Mitä mieltä olisit, jos kuulisit miehesi kuvailleen sinua chubbyksi kavereilleen?
Ottaisitko sen kehuna vai loukkauksena?
Suuttuisitko miehellesi
16
104
Vastaukset
- jätäsesika
Kukapa sitä haluaisi kuulla olevansa pullukka tai että mies näkee sellaisena. En minä ainakaan.
Auts! Oletko pullea vai pyylevä? Vai eikö miehesi osaa englantia?
- Sipi85
Olen normaalipainoinen, mutta isorintainen enkä ajatellut olevani mitenkään erityisen chubby. Mieheni mielestä se oli kehu.
Hoksasin juuri, että sanan merkitys olekaan kovin yksiselitteinen. Miehesi on hyvinkin tarkoittanut sen kehuksi.
Minulla oli joskus heila, joka aika usein ymmärsi sanomiseni aina negatiivisesti. Sanoin sille, että jos meillä menee hyvin ja hymyilen, niin miksi minä silloin tarkoituksella loukkaisin. Se vähensi väärinkäsityksiä melkoisesti.- Sipi85
En kyllä ymmärrä kuitenkaan sitä, että miksi "chubbyys" olisi se ensimmäinen ja ainoa ominaisuus, joka minua kavereille kuvaillessa tulee mieleen.
Ja olen ehkä puolet pienempi kuin noiden linkkien naiset.
- montanimee
ylipainoisia, lihavia, chubbyja, u name it
totta kai riippuu siitä onko se totta vai ei. :D olisin ilonen jos mies myöntäisi avoimesti ja olisi tyytyväinen.. mutta eri asia tietty jos sanoo tyyliin "joo se on sellane oksettava chubby" kun että "mun tyttöystävä on söpön pyöreä".. :)
- w0ot
Ymmärrän kyllä, että muodokkuus on miehistä usein mukava ominaisuus, mutta sanotaanko ihanaa naista chubbyksi? Eikö pelkkä ihana käy?
- Salimies36
Miksi sull on mies joka haukkuu sinua. Et taida arvostaa itseäsi kovinkaan paljon kun siedät tuollaista.
- Sipi85
No suhde on ihan tuore, että ei tätä sikäli vielä ole kauaa tarvinnut sietää. Mietin vain, että olenko jotenkin ihan pihalla, kun vedin kilarit moisesta. Kiitos tuesta.
- 4nskubansku
Voi v****!!!1 Miten kukaan voi oikeesti sanoo noin kestään kenestä tykkää?? Oma mies sais ainaki lähtee samantien jos tommosta kuulisin sen sanoneen! Tai ainakin seurais pitkä ja piinallinen keskustelu. Oikeesti, ei toi oo ihan se miten tärkeestä naisesta puhutaan...
- kakkossmiess
Lukematta ensin kääntäjää ja wikipediaa määrittelisin, että chubby on NUORI kiinteä vähän pullukka nainen. Isot rinnat,kurvit jne
- Sipi85
Eipä noita muita kurveja juuri ole kuin rinnat. Sekö oikeuttaisi kutsumaan pullukaksi? Ei, kyllä minä ymmärtäisin chubbyn jotenkin vain kauttaaltaan pulskaksi.
- otarelaa
Ota nyt iisisti. Miehesi ei ilmeisesti okein osaa ilmaista itseään yksiselitteisesti. Hän voisi ilmeisesti selvittää minkä hän kokee chobbyksi. Toisaalta olisi myös hyvä tietää, minkälainen on hänen oma mieltymys. Muutenhan et voi tietää onko tuo arvostelua vai kehumista.
Mainitsit jossain jäljempänä, että olet rintava. Jo se voi riittää hänelle, eli RINTASI ovat chobbyt. Tuskin hän on niihin osoittanut mielenkiinnos puutetta? Vai kuinka.
Toisaalta entä sitten? WHO CARES? Täällä eletään vain kerran ja jos suhteessanne on aitoa välittämistä, rakkautta ja intohimoa, on aivan herttasen yhdentekevää millä hellittelysanoin hän sinua kutsuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321