8lk ei rintsikoita vieläkään

äöljhd

oon kasilla ja mulla ei oo vieläkään oikeita rintsikoita. Oon kokeillu 70AA, mut paita päällä ne rintsikoiden rajat näki rumasti ja näytti et mun rinnat ois kasvanu yhtäkkii hirveesti. Ne rintsikat oli topatut mut haluisin sellaset jotka oli vähän vähemmän topattu koska se näyttäis sitte luonnollisemmaltaki. Tietääks kukaan mistä semmosia löytyis alle 10 mieluiten ja ei tarvis tilata mistään.
Ja onko ketää muita kasiluokkalaisiin kenellä ei oo rintsikoita vieläkään..

10

265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan_turhaa

Rintojen kehittyminen alkaa ei iässä.
      Ei ole pakko käyttää rintsikoita ellei tarvitse niitä.

• rintsikkatyttö

Luulisin, että kaikilla kasiluokkalaisilla on rintsikat, olipa niillä rintoja, tai ei.
      Aivan hyvin voit ostaa kunnolla topatut AA, tai jopa A kupin rintsikat. Ketäpä se haittaa, vaikka sulla tissit vähän pullottaisivatkin uusilla liiveillä! Rintsikoiden rajojen näkyminen on ihan normaalia. Vikkelästi nyt vain liivikauppaan sovittamaan ja ostamaan rintsikoita!

• BLOODisLIFE

Laita liivit jotka ei o topatut tai laita urheiluliivit tai harjoitusliivit, mä käytin noita joskus sun ikäsenä

• ekatrintsikat

Mäkin olin vielä kasilla ilman rintsikoita, koska mulla ei ollut rintoja juuri mitään. Mua otti päähän olla luokan ainoo tyttö, jolla ei oo rintsikoita.
      Menin Tokmannille katteleen ja sovittaan liivejä, koska niillä oli tarjous ja ostin kahdet yhden hinnalla. Ne oli 75A ja topatut, tosi mukavat liivit, jotka teki mut sopusuhtasen näköseks , kun nostivat puseroo sillai kivasti, että tuli oikee naisellinen olo. En yhtään ujostellu laittaa niitä ekana päivänä kouluun, vaan olin ylpeä mun uudesta naisellisesta lookista.
      Rintsikat, siis kahdet makso 12 euroo, joka on musta ihan sopu hinta niin hyvistä liiveistä.
      Suosittelen sullekkin rintsikoiden hankintaa ja niiden käyttämistä mitä pikimmin!

• tyttösenii

Kyllä olisi hyvä jos tyttö voisi kääntyä äitinsä puoleen näissä asioissa. Yhdessä kaupoille!

• hyväohje

Niin, olisi myös maksaja mukana ettei tarvitse käyttää omia rahoja.

• esim.lindex

Itse ostin sun iässä lastenosastolta ekat rintsikat. Siellä isoimmat koot menee hyvin nuorelle pienirintaiselle, eikä toppausta välttämättä ole.

• Catya

Tämä nyt on jo roikkunut tässä jonkin aikaa. Luulin, että kaikki oivaltaisivat tämän taas erään henkilön pervoiluksi. Tokihan on mahdollista, että tämä aloittaja vastailee itselleen, jotta aihe pysyisi pinnalla...

• keskustelun_aloittaja

Harmi vain, että en ole se henkilö vaan kysyin oikeasti apua >:l
        Ja en ole vastaillut itselleni.

• ehhhh

Et ole ainoa. Käytän harkkaliivejä yhä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      169
      2607
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      737
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      722
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe