Vihollisen juonet eivät ole meille tuntemattomia.
https://www.youtube.com/watch?v=rFbS2AbGsWI
En enään minä vaan Kristus minussa I
Hurskaitako
2
75
Vastaukset
Ei hyvässä hengessä... valitettavasti. Yksikään Jumalan lapsi ei hauku tai arvostele toistaan julkisesti nimeltä mainiten, niin ettei tämä toinen osapuoli ole itse paikalla.
Toinen asia mikä minua jäi kaivelemaan oli tuo saatanan metkujen tyunnistamisen tarve. Se ei saisi olla meidän tarve tietää ja tuntea saatanan teitä ja niit äkieroija polkuja. Ne eivät johta koskaan mihinkään hyvään, vaan harhaan. Seuratkaa Jeesusta, älkääkä julistako seurakuntien edessä kenenkään syntejä tai eksymisiä. Se on vain katkeruutta.- Voiollakinniin
Oikea otsikko.
Muuta en kuunnellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644042Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803680- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522186- 482025
- 471768
- 361710
- 301566