http://kuvapilvi.fi/k/yS7W.gif
Hähä! :D
Kuka kuvassa?
12
<50
Vastaukset
- runontaja_offina
Sinunkin olisi aika mennä optikkolle tarkistuttamaan näkösi
- määmy
Oi ku ihgui =)
- määmy
About kymmenen fiksuu blondii.
ps. ku juorutaa koirist, e käytetä persoonapronominii- kylä-näi-o
.
"Koissu on luantoelukka ei persoonapronomini"
har!11
. - määmy
kylä-näi-o kirjoitti:
.
"Koissu on luantoelukka ei persoonapronomini"
har!11
.Seuraavii pronominii käytetään ihmisestä/ihmisistä
Minä, sinä, hän = ku kyse o yhdest henkilöst
- minä olen Määmy
- sinä et ole Määmy
- hän ei ole Määmy
Monikossa persoonapronominit
me, te, he
- me olemme bändi
- te ette kuulu meidän bändiinmme
- he eivät soita bändissämme
Huom. Persoonapronominit taipuvat kaikissa sijoissa lukuun ottamatta komitatiivia ja instruktiivia. Suomen kielessä ei ole kieliopillisia sukuja ja siksi kolmannessa persoonassa on vain yksi pronomini sekä yksikössä että monikossa.
Kuka on kysymykseen viittaava pronomini, mikä viittaa ihmiseen & linkis o kultainen noutaja pentuineen. Oikee muoto e siis oo "kuka". määmy kirjoitti:
Seuraavii pronominii käytetään ihmisestä/ihmisistä
Minä, sinä, hän = ku kyse o yhdest henkilöst
- minä olen Määmy
- sinä et ole Määmy
- hän ei ole Määmy
Monikossa persoonapronominit
me, te, he
- me olemme bändi
- te ette kuulu meidän bändiinmme
- he eivät soita bändissämme
Huom. Persoonapronominit taipuvat kaikissa sijoissa lukuun ottamatta komitatiivia ja instruktiivia. Suomen kielessä ei ole kieliopillisia sukuja ja siksi kolmannessa persoonassa on vain yksi pronomini sekä yksikössä että monikossa.
Kuka on kysymykseen viittaava pronomini, mikä viittaa ihmiseen & linkis o kultainen noutaja pentuineen. Oikee muoto e siis oo "kuka".Ruotsissa on virallistettu sukupuolineutraali persoonapronomini "hen", kun han ja hon korostavat tietyissä tilanteissa tarpeettomasti sukupuolta.. On ne hassuja, ruottalaiset.
Hassunkurinen perhe. Rouva Karvakuono ja ipanat ... (willi veikkaus)
- antenniasentajienBoss
Vai niin, Marjo on sittenki oikeasti Jorma!
Päätellen shiit , että jokaikinen palstan ämmä on nyt paraikaa
Kyöpelinvuorella, jonne eivät tukiaseman asentajat eivät uskalla mennä
enää syystä, että aimmatkaan asentajat katosivat siellä
nnoita-akkojen bermudan kolmioiden hukkaviivoihin antenniasentajienBoss kirjoitti:
Vai niin, Marjo on sittenki oikeasti Jorma!
Päätellen shiit , että jokaikinen palstan ämmä on nyt paraikaa
Kyöpelinvuorella, jonne eivät tukiaseman asentajat eivät uskalla mennä
enää syystä, että aimmatkaan asentajat katosivat siellä
nnoita-akkojen bermudan kolmioiden hukkaviivoihinTäällä noitasiskojen kanssa juuri palstaillaan, Kyöpelivuoren tietokeskuksessa, eli firman ytimessä.
Patoja hämmennellään, luutia huolletaan ja käydään pikaisella koelennolla. Mämmiä en suostu syömään, vaikka kuinka pakottaisivat.
Hauskaa Pääsiäistä myös sinulle ja kaikille palstalaisille. :)- munesmurffi
tosi..typy kirjoitti:
Täällä noitasiskojen kanssa juuri palstaillaan, Kyöpelivuoren tietokeskuksessa, eli firman ytimessä.
Patoja hämmennellään, luutia huolletaan ja käydään pikaisella koelennolla. Mämmiä en suostu syömään, vaikka kuinka pakottaisivat.
Hauskaa Pääsiäistä myös sinulle ja kaikille palstalaisille. :)Syättextee smurffeja?
- noitarovionsytyttäjä
tosi..typy kirjoitti:
Tankataan smurffilimpparilla. :)
Mummilimppariin kiimapulveria
On noitaämmien kotkotuxia
Eli se The Adventurersien biisistä
Love Potion Number Nine
Kts youtuubist jos löytyy, parahin Jormaseni:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189292
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266088- 1044966
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753510- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592941Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432711