Olen nyt nähnyt saman unen kahdesti, jossa peittävästi pukeutunut henkilö (en saa hlö:stä selkoa, luultavasti mies, itse oon nuori nainen) ajaa minut syrjäkujalle ja puukolla leikkaa kieleni irti, jonka jälkeen poistuu paikalta. Mitä helkkaria tällänen meinaa?
Suorastaan pelottava tuo uni.. Vuoden sisällä kahesti sama.
Kieli leikataan irti, mitä meinaa?
7
2339
Vastaukset
- Kieletön
Ja siis kieli leikataa niin syvältä kun voi.. Ja kummassakin unessa oon itkun seassa jääny "sylkemään" verta maahan.
- Suurtietäjä
Älä paljasta sinulle uskottuja salaisuuksia...
- Kieletön
Hmm, itse kuvittelin kyseessä olevan unen jotenkin liittyvän valehteluun enemmänkin, mutta kyllähän se salaisuukien salaisuulsienkin kertominen käy valehtelusta, sillä siinähän pettää sen luottamuksen... Pitänee siis tarkkailla vähä sanomisiaan.
Minä en ole sankari. Tehkää omat johtopäätöksenne, ja pitäkää itsennne miehenä!
Olen pahoillani, tämä systeemi kadottaa jotain, ja antaa ilmaista jotain
Käsittääkseni kirjoitin jotain edelliseen ketjuun?
- Tutkistelerauhassa
Pelottaako tai oletko arka ilmaisemaan omia mielipiteitäsi, onko sinun sanomisiasi vähätelty tai niille naurettu - tuo pelko voi myös tulla uniisi noinkin pelottavana.
Rohkaistu siis, sinulla on oikeus omiin mielipiteisiin ja ajatuksiin, jos toiset niitä vähättelevät tai nauravat niille, se kertoo heidän typeryydestään ja ymmmärtämättömyydestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4721366- 641136
- 61852
- 61815
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18767Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100733- 72704
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681- 30677
- 62664