Herätyksen tuli leviää

KärsiiköKuunnella

Hartikainen-Piipponen Aulikki - Herätyksen tuli leviää

Julkaistu 26.3.2015
Aulikki tuo väkeviä terveisiä Etelä-Afrikan herätyksen ja ihmeiden keskeltä. Myös Suomi tulee kokemaan valtavan herätyksen tämän vuoden aikana. 250315 Hyvinkää

https://www.youtube.com/watch?v=25j1a26jUo4

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eileviäei

      Ei heidän kauttaan herätyksen tuli leviä !

      • 4535

        4375


      • 25467

        67254


      • 90ooo
        4535 kirjoitti:

        4375

        kä'ö


      • 986

        åpiu


      • opio

        907


      • 9909999
        25467 kirjoitti:

        67254


        påååå


      • ahfd
        25467 kirjoitti:

        67254

        yqre


    • Pulinatpois

      eileviäei.
      Sitähän se stana hokee aina.
      Jos Jumala haluaa niin aasikin puhuu, ilman Bileamia.
      Aulikki puhuu ja toimii raamatullisesti.
      Hän juuri profetoi v.2007 Herran armosta Sauli nimiselle miehelle, että Minä panen sinut paljon vartijaksi. Tämän maan minä annan sinulle.
      Minulla on sinulle vaimo varattuna.
      (Sauli tuolloin leski)
      Ei ole Piipposet omalla asiallaan. Joku toinen kylläkin.

      • Amen! Olen samaa mieltä. Hartikainen puhui tuolloin 2007 Pyhän Hengen äänellä.


      • Niinpäniinnn

        Näitä videoita kärsii kyllä kuunnella, sillä ei ole vierasta evankeliumia.


      • Niinonasiat

        Amen.


      • 72356

        Ei ole mikään muuttunut.


      • wuwu

        ueyt


      • 6421

        2634


      • Profetiaa

        Kuulka sanaa.


      • 15346

        541267


    • Närärtys

      Tässä vähän historiaa. Aulikki Hartikainen profetoi 16.5.2014 Helsingissä, että herätys alkaa ennen tulevaa kesää ja kirkot tulevat täyttymään, Jumalaa etsivistä ihmisistä. Missä kirkot, pullistelee ihmisistä?

      • Vainiinon

        Ajoista ei teidän tarvitse tietää.
        Sellaista herätystä ei leviä koskaan, että tämän palstan stanat tulisivat uskoon.
        Aulikki kiertaa maita ja mantereita, joten muutoksen hänellä silmien edessä.
        Täällä sairas demoni tunkee linkkejä omille kotisivuilleen ja kirjoittaa satuja ja oman pään sontaa muka profetioina.


      • Vainiinon kirjoitti:

        Ajoista ei teidän tarvitse tietää.
        Sellaista herätystä ei leviä koskaan, että tämän palstan stanat tulisivat uskoon.
        Aulikki kiertaa maita ja mantereita, joten muutoksen hänellä silmien edessä.
        Täällä sairas demoni tunkee linkkejä omille kotisivuilleen ja kirjoittaa satuja ja oman pään sontaa muka profetioina.

        Olipas hyvin heti tajuttu... aina kun oikeakin profeetta puhuu ajoista, voimme olla jo heti varmoja ettei se kohta pidä välttämättä paikkansa. Jeesushan sanoi ihan omin sanoin että taivaan merkit te kyllä tunnette, vaan aikaa te ette tunne. Tämä lause helpottaa asiaa siltä osin ettei meidän tarvitse välittää profetoivan henkilön ajanlaskuista, vaan sisällöstä. Kyllä Jumala antaa koko tiedon, mutta ajat ovat meille komapstuskivi. Älkää ihmeessä siis tuomitko väärinä profeettoina niitä, joiden aikataulu ei pidä, vaan odottakaa, niin profetia toteutuu.
        Ajatelkaas kun minäkin näin viime keväänä profetiaunen, jossa odotin koko yön yli lumen sulamista Venäjän puolelle vievällä portilla ja kun lumi suli, tulivat venäjän liput ympärilleni. No minä odotin tietenkin sen kevään alkavaksi, enkä tajunnut että odotin sen yön yli, eli en ymmärtänyt aikaa taaskaan, vaikka se saattoi olla seuraava talvi, se yön yli odottaminen ja nyt se lumen sulaminen olisi se hetki.
        Ei näissä silti kannata keulimaan alkaa, koska minäkin olen odottanut Jeesusta oikeesti jo vuodesta 1995 paikkeilta ja tosi intensiivisesti vuodesta 2006 alkaen, eikä sitä vaan ole kuulunut. Eikä minulla ole pienintäkään aikomusta lopettaa odottelua, päin vastoin, haluan yhä kiihkeämmin Herrani tulevan.


    • jihoi09
    • Eräshiljainenlukija-

      minä kannatan aulikkia, sinettisormus on oppilas ja minusta tulee se profeetta, vaikka hiljainen olenkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      30
      2604
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      1917
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1881
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1682
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1661
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      322
      1376
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      186
      1334
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1213
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1091
    10. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1064
    Aihe