Tarjous kilpailu on feikkiä, omat nostaa hintaa. Hinta nousee korkeammaksi kuin nettimyynnissä ja lisäksi tuote on romu.
autovahinkokeskus
4
266
Vastaukset
- ikiliikku
Joo samaa mieltä, kaikki sulattoon
- hommahoituu
Onneksi siihen AVK juttuun osallistuminen on vapaaehtoista.
Itsellä monta tarjouskilpailua ja muuta vastaavaa johon en osallistu kun ei ole pakko. Ostan sieltä mistä saan paremman tai halvemmalla. Ei tartte stressata tollasilla- Rami1956
Huutokauppa avk:lla? Eivät välttämättä hyväksy korkeinta huutoa vaan jatkavat huutoaikaa!!! Lisäksi jo yli 2 kk ostamaani ja kunnostamaani autoon ei ole "löytynyt" vieläkään omistuspapereita!!! Trafin tietojen mukaan on edelleen edellisen omistajan nimissä.
- halpa.työ
Hyviäkin kolariautoja saa Baltian maista erittäin päteviä pajat siellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889