Onko lihava nainen raha- vai panoreikä?

parxman

Olen aloittanut seurustelun nyt ensimmäistä kertaa ikinä, ei tässä ole mistään suuresta rakkaudesta kyse kummallakaan, hän potee hirveää yksinäisyyttä ja läheisyydenkaipuuta ja minä taas olen hirveässä pillunpuutteessa.

Minua vain askarruttaa tässä seurustelussa se että hän on luokkaa 35-40kg ylipainoinen ja haluaisi nyt heti muuttaa luokseni koska hän on työtön ja rahat ovat vähissä. Ei kai siinä mitään, mutta mietin että minkähänlaiset ruokamenot noin paljon ylipainoisella naisella oikein on kuukaudessa? Hän saa pelkkää työmarkkinatukea joka on muutaman satasen kuussa verojen jälkeen ja sillä pitäisi kustantaa kaikki kuukausittaiset menot.

En haluaisi joutua toisen massiivisen ruokakustannusten maksumieheksi ja siitä on jo nyt viitteitä koska olen tähän mennessä "joutunut" aina maksamaan esimerkiksi molempien pizzat ja mcdonalds ateriat. Olen kyllä odottanut että hän maksaa oman osuuteensa minulle sitten jälkeenpäin kun olen ensin maksanut molempien puolesta, mutta näin ei ole käynyt. En oikein tahdo uskoa että tässä on enää kyse mistään "huolimattomuudesta", siksi pelkään mitä tuleman pitää jos asutaan saman katon alla.

28

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeenLover-MAN

No huh huh. Kuinka kehtaat liikkua tuollaisen valaan kanssa julkisilla paikoilla?

• 16plus6

Älä muutaman kympin perään kitise.

Esitän sinulle kysymyksen: kannattaakohan sitä muuttaa yhteen noilla eväillä?

• ätmel

Nainen vain käyttää sinua hyväksi.

• pankki

Torttu maksaa, mutta muista ei noilla eväillä saman katon alle ikinä kannata mennä.

• kilttiatm

Lihavuus johtuu roskaruuasta pääosin. En kyllä tuollaista naista ottaisi joka ei osaa huolehtia itsestään. Pari hampurilaista maksaa jo 15 euroa ja kun syö niitä 10 kuukaudessa niin lihoo pari kolme kiloa ja se maksaa 100 euroa. Sadalla eurolla saa aika paljon terveellistä ruokaa. Itse en ole macissä käynyt vuosiin ja teen kotona omat ruuat.

• jätäpaitsijos

Ennen yhteenmuuttoa tietysti sinun pitää sanoa, että kumpikin huolehtii omista kuluistaan ja että voit joskus tarjota hänelle esim. hampurilaiset, mutta että lähtökohtaisesti kumpikin hoitaa omat menonsa.

Toki jotkut miehet maksavat naisen menot ihan vain siksi, että ovat valmiit ns. maksamaan siitä piparista. Toisaalta taas onhan noita naisiakin, jotka eivät luota, että mies pysyy rinnalla pelkän oman viehätysvoiman ansiosta, vaan maksavat miehen kuluja. Kumminkin päin tätä tapahtuu, mutta perusperiaate on se, että mieti itse, että kuinka kalliisiin investointeihin olet valmis.

Itse en kyllä muutaman viikon tuttavuuden jälkeen muuttaisi yhteen kenenkään kanssa, mutta toisaalta tietysti kun sinulla ei ole kokemusta naissuhteista, niin voit tietysti ajatella, että haluatko, että tämä on sinun "naiskorkeakoulusi"? Jos nainen antaa seksiä paljon ja on mukava, niin ei kai sitä silloin tarvitse joka senttiä pihistellä, jos sinulla on siihen varaa? Tärkeää on kuitenkin se, että et anna toisen hyväksikäyttää sinua niin paljon, että tilanne alkaa ottamaan päähän. Mieti asioita ja ota ne puheeksi vaikka sitten, kun olet miettinyt rauhassa oman kantasi asiaan.

Yritäpä lähteä naisen kanssa kävelylle ja harrastaa liikuntaa. Tehkää vaikka yhdessä ruokaa (opetelkaa yhdessä, jos kumpikaan ei osaa), niin ei tule syömiset niin kalliiksi.

• Hahhaahaa

Hyvä provo- hyvää pääsiäistä, muista täyttää jääkaappi hyvin, monta pyhää. Meinaan jos ruoka loppuu, sulle ei heru..hihhii.

• karufakta

Hillittömän lihavat naiset ovat monasti pitkäaikaistyöttömiä varsinkin jos heillä on myös huono koulutus koska kukaan ei halua palkata heitä, he eivät tarjoa edes kiihoke ja silmänruokaa kuten hoikat kanssasisaret. Varaudu siis siihen että maksat pitkän aikaa kaikki n.s yhteiset menot mukaanlukien ruokamenot.

Sinun kannattaisi tehdä kaksi alustavaa pillunsaannin kannattavuuslaskemaa eli:
      - onko ulkona syömisten hinta jaettuna pillunsaantien määrällä kohtuullinen?
      - ovatko talouden lisäruokamenot jaettuna pillunsaantien määrällä kohtuullinen?

Veikkaisin, että vastaat ensimmäiseen KYLLÄ ja toiseen EI. Lopputulos on siis, että jatka seurustelua ja pyri saamaan pillua mahd. usein mutta älä muuta yhteen koska hinta-laatusuhde on liian suolainen.

Muista myös, että lihava työtön nainen yleensä annostelee pillunantoaan jotta mies on tarpeeksi tyytyväinen mutta ei liian tyytyväinen. Siinä vaiheessa kun pääset sormettamaan ja myöhemmin panemaan hänen peppuaan niin tiedät että suhde on loppusuoralla, lihavat naiset pitkittävät tällä tavalla seurustelua samalla kun he etsivät uuttaa elättäjää, näin se valitettavasti vain menee.

• parxman

kiitos kaikille asiallisista kommenteista, annoitte kyllä roppakaupalla tänkkapååta. Ratkaisu voisi olla se että lopettaisimme kalliit ulkonasyömiset ja söisimme aina kotiruokaa jotka hän aina laittaisi ja minä maksaisin. Olisin valmis maksamaan hänen ilmeisen isohkot ruokakustannukset kunhan hän aina kokkaisi ja myös tiskaisi kaiken jälkeenpäin, siinä mielessä olette oikeassa ettei kannata pihistellä jos saa vielä seksiäkin.

Hänen kokkaustaitonsa ovat kyllä iso kysymysmerkki, olen syönyt hänen luonaan kaksi kertaa ja silloin sain riisiä ja tonnikalaa ja toisella kerralla keitettyjä perunoita ja paistetun kananmunan, ei oikein vaikuta miltään kotikokilta. Olisi hyvä myös tietää hänen ruokamenonsa kuukaudessa koska minulla on tavallisen duunarin palkka josta pitää vielä maksaa vuokra ja autolaina.

Mitä sitten tulee noihin muihin asioihin niin ihan normaalia seksiä me harrastamme (kait?) ei ole ollut mitään peppupanoja tai muuta pervoilua, tuskin hän sellaista edes tarjoaa.

Yksi asia jäi vähän epäselväksi, mitä tarkkaan ottaen tarkoitatte tuolla "kannattaako muuttaa yhteen noilla eväillä", mihin tuolla "eväillä"-sanalla viitataan tässä yhteydessä?

• blaa2lk2

Tarkoittaisikohan sitä, että ette kumpikaan koe mitään suurta rakkautta? Että jos kummankin puolelta kyse on jonkinlaisesta hyötysuhteesta, niin onko ne negatiiviset puolet liian suuret?

Kun seuraavan kerran nainen ehdottaa yhteenmuuttoa, niin sano, että olishan se kiva, jos asuttaisi yhdessä, niin töissäollessa hän ehtisi tehdä ruoat valmiiksi ja siivoamaan. Sillä tavalla pääset näkemään hänen reaktionsa. Jos hän ei osaa laittaa ruokaa, mutta sinä osaat, niin kai sitä sitten voi opettaa hänelle niitä taitoja? Perusmakaronilaatikko tms ovat iisejä tontummillekin.

• parxman

Niin joo, että eväät/edellytykset/syyt yhteenmuutolle eivät tässä tapauksessa välttämättä ole ne parhaat yhteenmuutolle. Itse en haluaisi vielä muuttaa yhteen, haluaisin ensin maksaa autolainan pois ja ottaa sitten asuntolainaa ja muuttaa isompaan omistusasentoon, nyt asun pienessä vuokrakaksiossa, vähän liian pieni kahdelle pitkässä juoksussa. Haluaisin myös että hänellä olisi työ jotta hän voisi osallistua yhteisiin menoihin.

Pelkään myös että hän vihastuu jos tiedustelen vaivihkaa josko tämmöinen järjestely olisi mahdollista että hän kokkaisi ja siivoaisi, hän voi luulla että pidän häntä jonkinlaisena piikana tms. Toisaalta hän mainitsee koko ajan kuinka yksinäinen hän on ja rahaa ei ole mihinkään, että en usko että hän muuttaisi mieltään vaikka vähän vihastuisikin.

• parxman

Yksi asia piti vielä lisätä meidän tilanteesta vaikka tämä onkin erittäin vaikea selittää sellaiselle jolla ei ole samanlaista omakohtaista kokemusta asiasta.

Meillä on molemmilla erittäin vakavia itsetunto-ongelmia lähinnä johtuen ulkonäöstä. Sillä tavalla me tutustuttiinkin chatissa kun huomasimme että meillä on aika lailla samanlainen tausta (molempia kiusattu kouluaikana vuosikausia ruman ulkonäön takia, itsetunto-ongelmia, yksinäisyyttä ja itsetuhoajatuksia). Itse olen mielenterveydellisesti vähän paremmin kuivilla nyt kun valmistuin sähköasentajaksi ja kiusaaminen on kokonaan loppunut.

Pienestä pitäen molemmat ovat ajatelleet että emme kelpaa kenellekään, se on jotenkin juurtunut niin syvälle sielun syövereihin vuosien saatossa että sitä ei tavallaan "salli itselleen" mitään rakkaudentunteita tai siihen läheisesti liittyviä tunteita. Se on yksi syy miksi suhteessamme ei ole sen enempää tunteita, toinen on varmaan se, että kyllä ulkonäöllä on alitajuisesti merkitystä vaikka molemmat olisimmekin samalla tasolla rumia, ei se asiaa miksikään muuta. Jos pidämme toisiamme rumina ihmisinä niin ei se rakkaus silloin synny tuosta vain, se vaatii silloin enemmän työtä ja vielä emme ole siinä pisteessä että luontaisesti tuntisimme toisiamme kohtaan syviä tunteita.

Kuten jo sanoin edellä, hänen motiivinsa on yksinäisyys, läheisyydenkaipuu ja osittain myös taloudelliset seikat. Itselläni se on ainakin tässä vaiheessa seksin saaminen koska en ole ennen sitä naiselta ikinä saanut. Olen myös sanonut tämän suoraan jo aikoinaan chatissa ennen kuin tapasimmem, hän ei ole ollut siitä moksiskaan. Tuntuu kyllä, että seksi ei ole hänelle mikään tärkeä asia, hän häpeää vartaloaan todella paljon, ehkä sekin vaikuttaa asiaan osittain.

• onneateille
        parxman kirjoitti:

Yksi asia piti vielä lisätä meidän tilanteesta vaikka tämä onkin erittäin vaikea selittää sellaiselle jolla ei ole samanlaista omakohtaista kokemusta asiasta.

Meillä on molemmilla erittäin vakavia itsetunto-ongelmia lähinnä johtuen ulkonäöstä. Sillä tavalla me tutustuttiinkin chatissa kun huomasimme että meillä on aika lailla samanlainen tausta (molempia kiusattu kouluaikana vuosikausia ruman ulkonäön takia, itsetunto-ongelmia, yksinäisyyttä ja itsetuhoajatuksia). Itse olen mielenterveydellisesti vähän paremmin kuivilla nyt kun valmistuin sähköasentajaksi ja kiusaaminen on kokonaan loppunut.

Pienestä pitäen molemmat ovat ajatelleet että emme kelpaa kenellekään, se on jotenkin juurtunut niin syvälle sielun syövereihin vuosien saatossa että sitä ei tavallaan "salli itselleen" mitään rakkaudentunteita tai siihen läheisesti liittyviä tunteita. Se on yksi syy miksi suhteessamme ei ole sen enempää tunteita, toinen on varmaan se, että kyllä ulkonäöllä on alitajuisesti merkitystä vaikka molemmat olisimmekin samalla tasolla rumia, ei se asiaa miksikään muuta. Jos pidämme toisiamme rumina ihmisinä niin ei se rakkaus silloin synny tuosta vain, se vaatii silloin enemmän työtä ja vielä emme ole siinä pisteessä että luontaisesti tuntisimme toisiamme kohtaan syviä tunteita.

Kuten jo sanoin edellä, hänen motiivinsa on yksinäisyys, läheisyydenkaipuu ja osittain myös taloudelliset seikat. Itselläni se on ainakin tässä vaiheessa seksin saaminen koska en ole ennen sitä naiselta ikinä saanut. Olen myös sanonut tämän suoraan jo aikoinaan chatissa ennen kuin tapasimmem, hän ei ole ollut siitä moksiskaan. Tuntuu kyllä, että seksi ei ole hänelle mikään tärkeä asia, hän häpeää vartaloaan todella paljon, ehkä sekin vaikuttaa asiaan osittain.

Kun tiedostatte asioita ja pystytte niistä puhumaan avoimesti, niin hyvä suhteesta tulee. Luottamusta ja ystävyyttä on jo, rakkaudella on hyvä pohja kasvaa niiden päälle. Hienoa että olette löytäneet toisenne ja ymmärrätte toistenne taustoja, se on todella iso asia suhteessa.

• idiootit
        parxman kirjoitti:

"Jos pidämme toisiamme rumina ihmisinä niin ei se rakkaus silloin synny tuosta vain"

Voi luoja!! Ootte vielä rumuutenne lisäksi tyhmiäkin siis!!!! Ei rakkaudella ja ulkonäöllä ole toistensa kanssa mitään tekemistä.

• TBM

Jo senkin ansiosta että Suomen kaltaisessa lasimuumih-vetissä pillu on niin tiukassa, terve mies ei anna niille periksi yhdessäkään asiassa - puhumattakaan nyt minkään ay-pomon näköisen ämmän oikuista. Hankkiudu eroon kiltin hissipojan kasvatuksesta jos et ole jostain syystä ihan tyytyväinen käsiisi saamien kilojen määrään.

• IkisM

Ei kai siinä, ota vaan asumaan jos mielesi tekee mutta tee jo heti lähdössä selväksi ettei sinulla ole vara jatkuvasti syöttää pikaruualla ja varmaan hänellekin olisi vain hyväksi jos oppii laittamaan "oikeaa" ruokaa, voi alkaa ulkomuotokin muuttumaan pikkuhiljaa kun kerot myös ettei teillä sitten jatkuvasti mässytetä karkkia. Jos se nainen on kerran osannut perunat keittää niin kyllä sillä perustaidot keittöön on kunnossa, siitä on hyvä lähteä opettelemaan, kun jokaiseen ruokalajiin kyllä löytyy netistä ohjeita niin ruuanlaitto ei ole ongelma jos siihen asennoituu oikein.

• King_Mane

1. Älä muuta yhteen possun kanssa - työntele emakkoa (kortsun kanssa!!! ÄLÄ VETELE PALJAALLA!!) paremman puutteessa. Pidä valta-asema itselläsi.

2. Skannaile koko ajan uusia parempia naisia, kohota itsetuntoasi ja tasoasi (treenaa ja kehitä itseäsi jne.)

3. Vaihda pykälää (tai kahta) tasokkaampaan naiseen. Älä jämähdä porsaaseen. 1v max. kesto.

• oppirahansamaksanut

"1. Älä muuta yhteen possun kanssa - työntele emakkoa (kortsun kanssa!!! ÄLÄ VETELE PALJAALLA!!) paremman puutteessa"

juuri näin, työtön läski etsii taas elättäjää ja sumuttaa miehen aivot pillulla ettei mies näe totuttaa. AP älä herran tähden vaan lankea tuohon ansaan, maksat oppirahoja loppuikäsi. Saattaa jo olla myöhäistä jos olet vetänyt läskiä paljaalla ja kuvitellut että hän popsii pillereitä

• pienijapyöreä

Kylläpä on taas kiva lukea kuinka paljon miehet arvostaa ylipainoisia naisia, eikö teitä yhtään kiinnosta tutustua itse naiseen, hänen luonteeseensa ja arvomaailman? Toivon todellakin että kaikki miehet eivät ole tuollaisia.

• fatisugly

mene laihduttamaan ja tule sen jälkeen tänne antamaan meille tussuasi, läskinä sinulla ei ole puheoikeutta näissä asioissa -:)

• Uskoisin että terveellinen ruoka on hinnakkaampaa. Jos välittää vain kaloreiden määrästä ja täydestä vatsasta mahdollisimman halvalla, syö riisiä riisin kera riisillä. Vähän sunnuntai iltojen rattona makaronia palan painikkeeksi.

• Mies32veee

Aika vanha tarina hermanni. Ihan jees kuitenkin.
      Mutta ei kuitenkaan samaa ali-ihmisten ja lantakasojen dissaamista kun sillä yhdellä spedellä. Terävyydestä tietoakaan, mutta kai tylsälläkin voi "puukottaa" kuoliaaksi.

Syökää omenoita.

• amatööri67

Tosiaan hyviä neuvoja tullut, mutta kerrataan vielä.
      Syötä vain halpaa ruokaa valaalle esim. Hernekeittoa.
      Katkaise siemenjohtimesi tai pane kolmen kortongin kanssa!!
      Kakkoseen voisi ehkä paljaalla laittaa jos tauteja et pelkää.

• SinuunVainTyydytään

Itse olen normaalivartaloinen hieman lihaksikkaampi ja olen huomannut naisissa seuraavan ominaisuuden. Hoikat ja sporttiset karttaa kuin ruttoa koska en ole naamaltani niin vetoava kun taas lihavat ja superlihavat ovat kimpussani kuin täit tervassa. Luonnollisesti haluaisin urheilullisen naisen koska itsekin olen. Homma on yllättävän yksinkertainen. Kummassakin vartalotyypissä on samanlaiset aivot omaava nainen mutta sporttiset naiset ovat äärettömän hypergamisia ja haluavat vaan niitä ehdottoman ylemmäntason miehiä. Lihavat naiset tyytyvät ruma naamaiseenkin vaan siksi koska eivät saa sitä kaikkien haluamaa ytm.ä. Tässä on se petollinen asia ja tämänkin olen kerran kokenut. Kun tosi lihava nainen päättääkin aloittaa kunnon laihdutus kuurin tajuavatkin he pian kun 30kg on lähtenyt niin miehiä alkaa parveilla ympärillä. Houkutus käy liian suureksi ja se mies johon on tyydytty paremman puutteessa jätetään 110 prosenttisella varmuudella. Sanoisin että vartalostaan huonoa itsetuntoa poteva naisesi ei rakasta sinua vaan tyytyy sinuun paremman puutteessa. Jos hän päättää laihtua lähtee varmasti. Kehottaisin sinua katsastamaan niitä normaalivartaloisia naisia. Jos sellainen rakastuu sinuun rakastuu hän oikeasti koska ottajia olisi muutenkin niin sinut on valittu ja olet silloin etuoikeutettu rakkauteen etkä vaan paremman puutteessa tapaus.

• realismiapeliin

Jos tyyppi on koulukiusaustraumainen hc-ätmi, niin kannatta ottaa minkä saa, eikä haaveilla jostain normaalipainoisesta sporttimimmistä, joka ei huonoitsetuntoista ätmiä ymmärrä eikä jaksa katsella.

• S24.nFemakotRy
        realismiapeliin kirjoitti:

Jos tyyppi on koulukiusaustraumainen hc-ätmi, niin kannatta ottaa minkä saa, eikä haaveilla jostain normaalipainoisesta sporttimimmistä, joka ei huonoitsetuntoista ätmiä ymmärrä eikä jaksa katsella.

Jo on taas logiikkaa. Lihava mies koulukiusattu ansaitsee lihavan koulukiusatun naisen. Hoikka mies koulukiusattu ansaitsee lihavan koulukiusatun naisen. Hoikka nainen koulukiusattu ansaitsee hoikan ei koulukiusatun miehen. Sporttinen nainen koulukiusattu ansaitsee sporttisen ei koulukiusatun miehen.
        Huono itsetunto johtuu aina muiden toiselle aiheutetusta huonosta kohtelusta ja se paranee ainoastaan sillä, että saa arvostettavaa ihmisoikeutettua kohtelua, eikä niin että sitä veistä pitää kokoajan kääntää uudestaan ja uudestaan haavassa. No vastaus oli pelkkä feministinen provo, joten sinällään ei pitäisi tällaisiin edes mitään noteerata.

• parxman

"Kun tosi lihava nainen päättääkin aloittaa kunnon laihdutus kuurin tajuavatkin he pian kun 30kg on lähtenyt niin miehiä alkaa parveilla ympärillä. Houkutus käy liian suureksi ja se mies johon on tyydytty paremman puutteessa jätetään 110 prosenttisella varmuudella. Sanoisin että vartalostaan huonoa itsetuntoa poteva naisesi ei rakasta sinua vaan tyytyy sinuun paremman puutteessa. Jos hän päättää laihtua lähtee varmasti."

Tuota en ole halunnut sanoa ääneen edes itselleni, mutta kyllä se pelko jossain takaraivossa on koko ajan, asiaa ei auta jo lähtökohtaisesti huono itsetunto. Hän pystyisi halutessaan tekemään huomattavasti enemmän ulkonäölleen kuin minä, koska minun rumaa naamaani ei pysty vaihtamaan mutta hän pystyisi kyllä laihduttamaan, tosin hän on ollut lihava ihan ala-asteelta lähtien joten ei se ihan helppoa tulisi olemaan, olen ymmärtänyt että joillakin se on (geeneistä tms johtuen) lähes mahdotonta, näin hän ainakin väittää, en ole asiaa sen enempää tutkinut.

Haluaisin hänen kyllä jossain vaiheessa yrittävän laihduttamista vaikka se johtaisikin eroon, sitten ainakin tietäisin välittääkö hän minusta syvällä sisimässään. Tosiasia on kuitenkin se, että uuden tyttöystävän löytäminen tulee olemaan minulle äärimmäisen vaikeaa, ehkä jopa mahdotonta. Tässä piti monet asiat loksahtaa paikalleen ja siinä oli myös paljon sattumaa mukana, veisi vuosia ennen kuin mahdollisesti löytäisin jonkun toisen joka huolii minut.

• tiedä.tunteesi

Moikka Parxman!
        Oletan et sulle on vastannut täällä ainoastaan kundeja?
        Joka ainut negatiivinen kirjoitus ainakin on pettyneen naisten vihaajan textaama tyyliin: "jätä se valas".
        Siis sulla ei saisi olla naista vierelläsi jakamassa arkea, poistamassa yksinäisyyttä!
        Miksi sä saisit olla tasapainoisempi ja onnellisempi kumppanuudesta,kun hänelläkään ei ketään ole?.. Tunnista nyt hyvä mies mistä nuo kommentit kumpuaa; kateellisuudesta!
        Sä olet onnistunut siinä... missä toiset eivät ole vielä onnistuneet,yrityksistään huolimatta.
        .
        Harvoin suuri rakkaus tulee rytisten kenenkään elämään, ensin tulee ihastus ja tuttavuus...rakkaus tulee ja kasvaa paljon hitaammin yhteisen arjen myötä...tai kuolee pois. Sitä ei koskaan tiedä etukäteen miten kestävää tai pettävää joku suhde lopulta on.
        Tuskin nainen panee pahakseen jos pyydät hänen tekemään päivisin kotitaloustöitä kun sinä olet ansiotyössä. Aikakin kuluu paremmin kun on tekemistä, eikä kahden aikuisen taloudessa paljon työtä ole.
        Olen kahdesti huoltanut sellaista taloutta, joten tiedän.
        .
        Järkevää kuitenkin olisi kokeilla yhteistä tulevaisuutta siten,
        ettei nainen luovu asunnostaan heti kun muuttaa kokeeksi luoksesi.
        Eikä siitä ole sen suurempaa menoerää kuin nytkään ja kuitenkin varauduttu kaikkeen.
        Jos asiat eivät sujuisikaan jostain syystä, on hänellä valmiina paikka johon palata...ja elämä jatkuu.
        Asunnon hän voi laittaa pois vasta kun päätätte jatkaa vakiparina yhteistä matkaanne.
        Kohtele naistasi tasaveroisena kumppanina, toisten miesten tai naisten mielipiteet ovat sivuasia, te olette TE, muut ovat ulkopuolisia!
        .
        Ja 5€ tulppaanikimppu K-marketista (joskus) tai kesällä itse kerätty puna-apila kimppu niityltä, kukkiva tuomen oksa..jne on huomaavaisuutta romantiikkaa:naiselle!
        Niistä rapisee aina plussat sun "laariis".
        PUHUKAA keskenänne..suunnitelkaa älä epäröi jutella...mitään ei menetä juttelemalla.
        Onnea teille molemmille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3071
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2669
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      1746
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1071
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      947
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      802
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      799
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      790
    Aihe