Korkokengät,joissa ei varpaat soi...

Hhuu3

Mistähän voisi ostaa korkokenkiä,joita voi pitää jalassa,ilman että varpaissa niin kovaa kipua että pakko ottaa kengät pois?Eli varpaat aina niin kasassa ja puristuksissa,kengän materiaali ei kai jousta vai missä vika? Kertokaa hyviä kenkäkokemuksia,tarviis ostaa piakkoin,nettikin käy,kiitos!

7

2457

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maninheels

      Ostin reilu kuukausi sitten Peter Kaiser merkkiset korkokengät jotka ainakin minun jalalleni aivan mahtavat Korko 9cm Kengät ovat täyttä nahkaa ulkopohjaa myöten Ostin ne lahtelaisesta kenkäkaupasta

      • Suurkiitos vinkistä! Kävin tänään ostamassa itselleni Peter Kaiserit. En sentään 9 senttisiä, vaan hitusen matalammat. Ne tuntuivat tosi mukavalta jalassa.
        Olen etsiskellyt korkokenkiä lähes kolmekymmentä vuotta, mutta en ole löytänyt, koska varpaat ovat huutaneet tuskasta jo ensikosketuksesta.


    • 101heels

      Korkokengän tulee aina olla nahkaa, sillä keinoaineet eivät veny ja mukaudu jalkaan. Laadukas kenkä on nahkainen, mutta tuleehan sille sitten hintaakin sen verran, että monia alkaa hirvittää.

      Samoin tuo valuminen kärkeä kohti ratkeaa, jos käyttää kenkiä ilman sukkia, jolloin iho ei kengän nahkaa vastaa pääse liukumaan. Apua saa myös silikoninista päkiäpehmikkeistä, jotka pitävät jalan tukevasti paikallaan ja antavat samalla pehmikettä päkiän alle.

    • korkolenkkarit

      Nahkakenkiä pitää sisäänajaa joskus jopa parikin vuotta, ennen kuin alkavat olla hyviä jalassa eivätkä enää hierrä rakkuloita. Yleensä alle vuoden vanhoja nahkakenkiä ei pysty koko päivää käyttämään, jos ne ovat kokonaan nahkaa (myös vuori, sisäpohja ja ulkopohja nahkaa), mutta sen jälkeen alkavat olla ihan käyttökelpoisia pitkilläkin kävelymatkoilla.

      http://hdscreen.me/walls/people/nike-boots-high-heels-2562307-1920x1200.jpg
      Nike sen sijaan valmistaa korkeakorkoisia kenkiä, jotka ovat mukavia jalassa suoraan, ilman sisäänajoakin. Kevyet, hyvät pehmusteet ja joustavat ilmastoidut materiaalit kuten lenkkareissa.

    • Hhuu3

      Mistähän Nike korkokenkiä voisi ostaa

    • uskoisin

      Kenkäsi ovat liian korkea korolliset ja paino on liikaa kärjessä.Toinen voi olla että on teräväkärkiset malliltaan. Varpaat ovat kuin porkkananippu kengässä. Matalampi korko parempi, mutta pidentää jalkaa. Minulle ei valitettavasti käy matalakorkoinen kuin housujen kanssa.( koko 38 ) Ja oikea koko on se, että kantapää ei nouse kävellessä ylös eli liian iso koko. Tietty lesti jonka löydät sovittamalla.Kenkä kaupoille lähden aina aamusta, koska päivän mittaan jalkasi vähän turpoavat.Muista kesäaika myös! Ja esim.Högl, Gabor minun kenkiäni ja hyvät jalassa.Lueppa sellainen kuin Kengän pohjan merkitys jalkaterveydelle ( Terveyskirjasto )
      Stremppiä kenkien hakuun.

    • Anonyymi

      Ostin Kaiserit ja ihan huikean ihanat ongelmajaloille. Miks en ole ennen tiennyt näistä kengistä mitään. O)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe