Paino ei putoa 5:2 dieetillä?

fjdkdj

Olen ollut nyt viitisen viikkoa 5:2 dieetillä, eli kahtena päivänä viikossa syönyt vain 500 kcal tai alle. Alkuun paino putosi pari kiloa, ilmeisesti nesteet lähtivät, mutta nyt paino jumittaa.
Olen 24-vuotias, 163/56 ja haluaisin pudottaa vielä pari kiloa.
En syö muinakaan päivinä yli normaalien suositusten. Minä myös lenkkeilen ja treenaan keski- ja alavartaloa joka toinen päivä ja yleensä treenipäivät osuu paastopäiville. Voisiko tämä jotenkin vaikuttaa?
Kiitos asiallisista vastauksista.

2

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TässäHelppoaTyyliä

      Dieetit ovat suurta bisnestä nekin.
      Kaloreita on turha mennä laskemaan. Siitä saa stressiä.
      Ainoa keino on syödä vähemmän. Silloin voi syödä mitä vaan ja pullaakin kermakahvin kera. Sulkaata syön levyn viikossa, jäätelöäkin jopa leivoksia. Kohtuus tässä.
      Grilliruuat pitää jättää. Makkaran voi joskus nautiskella grillillä ja kebabin pari-kolme x vuodessa. Kerta grilliruokaa viikossa on liikaa.

      Olutta voi juoda vaikka pullon päivässä mutta limut ovat pahoja ja samoin kaupan mehut.

      Syö kotiruokaa tai sentapaista. Jos menet esin ABC:lle syömään, tulet ottaneeksi liian ison annoksen huomaamatta koska lautaset ovat jättikokoa. Voit jättää osan syömättä.
      Jos suolaa pitää lisätä niin maista ensin. Suola sitoo nestettä.

      Paino on pysynyt samassa jo 30 vuotta eikä sairauksia ole.
      Tässä miten minä syön:
      -Aamupala: ruisleipää, levite (voi tai kasvisrasva, juustoo, kurkkua, tomaattia, teetä 2 palaa sokeria, jugurttia 2 dl, vettä lasi, n.20 maapähkinää, 2 parapähkinää, sun maid-rusinaa kämmenkupilinen.
      -Välipala: Kahvia ja pullaa, rkl hunajaa
      -Ruoka: Jotain kotiruokaa läskisoosista porkkanakeittoihin väliltä. Maksalaatikosta syön puolet mikrossa lämmitettynä puolukkasurvoksen (soker) ja voin kera.Pari lasia piimää lopuksi.
      -Välipalana kahvia, pulla hunajaa, piparia
      -Iltapala samanlainen kuin aamupala, taatelia, hunajaa
      Vielä ehkä olut. Viskiä tai muuta hieman jos haluaa piristystä.
      Vettä juon paljon päivän mittaan. Kello 20 jälkeen en syö. Voin herkutella isolla määrällä kermajäätelöä lisukkeineen. Kaadan sekaan esim jotain kahvi-tai kaakaolikööriä.
      Ilta.olut kuuluu monesti kuvaan.
      Banaania, avokaadoo, porkkanaa, ja juureksia raakana.
      HAPANKAALI pitää mahan kunnossa ja on jopa hyvää kylmänä parasta. Rasiasta rasilaista suoraan haarukalla..nam!
      Liikuntaa saan kun käytän kauppa -ja muillakin pikku matkoilla fillaria. Kävelyä.Metsissä samoilen eväät mukana jne
      TÄRKEINTÄ ON SYÖDÄ MONIPUOLISESTI hitaaasti hyvin pureksien jolloin nälän tunne lähtee ennen kuin vattanahka alkaa kiristään. Jos ahmii niin syö huomaamattaan liikaa.

      SIIS : Monipuolisesti mutta vähän.
      Äläkä mene nälkäisenä ruokaostoksille!!!!!

    • JatkanVieläVähän

      Tuo painosi on varmaan se, joka sinulla tulee olemaankin. Näin se minullakin asettui samoilla ikää eikä se siitä heitä kuin 2-3 kg suuntaansa palautuen kuitenkin siihen keskiarvoon.
      Syö normaalia suomalaista ruokaa mutta pieniä annoksia niin voi syödä mitä vaan. Pikku välipalat pitävät nälän loitolla eikä ahmimista tule tapahtumaan. Jos oot aina nälässä, kidutat itseäsi. Tee siis kuten minä tuossa esimerkissäni: usein mutta pieniä annoksia niin mitää dieettiä ei tarvita.
      En ole koskaan laskenut kalorimääriä tai punninnut annoksia mutta syön hitaasti. Olen aina viimeinen ruokapöydässä ja muut ovat jo lähteneetkin pois.
      Paljon nestettä josta vesi on paras. Hunajasta ja taatelista saa mahtavat määrät hyviä kivennäisiä ja muuta. Hunajaa ei saa edes sekoittaa teehen vaan se pitää ehdottomasti syödä suoraan purkista lainkaan kuumentamatta.
      Taatelipaketista saa kivoja tofeemaisia herkkupaloja kaupan irtokarkkien sijaan. Syö mahd.tummaa suklaata vaikka levyn rivi päivässä.
      Itse voi tehdä kivan väkevää suklaata suoraan kaakaojauhepaketista, kermasta ja sokerista vatkaten kerran viikossa vaikka 3 rkl kaakaojauhetta. Säilyy kylmässä viikon. Siitä vaikka herkutellen kun katsot illalla Tv:ta. Raakakaakao on kallista.
      Pienet annokset. Elimistö tyytyy aika vähään. Paljon vettä juomaksi.

      Unohdin listaltani rasvattoman piimän jota kuluu ainakin litra päivässä. Maitoa en juo edes ruuan kanssa. Joskus mustamakkaran kerra ostan punaista maitoa.
      Kun syö vähän voi syödä mitä vain.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe