Paholainen käpälät irti minusta

Jalkanuorat

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KertooAlkoholismista
      • Niinvaaniikin

        Totisesti vaanii.


      • 376

        376


      • 436

        6314


      • 7245

        73546


    • abcefg

      Rauno, olet erehtynyt, Paholainen on ajettava ULOS ihmisestä, tämä on tiedetty pitkään, mutta ei vieläkään myönnetä!! !!! Lisäksi voi vielä rukoilla, niin se pysyykin poissa!...!!

      www.youtube.com/watch?v=zZ-GkVXU6s8

      • Täs on taas ihminen jolla ei ole uskoa eikä hyvää tahtoa. Luulee että kaikki on omassa voimassa ja rinta rottingilla kuvittelee voivansa vastustaa omin voimin pahuutta. Rauno Helppi, jos joku on niin oikeassa kuin olla voi. Toki tunnen hänet jo vuodesta 1976 lähtien muttei se sitä tilannetta miksikään muuta. Rauno soittelee joskus minulle ja minä hänelle. Rukoilemme joka kerta yhdessä, ensin toinen toisen puolesta ja sitten päin vastoin. Voitte uskoa että siinä on Pyhä Henki läsnä :)


      • abcdhijklmnrst

        Etkö sinä itse sitä Pyhää Henkeä rukoile, että pahan loitolle saisit. Avaa Silmäsi ja Korvasi. Paha haastetaan, niin se alkaa hyökkäillä lopulta päämäärättömästi sinne tänne ja tulee lopuksi ulos sekä pakenee. Se nyt vain menee näin...! !!!! !..


      • euyt

        etyiyeytu


      • Enkelipostia
        JarmoEklund kirjoitti:

        Täs on taas ihminen jolla ei ole uskoa eikä hyvää tahtoa. Luulee että kaikki on omassa voimassa ja rinta rottingilla kuvittelee voivansa vastustaa omin voimin pahuutta. Rauno Helppi, jos joku on niin oikeassa kuin olla voi. Toki tunnen hänet jo vuodesta 1976 lähtien muttei se sitä tilannetta miksikään muuta. Rauno soittelee joskus minulle ja minä hänelle. Rukoilemme joka kerta yhdessä, ensin toinen toisen puolesta ja sitten päin vastoin. Voitte uskoa että siinä on Pyhä Henki läsnä :)

        Niin sitten taivaaseen jäi Raamatun mukaan kuusi henkeä. Ilm.1:4. Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä. Ilm.3:1. Ja Sardeen seurakunnan enkelille kirjoita: Näin sanoo hän, jolla on ne Jumalan seitsemän henkeä ja ne seitsemän tähteä....


      • aaaaefedfchjed

        En tunne tuota kohtaa kovin hyvin, mutta nämä tunnen paremmin:

        1. En ole tehnyt syntiä
        8. En ole valehdellut
        13. En ole tehnyt sydäntäni vastaan

        .
        kuten sanoin, niin nämä tunnen melko hyvin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      33
      2848
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      2007
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      190
      1934
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      152
      1805
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1681
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      322
      1396
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      188
      1394
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1253
    9. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      104
      1185
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1101
    Aihe