8lk ei rintsikoita vieläkään

äöljhd

oon kasilla ja mulla ei oo vieläkään oikeita rintsikoita. Oon kokeillu 70AA, mut paita päällä ne rintsikoiden rajat näki rumasti ja näytti et mun rinnat ois kasvanu yhtäkkii hirveesti. Ne rintsikat oli topatut mut haluisin sellaset jotka oli vähän vähemmän topattu koska se näyttäis sitte luonnollisemmaltaki. Tietääks kukaan mistä semmosia löytyis alle 10 mieluiten ja ei tarvis tilata mistään.
Ja onko ketää muita kasiluokkalaisiin kenellä ei oo rintsikoita vieläkään..

10

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan_turhaa

      Rintojen kehittyminen alkaa ei iässä.
      Ei ole pakko käyttää rintsikoita ellei tarvitse niitä.

    • rintsikkatyttö

      Luulisin, että kaikilla kasiluokkalaisilla on rintsikat, olipa niillä rintoja, tai ei.
      Aivan hyvin voit ostaa kunnolla topatut AA, tai jopa A kupin rintsikat. Ketäpä se haittaa, vaikka sulla tissit vähän pullottaisivatkin uusilla liiveillä! Rintsikoiden rajojen näkyminen on ihan normaalia. Vikkelästi nyt vain liivikauppaan sovittamaan ja ostamaan rintsikoita!

    • BLOODisLIFE

      Laita liivit jotka ei o topatut tai laita urheiluliivit tai harjoitusliivit, mä käytin noita joskus sun ikäsenä

    • ekatrintsikat

      Mäkin olin vielä kasilla ilman rintsikoita, koska mulla ei ollut rintoja juuri mitään. Mua otti päähän olla luokan ainoo tyttö, jolla ei oo rintsikoita.
      Menin Tokmannille katteleen ja sovittaan liivejä, koska niillä oli tarjous ja ostin kahdet yhden hinnalla. Ne oli 75A ja topatut, tosi mukavat liivit, jotka teki mut sopusuhtasen näköseks , kun nostivat puseroo sillai kivasti, että tuli oikee naisellinen olo. En yhtään ujostellu laittaa niitä ekana päivänä kouluun, vaan olin ylpeä mun uudesta naisellisesta lookista.
      Rintsikat, siis kahdet makso 12 euroo, joka on musta ihan sopu hinta niin hyvistä liiveistä.
      Suosittelen sullekkin rintsikoiden hankintaa ja niiden käyttämistä mitä pikimmin!

    • tyttösenii

      Kyllä olisi hyvä jos tyttö voisi kääntyä äitinsä puoleen näissä asioissa. Yhdessä kaupoille!

      • hyväohje

        Niin, olisi myös maksaja mukana ettei tarvitse käyttää omia rahoja.


    • esim.lindex

      Itse ostin sun iässä lastenosastolta ekat rintsikat. Siellä isoimmat koot menee hyvin nuorelle pienirintaiselle, eikä toppausta välttämättä ole.

    • Catya

      Tämä nyt on jo roikkunut tässä jonkin aikaa. Luulin, että kaikki oivaltaisivat tämän taas erään henkilön pervoiluksi. Tokihan on mahdollista, että tämä aloittaja vastailee itselleen, jotta aihe pysyisi pinnalla...

      • keskustelun_aloittaja

        Harmi vain, että en ole se henkilö vaan kysyin oikeasti apua >:l
        Ja en ole vastaillut itselleni.


    • ehhhh

      Et ole ainoa. Käytän harkkaliivejä yhä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe