Suuttuisitko miehellesi

Sipi85

Mitä mieltä olisit, jos kuulisit miehesi kuvailleen sinua chubbyksi kavereilleen?
Ottaisitko sen kehuna vai loukkauksena?

16

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätäsesika

Kukapa sitä haluaisi kuulla olevansa pullukka tai että mies näkee sellaisena. En minä ainakaan.

• Auts! Oletko pullea vai pyylevä? Vai eikö miehesi osaa englantia?

• Sipi85

Olen normaalipainoinen, mutta isorintainen enkä ajatellut olevani mitenkään erityisen chubby. Mieheni mielestä se oli kehu.

• Hoksasin juuri, että sanan merkitys olekaan kovin yksiselitteinen. Miehesi on hyvinkin tarkoittanut sen kehuksi.

Minulla oli joskus heila, joka aika usein ymmärsi sanomiseni aina negatiivisesti. Sanoin sille, että jos meillä menee hyvin ja hymyilen, niin miksi minä silloin tarkoituksella loukkaisin. Se vähensi väärinkäsityksiä melkoisesti.

• Sipi85

En kyllä ymmärrä kuitenkaan sitä, että miksi "chubbyys" olisi se ensimmäinen ja ainoa ominaisuus, joka minua kavereille kuvaillessa tulee mieleen.

Ja olen ehkä puolet pienempi kuin noiden linkkien naiset.

• Minusta suurin osa naisista oli muodokkaita, ei suinkaan lihavia.

• montanimee

ylipainoisia, lihavia, chubbyja, u name it

• totta kai riippuu siitä onko se totta vai ei. :D olisin ilonen jos mies myöntäisi avoimesti ja olisi tyytyväinen.. mutta eri asia tietty jos sanoo tyyliin "joo se on sellane oksettava chubby" kun että "mun tyttöystävä on söpön pyöreä".. :)

• w0ot

Ymmärrän kyllä, että muodokkuus on miehistä usein mukava ominaisuus, mutta sanotaanko ihanaa naista chubbyksi? Eikö pelkkä ihana käy?

• Salimies36

Miksi sull on mies joka haukkuu sinua. Et taida arvostaa itseäsi kovinkaan paljon kun siedät tuollaista.

• Sipi85

No suhde on ihan tuore, että ei tätä sikäli vielä ole kauaa tarvinnut sietää. Mietin vain, että olenko jotenkin ihan pihalla, kun vedin kilarit moisesta. Kiitos tuesta.

• 4nskubansku

Voi v****!!!1 Miten kukaan voi oikeesti sanoo noin kestään kenestä tykkää?? Oma mies sais ainaki lähtee samantien jos tommosta kuulisin sen sanoneen! Tai ainakin seurais pitkä ja piinallinen keskustelu. Oikeesti, ei toi oo ihan se miten tärkeestä naisesta puhutaan...

• kakkossmiess

Lukematta ensin kääntäjää ja wikipediaa määrittelisin, että chubby on NUORI kiinteä vähän pullukka nainen. Isot rinnat,kurvit jne

• Sipi85

Eipä noita muita kurveja juuri ole kuin rinnat. Sekö oikeuttaisi kutsumaan pullukaksi? Ei, kyllä minä ymmärtäisin chubbyn jotenkin vain kauttaaltaan pulskaksi.

• otarelaa

Ota nyt iisisti. Miehesi ei ilmeisesti okein osaa ilmaista itseään yksiselitteisesti. Hän voisi ilmeisesti selvittää minkä hän kokee chobbyksi. Toisaalta olisi myös hyvä tietää, minkälainen on hänen oma mieltymys. Muutenhan et voi tietää onko tuo arvostelua vai kehumista.

Mainitsit jossain jäljempänä, että olet rintava. Jo se voi riittää hänelle, eli RINTASI ovat chobbyt. Tuskin hän on niihin osoittanut mielenkiinnos puutetta? Vai kuinka.

Toisaalta entä sitten? WHO CARES? Täällä eletään vain kerran ja jos suhteessanne on aitoa välittämistä, rakkautta ja intohimoa, on aivan herttasen yhdentekevää millä hellittelysanoin hän sinua kutsuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe