Tuleva vaimo suomeen

kesällä-naimisiin

Thaimaalainen naiseni tulee pääsiäisenä 3kk tutustumaan suomeen.
Menemme kesällä täällä naimisiin.
Onko vinkkejä mitä hänen kanssaan kannattaisi täällä tehdä ?

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös

      Käydä kattoon Joulupukkia ja lappia muutenkin, kierellä suomea ympäri, shoppaila, viettää mökki viikonloppu joen rannassa, käydä huvipuissa. Jos talvella vielä niin kelkkaila, pilkkiä, hiihtää, suksia, luistella. Ja samalla viisumilla pääsee Ruotsiin ja Norjaan kannattaa käydä sielä hänen kanssaan myös. Tällaista ainakin itse aion kun Thaimaalainen tyttöystäväni tulee suomeen.

    • Tarkkanakannattaaolla

      Kaveri toi thaikkunaisen Suomeen. Menivät naimisiin 2013. Vaimo oli mielin kielin, kiltti passaaja, vienoa hymyä ja ystävällisyyttä, kunnes kaverilta loppu duunit,raha lakkasi juoksemasta. Vaimosta tuli kiljuva nalkuttaja, jopa väkivaltanen,joka oli sitten laittanut seuranhakuilmon nettiin,nyt lähtenyt jo rahakkaamman perään. Näinki ikävästi voi käydä.

    • Bangkok

      Miettikää hyvät ihmiset muutaman kerran ennenkun tuotte Thaimaalaisen naisen tänne.Olen matkoillani tavannut heitä tarpeeksi on tullut jonkinlainen tuntuma.Heillä on kaikki toisenlaista kun meillä ovat omistamisen haluisia ja voivat olle hyvinkin väkivaltaisia olin kerran saada puukosta en vieläkään tiedä miksi

    • ehdottomastikyllä

      Sellaisen naisen minä haluaisin joka on omistushaluinen,ei olis pelkoa pettämisestä....

      • Usein se menee juuri päinvastoin: omistushaluinen ihminen on omistushaluinen juuri siksi, että hän itse pettää jos saa tilaisuuden.


    • Miten_on_asia_

      Onko entinen baarityttö tai ns. freelansseri?

      Suurin osa suomipojista ei pääse tutustumaan keskiluokkaisiin thainaisiin matkoillaan. Valinnaksi valikoituu näitä ex-ilolintuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2639
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      213
      2442
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2302
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe