Ruttopuiston rovastin mielipiteestä ote:
''RR: Pappina minulla on vaitiolovelvollisuus, en siis saa läplättää tietojani ulkopuolisille. Vuosien varrella olen vapaaehtoisesti laajentanut vaitiolovelvollisuuttani rutkasti. Vastapainoksi muitten ihmisten kälätykselle haen hiljaisuutta, niin ulkoista kuin sisäistäkin levollisuutta ja rauhaa. Tähän pyrkimykseen sopii äärimmäisen huonosti joka paikassa suuna ja päänä oleminen. Vain hiljaisuudessa voi kuulla Jumalan kuiskaukset.''
Ruttopuiston rovasti
8
175
Vastaukset
- Aammen
Totta rovasti kirjoittaa.
- MuutenMe
luemme aloituksen uusiksi.
Lönkan ja Annankadun kulmilla. Oon itte Rööperin kundeja... Kuulostaa siltä että Ruttopuiston rovasti on naispappi. Olenko väärässä?
- Miesonhän
Olet, sillä mies se oli, joka kirjoittaa ko. nikillä blogeja. Unohdin nimen.
Googlaa niin löytyy. - EvLuth
Miesonhän kirjoitti:
Olet, sillä mies se oli, joka kirjoittaa ko. nikillä blogeja. Unohdin nimen.
Googlaa niin löytyy.Hannu Kiuru: https://www.facebook.com/hkiuru?fref=nf
Vaikka olen itse luterilainen, tällainen reippaus ei itseäni viehätä. Oi aikoja, kun papisto vielä käyttäytyi arvokkaasti. Tosin arvokkaitakin pappeja vielä löytyy. - HauruKinnu
Aivot eivät käy tyhjäkäynnillä.
Aha.. anteeksi tästä :) ihminen on erehtyväinen. By the way, nukahdin tossa illalla kello 18 paikkeilla ja heräsin nyt. Olen aamu ihminen mutta nyt on kyllä aika iso poikkeus. Olen ollut yrittäjä ja portsari koko elämäni ja nyt vähän sairaus eläkkeellä, joten aikaa on. Joutaa nukkumaanki vähä miten sattuu :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623965Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783618- 403097
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212358Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442035- 441908
- 471738
- 281565
- 301526