Moi! Olen 22-vuotias au pairiksi unelmoiva nuori nainen. Tällä hetkellä työskentelen osa-aikaisena lastenhoitajana täällä Suomessa. Työsuhteeni päättyy kuitenkin pian, eikä tulevaisuudelle ole vielä suunnitelmia. Haluaisin löytää suomalaisen, mielellään uskovaisen kristityn perheen ulkomailta, jossa työskennellä au pairina. Olen itse uskossa, joten tuntuisi mukavalta jos perhekin olisi. Luonteeltani olen rauhallinen ja positiivinen. Työntekijänä oma-aloitteinen, vastuuntuntoinen sekä joustava. Kohdemaalla ei oikeastaan ole väliä, mutta mielellään lähtisin Iso-Britanniaan tai muualle Eurooppaan. Puhun englantia ja vähän ruotsia, mutta intoa löytyy oppia muitakin kieliä.
Jos koet, että olisin sopiva au pair teidän perheelle, kommentoi tähän missä maassa asutte sekä sähköpostiosoitteesi niin kerron itsestäni tarkemmin :)
Uskovainen au pair etsii perhettä :)
sepm22
1
134
Vastaukset
- sepm22
Tässä vielä minun sähköpostiosoite johon voi ottaa yhteyttä:
[email protected]
-alkuperäisen viestin kirjoittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891- 45886