Botoxilla possuksi

TESSA10

KÄVI HUONO TSÄKÄ- KÄVIN OTTAMASSA PISTOKSET OTSAAN JA SUUN YMPÄRILLE TÄYTTEET- SUOMEN TOISEKSI KUULUISIMMAN NS PLASTIKKAKIRURGIN LUONA EIRASSA- KOSMETOLOGIN LUONA!!

TYHMYYDESTÄ SAKOITETAAN-

OTSANAHKA PUTOSI TÄYSIN- ODOTIN PÄINVASTAISTA VAIKUTUSTA ( LAITETTU AINE PITI OLLA BOTULIINIA).
POSKET AIVAN JÄRKYTTÄVÄT!! EI OIKEIN OSUNUT JUONTEISIIN!!

MAKSU OLI 1200 E-

17

214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • botoksillako

muistatko nyt aineen oikein?

• tessa10

Näin väittivät...

• Piikkifriikki

Onneksi botox häviää pikkuhiljaa. Tosiaan siinä on se vaara aina, että otsa ns. romahtaa. Juuri tuon takia varon ottamasta liikaa ja liian usein botoxia. Sibeliuksiin ja silmän ulkoreunoihin voi ottaa melko huoletta, mutta otsan vaakaryppyjen kanssa kannattaa olla varovainen.

Botoxiako poskiinkin laitettiin? Vai oliko täyteaine?

Harmillista on kyllä. Ja juu, oli kallistakin näköjään. Jos olisin sinä, pitäisin kunnon tauon botoxin kanssa. Ja ehkä vaihtaisin pistäjää.

Kurjaa!

• onpasoutoo

Kosmetologin? Milloin kosmetologit ovat alkaneet botoxia pistämään? Siihen tarvinnee luvat?

• tessa10

Ei kosmetologi laittanut- vaan plastigakirurgi. Käy siellä kuukausittain pistämässä. Ihan nimekäs herra- ko alalta!

• Pike5

Kurjaa! Tapahtuiko valahtaminen ja muut muutokset heti kun pistokset laitettiin? Onko naaman tilanne yhtään parantunut?

• fjhjhfg

Botoxia on pistetty liikaa tai väärään paikkaan. Kallis hinta ei näköjään takaa laatua.

• järkikäteen

Jos kuukausittain ottaa pistoksia niin saattaa otsa tippua....

• Varoa

Nimenomaan näin. Turha itkeä että on taitamaton lääkäri tai kirurgi, jos ottaa sitä botoksia joka toinen kuukausi. Älkää nyt ottako niitä pistoksia monta kertaa vuodessa. totta kai kirurgit pistää jos asiakas maksaa. pitää itse tajuta että jossain vaiheessa piirteet ei kestä.
        sama kyllä restylanen kanssa myös. Jos piikittää monta kertaa vuodessa kasvojen alaosioon niin varmasti muuttuu possuksi.

• however

Kumpi siellä käy kuukausittain potilas vai kirurgi?
        Jos potilas käy kuukausittain, on laitokselta vastuutonta toimintaa, joten taitaa vaan kirurgi käydä säännöllisillä kuukausikeikoilla.

• botoksia

Ei kukaan ota botoksia joka kuussa. Botoksin vaikutus kestää noin puoli vuotta yleensä ja kyllä sen sitten näkee kun vaikutus loppuu ja tarttee laittaa uudestaan. Botoksilla saa tosiaan rypyt pois ja esim. otsan täysin sileäksi. Ei sitä tartte joka kuukausi ottaa.

• tessa10

Olen ottanut korkeintaan kerran vuodessa- mutta en siellä ennen.

• MaryAnne4

Jos Botoxia tarvitsee pistää useammin kuin 3 kk:n välein niin voi olla aika varma siitä että naamaan on pistetty liian laihaksi lantrattua Botoxia. Tiedän että muutamat klinikat ei sekoita Botoxia ohjeen mukaisesti vaan se sekoitetaan laimeaksi, lantrattu Botox liuos toki vaikuttaa pienenäkin määränä mutta kolmen neljän viikon kuluttua lihas palautuu ja rypyt myös. Kannattaa myös muistaa että pakastettu valmis Botox liuos menettää tehoa pakastuksen takia. Onneksi mulla on luotettava pistäjä joka ei Botoxissa säästele. Lopputulos on ollut aina hyvä ja kestävä!

• rypytön

Voi olla näin. Mä olen käynyt halvalla klinikalla ottamassa omat botoksini ja tulos kestää reilut puoli vuotta. Siellä ei ainakaan lantrata sitten. Joskus halvalla saa hyvää ja joskus oikein kalliit paikat osaa kyllä huijata.

Toisaalta jokaisen ihmisen elimistö toimii eri tavalla. Aineenvaihdunta vaikuttaa. oon kuullu että joillakin vaikutus kestää tosi vähän aikaa. Ja kuulema myös kun useesti on pistetty säilyy se tuloskin aina pitempään. Olen huomannut tämän omassa otsassani. On laitettu botoksit monesti ja aina tulos kestää pitempään.

• Botoxiavarovasti

Otsan vaakaryppyjen kannattaa ottaa varovasti. Näitä otsan romahtamista tapahtuu joka paikassa ja ne on aina riskinä. Samoin elohiiri ja muut ikävät jutut. Aina pitää tajuta riskit kun tekee näitä juttuja. Turha oikeestaan syytellä pistäjää. ikävä juttu tämäkin on mutta menee ohi kuukausien aikana.

Minä olen teettänyt monta erilaista juttua. On pistoksia ja laseria ja yksi iso plastiikkakirurgia leikkaus. Ei kaikki ole onnistunut. Jos lähtee leikkiin pitää kestää leikki. Naurettavaa tälläkin palstalla haukkua tekijöitä. Vastuu on loppuviimeks itsellä kun kyse on ulkonäön muuttamisesta eikä mistään sydämmen siirrosta.

• komppikone

Komppaan.

• Hmmmmm

Jos leikkauksia ja pistoksia mainostetaan on silloin vastuu myös tekijöillä. Vielä jos luvataan turvallisuutta korkealla hinnalla ja jos ei sanota riskejä niitä ei kaikki tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      90
      6352
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3170
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe