ja niiden käyttämistä mitä pikimmin!

• tyttösenii

Kyllä olisi hyvä jos tyttö voisi kääntyä äitinsä puoleen näissä asioissa. Yhdessä kaupoille!

• hyväohje

Niin, olisi myös maksaja mukana ettei tarvitse käyttää omia rahoja.

• esim.lindex

Itse ostin sun iässä lastenosastolta ekat rintsikat. Siellä isoimmat koot menee hyvin nuorelle pienirintaiselle, eikä toppausta välttämättä ole.

• Catya

Tämä nyt on jo roikkunut tässä jonkin aikaa. Luulin, että kaikki oivaltaisivat tämän taas erään henkilön pervoiluksi. Tokihan on mahdollista, että tämä aloittaja vastailee itselleen, jotta aihe pysyisi pinnalla...

• keskustelun_aloittaja

Harmi vain, että en ole se henkilö vaan kysyin oikeasti apua >:l
        Ja en ole vastaillut itselleni.

• ehhhh

Et ole ainoa. Käytän harkkaliivejä yhä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      132
      14322
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      30
      5952
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5515
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      301
      4359
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4117
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      105
      3671
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      6
      3592
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3548
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      63
      2655
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1438
    Aihe