Persujen mamukustannuksissa puolustusmenoja

hjuuyhgg

Olipa naurettava tuo Putkosen tuumaustunti. Joku toimittaja ihmetteli puolustusmenojen laskemista maahanmuuttokustannuksiin ja sen jälkeinen änkytys oli mukavaa katseltavaa. Kukaan ulkopuolinen ei alunperinkään uskonut tähän tarkoitushakuiseen somalijahtiin mutta tuo puolustusmenojen ymppääminen maahanmuuttokustannuksiin oli jo naurettavuuden huippu. Taitaa se jytky nyt hukkua siihen Putkosen paskakasaan.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOleTietoaTästä

      Monikohan palstalla edes tietää tuollaisesta "tuumausjutusta" ? ja hommalaisista tai muista "sisäpiirin" jutuista, tai on edes kiinnostunut tuollaisista antipersun palstalle heittelmistä jutuista.

      • On tuo Persujen touhu mennyt jo naurettavaksi.


      • Yleinen_ilmiö_vaalit
        pepep kirjoitti:

        On tuo Persujen touhu mennyt jo naurettavaksi.

        Vain persujenko ?


      • Yleinen_ilmiö_vaalit kirjoitti:

        Vain persujenko ?

        Todellakin.


      • Ainoastaan persujen touhu!


      • KoskeeMyösSunTouhuja

        No just joo, tämä on taas tätä pepep-oireita.


      • KoskeeMyösSunTouhuja kirjoitti:

        No just joo, tämä on taas tätä pepep-oireita.

        Jos persujen touhu menee naurettavaksi, niin miten sen pitäisi nimimerkkisi mukaisesti koskea minua? - ei hyvää päivää...

        Persu ei keksi muuta, niin väittää lapsellisesti: "Itse olet!"


      • Wätys_toivoo

        SoiniWätyksen toive toki onkin, että mahdollisimman harva.

        Alkaa persujen touhuissa esiintyä sellaista levottomuutta, että yksistään siitä voi päätellä vaalien olevan reilun kahden viikon kuluttua, jos ei muuten sattuisi tietämään.


    • olkaammeihmisiksi

      Herrajumala sentään!

      Jos lasketaan maahanmuuttajien kustannuksia, niin kai silloin lasketaan nimenomaan niitä kuluja jotka liittyvät heihin ERITYISESTI. Eli kuinka paljon ENEMMÄN he maksavat verrattuna kuin muihin.

      Silloin EI TIETENKÄÄN voi lasketa heidän kustannuksiksi sellaisa jotka kuuluvat kaikille. Infrastruktuuri, turvallisuus, valtion- ja kuntahallinto, y.m, y.m. ovat kaikki samankokoiset, eli niitä EI TIETENKÄÄN voi laskea mukaan.

      Kun tarkistetaan maahanmuuttajien ja kantaväestön välistä eroa tuossa paperissa, niin kustannukset ovat itse aisassa ylättävänkin pienet. Jopa liian pienet. Eli raportissa on muitakin merkittäviä virheitä.

      Nollatutkimusta siis pukkaa edelleen ja kuitenkin PS kerää niillä ääniä. Tuollaistako osaamista sairastava maamme nyt kaipaa hallitukseen? Tuollaisenko tumpleolääkärin päästäisit tekemään itsellesi ohitusleikkausta? Et ikinä!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      411
      2326
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      71
      2038
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      220
      1586
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      157
      1304
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1197
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      81
      1185
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1103
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1008
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      66
      980
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      283
      970
    Aihe