Naisten erittäin julma tuplavalehtelu hcätmeille

pettynythcätmi

Minua alkaa jurppimaan se jatkuva "tuplavalehtelu" mitä naiset syytää meille rumille hardcore ätemille pakkien jälkeen, tarkoitan siis:

1. Väitetään kivenkovaa, että kyllä minulle löytyy joku nainen jostakin ja höystetään sitä 100% ärsyttävällä paskanjauhamisella johon kuuluu suomenkielen hienoimmat myönteiset adjektiivit (sinulla on hieno luonne, lämmin sydän ..yada yada yada).

2. Miksi juuri pakit antanut sinkkunainen ei sitten ITSE KELPUUTA MINUA jos olen hänen omien puheidensa mukaan suuripiirtein hänen ihannemiehensä? Joko hän valehtelee päin naamaa tai sitten hän arvostaa 100% vain ulkonäköä (olen helv ruma joo, mutta jos minulla on sitten kaikki nämä muut naisten mainitsemat myönteiset piirteet niin ainoa johtopäätöshän on että naiset katsovat sitten vain ulkonäköä tai sitten hän valehtelee)

Nämä kaksi valetta on nyt toistunut kerta toisensa jälkeen jo vuosikausia, kyse ei siis voi olla pelkästä "sattumasta" tai yksittäisistä tapauksista. Minulla ei löydy sanoja kuvaamaan sitä mielenpahan tunnetta mikä minulla oli eilen tullessani kotiin saatuani ensin pakit ja sen päälle roppakaupalla silkkaa valetta. Tämänkin naisen kanssa olin jutellut melkein puoli vuotta chatissa ennen tapaamista ja ulkonäöllä ei pitänyt olla mitään merkitystä. Olen 100% varma että hän oli harjoitellut puheensa etukäten siltä varalta että olen ruma jotta hän pääsisi minusta mahdollisimman nopeasti eroon.

Alussa pidin tämän palstan juttuja voimakkaasti liioteltuina, mutta nyt olen taipuvainen uskomaan että kirjoittat ovat oikeassa kun sanovat että hcätmi ei nyt vain saa naista, en vain halunnut uskoa sitä tätä ennen.

Miksi naiset ovat näin julmia? Me kärsitään jo muutenkin kun emme saa naista, pitääkö vielä valehdella päälle ja potkia jo maassa makavaa?

83

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älälannistu

Käy aasiassa, afrikassa, etelä-amerikassa lomalla. Eiköhän rakkaus roihahda kauniin naisrn kanssa helpolla. Niinhän se Keskinenkin on noita kauniita naisia roudannut Suomeen ulkomailta. Minäkin haen muualta todennäköisesti miehen. Suomimies on käyttäytynyt minua kohtaan niin huonosti monet kerrat...

• ktmtasonmies

Aina vain tulee sitä "kyllä löydät varmasti jonkun" paskaa korvaa... no tässä on oltu jo melkein vuosi sinkkuna, ja ei naista ole löytynyt.

• 1241345135135

Mielenkiintoinen nimimerkki: Keskitasonmiestasonmies

:D

• 1vanhanarttu

Se nainenhan valehteli sulle itseasiassa TRIPLASTI sillä ensimmäinen vale oli jo se kun sanoi ettei ulkonäöllä ole väliä. Ja kumminkin oli :(

• paskapuhetta

Minulle nainen sanoi pakit antaessaan että "en vain löytänyt itsestäni sitä jotain" ja "sinussa ei ole mitään vikaa". Tiedän että kumpikin näistä lauseista on valheita.
      Antoi tämän lisäksi vielä pitkän listan asioita mitkä minussa on hyviä.. Tuntuu siltä että naiset haluavat nimenomaan itselleen paremman olon kun antavat pakit valheisiin vedoten.

• yksinkertaista

"Ei kiinnosta panna", mitäpä sitä sen enempää selittämään.

• kohteliaisuus

Miehet ei yleensä näe, mitä vikaa niiden luonteessa, esim tavassa suhtautua muihin ihmisiin, on (jonkun tietyn naisen näkökulmasta). Aggressiiviselle, uhkaavalle miehelle on viisaampi valehdella jotain kohteliasta, jos sanoo suoraan miten asia on, voi saada päälleen vaikka mitä paskaa, pahimmassa tapauksessa joutuu fyyysiseen vaaraan tai hullun stalkkerin vainoamaksi. Miehissä tosiaan on kaikenlaisia sekopäitä eikä lyhyen tapaamisen perusteella (tai vaikka pitkänkään kirjoittelun) aina tiedä onko tyyppi normaalijärjissään. Ja varsinkin jos ei, niin naisen kannattaa oman turvalisuutensa vuoksi olla kohtelias rehellisyyden kustannuksella.

Toinen juttu on, että joku voi olla aidosti hyvä tyyppi, mutta ei juuri tämän naisen mielestä seksuaalisesti viehättävä. Kaveripoika-ainesta. Ja todellisessa maailmassa käy usein niin, että yhden kaveripoika on toiselle poikaystävä, koska naisilla on enemmän erilaiset halut kuin miehillä.

• 252335235

Kamupoika on aina kamupoika. Vaikka naiset pitääkin jonkin verran erilaisista miehistä, niin yksi yhteinen nimittäjä niillä aina on, ja se on että ei ole itsetunnoton sylikoira.

• cdkp

Kamupojan rooliin joutuvien kannattais opetella flirttailua ja muitakin peliliikkeitä.

• ExPUA
        cdkp kirjoitti:

Kamupojan rooliin joutuvien kannattais opetella flirttailua ja muitakin peliliikkeitä.

Itse lopetin sen sitten etten suostunut siihen. Olen myös onnistuneesti karannut niiltä, mutta tuolloin se meinaa sitä että nainen haluaa seksin lisäksi jotain muutakin. Mutta ei saa, sillä millä oikeudella se minut kaverisektorille sysää?

Nuo PUA-opit eivät tunnu erityisen hyviltä.

• vndwnvow
        ExPUA kirjoitti:

Itse lopetin sen sitten etten suostunut siihen. Olen myös onnistuneesti karannut niiltä, mutta tuolloin se meinaa sitä että nainen haluaa seksin lisäksi jotain muutakin. Mutta ei saa, sillä millä oikeudella se minut kaverisektorille sysää?

Nuo PUA-opit eivät tunnu erityisen hyviltä.

Nainen haluaa seksin lisäksi yleisimmin sitä, että sitä kohdellaan hyvänä tyyppinä. Rento asenne naisiin, ihmisiä nekin vaan on, vie pitkälle.

Pua-oppeja parempia oppeja löytyy esim. Dr. nerdlovesta (googlettakaa ken osaatte).

• ExPUA
        vndwnvow kirjoitti:

Nainen haluaa seksin lisäksi yleisimmin sitä, että sitä kohdellaan hyvänä tyyppinä. Rento asenne naisiin, ihmisiä nekin vaan on, vie pitkälle.

Pua-oppeja parempia oppeja löytyy esim. Dr. nerdlovesta (googlettakaa ken osaatte).

Pitää tutustua. Itse suosittelen ja etsin PUA:sta vapaita ohjeita myös.

• ootko niin tyhmä ettet ite huomaa omaa vajavaisuuttas? älä muita siitä syytä, että sä olet viallinen. tyhmä!

• Seuraavaksi saat sitten perustellen kertoa miksi aloittaja on vajavainen, viallinen ja tyhmä.

Vastausta mielenkiinnolla odotellen....

• kalikkakoira

se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa sanoo vanha sanonta, taitaa mimmi harrasta OPn jättämän naisen kaltaista toimintaa ja nyt piti haukkua kun huomasi olevansa samanlainen valehtelija itsekin

• ExPUA
        kalikkakoira kirjoitti:

se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa sanoo vanha sanonta, taitaa mimmi harrasta OPn jättämän naisen kaltaista toimintaa ja nyt piti haukkua kun huomasi olevansa samanlainen valehtelija itsekin

Tämä! Sen huomaa kuinka ämmät itse ovat ilman mitään johndonmukaista syytä sanomassa tuota kalikan kalahdys-sanontaa miehille, mutta samalla alkaa suorastaan raastava, shaming languagen ja henkilöhyökkäysten täyttämä parkuminen kun erehdytään lukemaan jotain mistä löytää itsensä. Se on täsmälleen sama kuin sanoisin: kyllä, olen aloituksen mukainen mäntti, ja sait minut juuri kiusallisesti profiloitua, enkä pysty tässä raivossani reagoimaan muulla tavalla.

Lisäksi naisen keskenkasvuiselle narsismille sopii, että miehen käsketään etsimään syitä itsestään, vain koska nainen on se kusipää.

• ritari_valko1nen
        kalikkakoira kirjoitti:

Hei hölmöt, ettekö tajua että naisissa ei voi olla mitään vikaa. Vika on aina miehessä.

• sorikulti

Jos aloittaja olis viallinen, mutta nainen silti kehuu häntä tyyliin "ei sussa ole mitään vikaa", niin silloinhan nainen valehtelee. Eli todistit juuri aloittajan olevan oikeassa.

• ätmel
        ritari_valko1nen kirjoitti:

Hei hölmöt, ettekö tajua että naisissa ei voi olla mitään vikaa. Vika on aina miehessä.

Juuri noin kaikki naiset aina ajattelee.

• kalikkakoira
        ExPUA kirjoitti:

Tämä! Sen huomaa kuinka ämmät itse ovat ilman mitään johndonmukaista syytä sanomassa tuota kalikan kalahdys-sanontaa miehille, mutta samalla alkaa suorastaan raastava, shaming languagen ja henkilöhyökkäysten täyttämä parkuminen kun erehdytään lukemaan jotain mistä löytää itsensä. Se on täsmälleen sama kuin sanoisin: kyllä, olen aloituksen mukainen mäntti, ja sait minut juuri kiusallisesti profiloitua, enkä pysty tässä raivossani reagoimaan muulla tavalla.

Lisäksi naisen keskenkasvuiselle narsismille sopii, että miehen käsketään etsimään syitä itsestään, vain koska nainen on se kusipää.

"Se on täsmälleen sama kuin sanoisin: kyllä, olen aloituksen mukainen mäntti, ja sait minut juuri kiusallisesti profiloitua, enkä pysty tässä raivossani reagoimaan muulla tavalla"

Juuri tuota tarkoitin, mutta minulla ei ole samaa verbaalista lahjakkuutta kuin sinulla joten en pystynyt kiteyttämään sitä noin hyvin. Minulla on monta kertaa tuo tilanne että haluaisin ilmaista jotain mutta en pysty viestittämään sitä täsmällisesti.

• ExPUA
        kalikkakoira kirjoitti:

"Se on täsmälleen sama kuin sanoisin: kyllä, olen aloituksen mukainen mäntti, ja sait minut juuri kiusallisesti profiloitua, enkä pysty tässä raivossani reagoimaan muulla tavalla"

Juuri tuota tarkoitin, mutta minulla ei ole samaa verbaalista lahjakkuutta kuin sinulla joten en pystynyt kiteyttämään sitä noin hyvin. Minulla on monta kertaa tuo tilanne että haluaisin ilmaista jotain mutta en pysty viestittämään sitä täsmällisesti.

No mutta kiitoksia. :) ( Se kyky kehittyy kun lukee ja kirjoittaa tarpeeksi.)

• Hyvinmeneetämä

Jännä, et monille miehille ei ole mitään arvoa sillä, että naiset sanoo kohteliaisuuksia, vaan naiselta halutaan vain sitä yhtä asiaa. Ehkä siksi miehetkän ei tajua sanoa vastaavasti kohteliaisuuksia naisille. Naisille olis kyllä arvoa kuulla kohteliaisuuksia, vaikka mies sitten antaisikin pakit.

• 34634

Kyllä kohteliaisuudet kelpaa jos ne on totta. Valehtelu ei kelpaa. Naiset ei koskaan anna kohteliaisuuksia miehille muuten kuin valheen muodossa.

• 3plus16

Siitä tietää että treffit ovat menneet perseelleen, kun nainen alkaa kehua. Varma ei-jatkoon merkki yhdistettynä siihen, että olet niin vitun kammottava hyypiö että naisen täytyy lepytellä etukäteen kuoleman pelossaan.

Ja vielä joku ääliökana akkainlehdessä ihmetteli, miksi miesten on niin vaikea ottaa kehuja vastaan naisilta. Niin, mistähän johtuu?

• tämäselviä
        3plus16 kirjoitti:

Siitä tietää että treffit ovat menneet perseelleen, kun nainen alkaa kehua. Varma ei-jatkoon merkki yhdistettynä siihen, että olet niin vitun kammottava hyypiö että naisen täytyy lepytellä etukäteen kuoleman pelossaan.

Ja vielä joku ääliökana akkainlehdessä ihmetteli, miksi miesten on niin vaikea ottaa kehuja vastaan naisilta. Niin, mistähän johtuu?

Miehiä pitää siis vaan haukkua? Että paskoja ootte kaikki!

• ihmetouhua
        tämäselviä kirjoitti:

Miehiä pitää siis vaan haukkua? Että paskoja ootte kaikki!

Ei se että ei pidä kehua tarkoita sitä että pitää haukkua, älä nyt taas tyyppillseen naiselliseen tapaan väännä asioita heti toiseen äärimmäisyyteen

• Mitä tästä opimme? Puoli vuotta chattailua tapaamatta ei johda toivottuun lopputulokseen. Vaikka ihminen paperilla olisi hyvä match, ihminen luo vieraasta ihmisestä oman mielikuvan, johon kiintyy. Jos toinen ei vastaa tätä mielikuvaa, ihminen ei ihastu.

Kyse ei siis ole vain ulkonäöstä vaan mielikuvista. Näin ainakin itselleni kävi, kun joskus viime vuosituhannen lopulla harrastin nettideittejä.

• Miksi ihmeessä harrastit nettideittejä? Kirjoitustesi perusteella olet niin kova panoemies, että varmasti olisit muualtakin naisen löytänyt ja helpommin.

Jos provoilet ja olet luonut kuvitteellisen hahmon itsellesi, niin tee se edes taitavasti. Mahdollisesti ajan kanssa unohdat minkä kaikkien asoiden suhteen olet valehdellut.

• super-atm kirjoitti:

Miksi ihmeessä harrastit nettideittejä? Kirjoitustesi perusteella olet niin kova panoemies, että varmasti olisit muualtakin naisen löytänyt ja helpommin.

Jos provoilet ja olet luonut kuvitteellisen hahmon itsellesi, niin tee se edes taitavasti. Mahdollisesti ajan kanssa unohdat minkä kaikkien asoiden suhteen olet valehdellut.

Olin avoliittoni jälkeen sinkku ja vuorotöissä, joten en päässyt joka viikonloppu baariin. Sitä paitsi nettideitit oli uusi juttu siihen aikaan ja uteliaana ihmisenä minun on aina pitänyt kokeilla monenmoista.

• KaruFakta

Olen itse joutunut tuon olet-aiva-ihana-kyllä-sinulle-löytyy-joku-mutta-minulta-saat-kuitenkin-pakit bullshitin kohteeksi kymmeniltä naisilta.

Ymmärrän kyllä jos aloittaja on ruma niin hän yrittää ensin tutustua naiseen esimerkiksi netissä ja odottavansa että nainen tavallaan antaa anteeksi miehen ruman ulkomuodon sitten tavatessa kun naisella on jo peruskäsitys miehen yleisolemuksesta.

Valitettavasti tuo ei toimi, koska naiset ovat salakavalia käärmeitä parisuhdeasioissa, väittävät yhtä mutta toimivat toisin. Nainen ei ikinä myönnä että orastava suhde kariutui miehen rumuuteen, mutta potee kuitenkin sen verran omantunnontuskia että yrittää lievittää oman omantunnon kolkuttamista heittämällä tommosta huuhaata jolla kuvittelee jotenkin kuittaavansa sen että antoi netissä ymmärtää olevansa kiinnostunut.

Nainen ei haluaa myöntää edes itselleen että kiinnostus lopahti miehen rumuuteen, siitä seuraa juuri tuollaista skeidapuhetta. Tää on niin nähty omakohtaisella kokemuksella monta kertaa.

• Saman olen kokenut. Eipä siinä sinänsä mitään ihmeellistä tai väärää ole että saan rumuuteni takia pakit. Erikoisinta asiassa on se, että pakit antava nainenkin on usein ruma ja sen lisäksi vielä lihava. Naisen markkina-arvo nuorena on korkea pelkästään nuoren iän takia, huolimatta rumuudesta ja lihavuudesta.

Hyväksyisinkö nyt sitten vanhemmalla iällä samat naiset parisuhteeseen heidän vuosia kestäneen nirsoilunsa ja paikkien antamisen jälkeen? En.

• mitenoliskohan

Sisäisen kauneuden puute ei voi olla kummallakaan syynä?

• mitenoliskohan kirjoitti:

Sisäisen kauneuden puute ei voi olla kummallakaan syynä?

Tuota kommenttia odotinkin. Kauniit ja komeat ihmiset usein väittävät tehneensä asiat oikein ja saaneensa seksiä ja parisuhteen jonkun muun asian kuin ulkonäkönsä takia. Miksi kaunis nainen saa parisuhteen vaikka on kusipää? Miksi ytm ja jännämiehet ovat parisuhteessa vaikka olisivat väkivaltaisia naista kohtaan. No siksi koska hyvä ulkonäkö. Eli sisäisen kauneuden puute korvaantuu helposti hyvällä ulkonäöllä.

Tietysti on mahdollista että olen ulkoisen rumiiden lisäksi sisäisesti ruma. Siihen en kuitenkaan usko, koska naiset viihtyvät kanssani. Seksiä ja seurustelua he eivät kuitenkaan tahdo, koska olen ruma mies.

• Itkupillinillittäjä

No jos kuitenkin tietää että pakit tulee sen rumuuden takia vaikka kuorrutettuna ns. valheilla, niin mitä siitä? Turha siis odottaa mitään muuta, ihmiset valehtelee, ei mitään uutta taivasalla. Samaa potaskaa miehetkin viljelee kun ei naisen ulkomuoto miellytä. Kyllä sen tietää itkemättä palstalla sen enempää.

• Totuus.parempi

Itse olen miehenä ainakin rehellinen naisten kanssa ja olen sanonut jo tapailun aikana että nainen on liian vanha että tästä voisi tulla mitään vakavaa ja jos annan pakit niin sanon silloinkin että syy on että naisella on liikaa ikää.

• Urpojaootte

No eikö se ikä kannata kysyä jo ennen tapailemista niin ei tarvitse antaa pakkeja?

• Totuus.parempi
        Urpojaootte kirjoitti:

No eikö se ikä kannata kysyä jo ennen tapailemista niin ei tarvitse antaa pakkeja?

Tietenkin ikä on ollut tiedossa jo ennen tapailua mutta annan pakit vasta sitten kun löydän itselleni nuoremman naisen. Parempi harrastaa seksiä vanhan naisen kanssa kun ei ollenkaan.
        Haluaisitko sinä naisena kuulla valehtelua naisten tyyliin että "sinussa ei ole mitään vikaa ja löydät varmasti toisen miehen"?

• Kenellänetuplastandardit

Tuokin on yhden tyyppistä valehtelua. Eli tiedät koko ajan ettei jutusta tule mitään, mutta valehtelet = annat ymmärtää että kiinnostaa (jotta saat seksiä) kunnes löydät nuoremman.

Itseäni ei kiinnosta kuulla mieheltä palautetta ja tsemppausta "kyllä sä vielä löydät jonkun". Mutta sen haluan kuulla jollei kiinnosta. Enempiä perusteluja ei tarvita, jos ei miehellä ole fiiliksiä jatkaa, se riittää. Tuollaisen itsekkään vedättämisen tuomitsen täysin, koska se on kaksinaamaista valehtelua.

Samat säännöt pidän itsellenikin: jollei kiinnosta, kerron sen kyllä.

• Totuus.parempi

"Eli tiedät koko ajan ettei jutusta tule mitään, mutta valehtelet = annat ymmärtää että kiinnostaa (jotta saat seksiä) kunnes löydät nuoremman."

En valehtele enkä vedätä. Olen sanonut jo totuuden naiselle että hän on liian vanha joten hän tietää täysin tilanteen.

• Kenellätuplastandardit

Tämä oikein. Jos nainen tämän tietäen haluaa jatkaa, reilu peli.

• sairasyhteiskunta

Naiset pelaavat tuota tuttua peliänsä jossa maksimoidaan oma hyöty eikä olla valmiita tekemään itse kompromisseja miehen suhteen. Ihan sama naisille vaikka sitten miehet saisivatkin näpeilleen, miehen odotetaan kestävän vaikka 1000 pakit peräjälkeen ilman että tulee surunsäröjä

• Näinsemenee

Olet siis pettynyt useampia kertoja. Mikset etsisi itsellesi vähemmän kaunista naista. Voit löytää norminäköisenkin naisen, jos sinulla on esim. rahaa. Voit laittaa esim. painorajoituksen silti, jos et tykkää huomattavan ylipainoisista naisista.

• Totuusvoisattua

Naiset kaunistelevat totuutta ja yrittävät antaa pakit hienotunteisesti siksi, että rehellisyys voi käydä hengen ja terveyden päälle. Kyse on siis puhtaasta itsesuojelusta.

Tapasit tuon naisen ensimmäisen kerran, puolen vuoden nettituttavuuden jälkeen. Totuushan on että oikeasti hän ei tiedä sinusta ja luonteestasi yhtään mitään.

Miten ihmeessä hän voisi olla varma että et ole tämän hullun toisinto?

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288337118125.html

"Mies ja nainen ryhtyivät keskustelemaan netissä helmikuussa 2005. He tapasivat kaksi kertaa. Sosiaalisilta taidoiltaan enemmän tai vähemmän rajoittunut mies kuvitteli, että heidän välillään on romanssi.

- Hän loi netissä tällaisen suhteen itselleen, ja se sitten päättyi näin, sanoo syyttäjä Jouko Nurminen.

Mies sai tietää, että 19-vuotiaalla oli muitakin seurustelukumppaneita. Hän ryhtyi hautomaan kostoa."

19-vuotias tyttö sai vakavan aivovaurion josta hän ei tule koskaan toipumaan. Ei pysty liikkumaan, ei kommunikoimaan.

Joten kyllä, ymmärrä todella hyvin naisten "let him down easy" -taktiikan.

• 5534534534

Laiskaa vedota aina johonkin väkivallan uhkaan. Konfliktin pelosta todennäköisesti kyllä kyse. On helpompaa heittää valkoinen valhe ja muka pestä kädet koko jutusta, sen sijaan että sanoisi rehellisesti mitä ajattelee ja mahdollisesti loukkaa toisen tunteita. Sitä moni nainen ei ymmärrä, että heidän valkoiset valheet on läpinäkyviä ja ovat itse asiassa enemmän epäkunnioittavia kuin jos sanoisi suoraan että ei vaan kiinnosta.

• näinpä.näin
        5534534534 kirjoitti:

Laiskaa vedota aina johonkin väkivallan uhkaan. Konfliktin pelosta todennäköisesti kyllä kyse. On helpompaa heittää valkoinen valhe ja muka pestä kädet koko jutusta, sen sijaan että sanoisi rehellisesti mitä ajattelee ja mahdollisesti loukkaa toisen tunteita. Sitä moni nainen ei ymmärrä, että heidän valkoiset valheet on läpinäkyviä ja ovat itse asiassa enemmän epäkunnioittavia kuin jos sanoisi suoraan että ei vaan kiinnosta.

"Sitä moni nainen ei ymmärrä, että heidän valkoiset valheet on läpinäkyviä ja ovat itse asiassa enemmän epäkunnioittavia kuin jos sanoisi suoraan että ei vaan kiinnosta."

Tätä mieltä itsekin ja siitä on sekin haitta että mies ei tiedä mitä parantaa kun nainen ei koskaan kerro että mikä oli vikana. Voisi edes seuraavalla kerralla mies tehdä jotain eri tavalla esim esittää enemmän sitä itsevarmaa jännämiestä.

• Tuulen_viemää
        näinpä.näin kirjoitti:

"Sitä moni nainen ei ymmärrä, että heidän valkoiset valheet on läpinäkyviä ja ovat itse asiassa enemmän epäkunnioittavia kuin jos sanoisi suoraan että ei vaan kiinnosta."

Tätä mieltä itsekin ja siitä on sekin haitta että mies ei tiedä mitä parantaa kun nainen ei koskaan kerro että mikä oli vikana. Voisi edes seuraavalla kerralla mies tehdä jotain eri tavalla esim esittää enemmän sitä itsevarmaa jännämiestä.

Naiset ei tietenkään kehtaa suoraan sanoa mikä on vikana. Jos he sanoisivat, että olet liian ruma tai sulla ei ole yhtään tatuointia tai et ole tarpeeksi röyhkeä jännämies, niin miltä se nyt sitten kuulostaisi. Asioiden pitää vain tapahtua ja miehen pitää vain olla sellainen oikeanlainen, ilman että nainen puuttuu siihen mitenkään. Kaiken pitää tapahtua kuin kohtalon ohjaamana. Nainen on vain virran vietävänä.

• Naisasialooseri

Kerrankin mies, joka toimi oikein. Piinatkaa niitä naisia äärimmäisyyksiin asti. Suomessa on lievät tuomiot murhasta ja taposta ja mitä sinä ATM siinä muka menetät? Sinulla ei ole mitään mentettettävää paitsi poikuutesi.

Vitutta tuollaiset nössöt, jotka päästävät naisen luikertelemaan kuin käärmeen takaisin koloonsa valheiden jälkeen.

• Kemiakemia

Naisilla on se verran sosiaalisia taitoja, että osataan käyttää palautteen annossa niin sanottua "hampurilaistekniikkaa". Päällisenä positiivista, keskellä negatiivinen palaute ja lopuksi vielä jotain positiivista ettei jää paha maku suuhun. "Oot tosi hyvä tyyppi, mutta en usko, että tästä tulee mitään. Oon varma, että löydät vielä jonkun kivan tytön."

En epäile yhtään, etteivätkö naiset olisi tarkoittaneet sanomaansa hyvää sinulle. Tarkoituksena on varmasti ollut pehmentää negatiivista viestiä eivätkä ole halunneet pahoittaa mieltäsi jos kerran olet hyvä tyyppi.

Tässä törmätään taas siihen, että paperilla hyvä ei välttämättä riitä, jos on on tunteellinen nainen kyseessä. Myönnän, että itse naisena edelleen (palstan kritiikistä huolimatta) tarvitsen sen tunteen, että kiinnostaa, viehättää kokonaisuus ja persoonien välillä on sekä keskustelussa että fyysisesti vetovoimaa. Tämän vuoksi homma ei jatku, vaikka paperilla olisit kaikkea mitä nainen toivoo. Harva sitten kuitenkaan etsii pelkkää järkiliittoa, vaan halutaan saada molemmat. Sekä paperilla hyvä tyyppi että sopiva henkilökemia.

Se nyt on tyhmyyttä lupailla asioita nettikirjoittelun perusteella, koska suurin osa etsii kuitenkin sitä, että henkilökemia toimii.

• burger-King

Tuosta sun esimerkistä puuttui se negatiivinen osuus. Tuli tårta på tårta, josta jää paha maku suuhun kun naiset työntää torttua suun täydeltä. Pihvi puuttui.

• burger-King kirjoitti:

Tuosta sun esimerkistä puuttui se negatiivinen osuus. Tuli tårta på tårta, josta jää paha maku suuhun kun naiset työntää torttua suun täydeltä. Pihvi puuttui.

Naiset etsii vielä toisekseen alfauroksia kovasti, ja ihailevat viidakon arvoja. Huonompiosaisten miesten kannattaisi veljeytyä, eikä tyytyä pelkkään kitinään...

• Naisen kannattaa tarjota ATM:lle esim. piiskaa, jos seksi ei muuten kiinnosta, tai jos mies on liian hontelo yms. Ei kaiken olla täydellistä synkkausta, pitää vaan löytää oikeantyyppinen ihmis- tai seksisuhde.

• Kemiakemia

Miksi piiskaus kiinnostaisi, jos seksi ei kiinnosta?
        BTW moni nainen etsii oikeasti parisuhdetta eikä pekkää seksiä (tai piiskaussuhdetta), toisin kuin täällä tunnutaan kuvittelevan.

Jos p*llua tai piiskaa kyselee eikä sitä saa, on todennäköisesti A) Väärä tavoite B) Väärä lähestymistapa C) Väärä kohderyhmä D) Kaikki edellämainitut.

• Kemiakemia kirjoitti:

Miksi piiskaus kiinnostaisi, jos seksi ei kiinnosta?
        BTW moni nainen etsii oikeasti parisuhdetta eikä pekkää seksiä (tai piiskaussuhdetta), toisin kuin täällä tunnutaan kuvittelevan.

Jos p*llua tai piiskaa kyselee eikä sitä saa, on todennäköisesti A) Väärä tavoite B) Väärä lähestymistapa C) Väärä kohderyhmä D) Kaikki edellämainitut.

Seksisuhde voi olla myös sivusuhde ja mitä enemmän seksiä yhteisössä on, sen parempi sen hyvinvoinnille. Yksavioisuus on vanha jäänne, kemiajutut on höpötystä. Nörtin piiskaus on monelle naiselle psykologisesti paljon siedettävämpi ajatus, kuin nörtin paneminen. ATM-nörtit kusevat omaan nilkkaansa kun haluavat panna. Nainen biologisesti yleensä hiukan vihaa nörttiä, mutta sen voi kääntää positiiviseksi energiaksi tietynlaisten SM-pelien muodossa.

• RehellisyysOnReilua

Olisihan se reilumpaa kun sanoisivat vaan että olet niin ruma ja tyhmä että ei voisi vähempää kiinnostaa.

• Kyllä.on

Samaa mieltä. Tuon jälkeen mies tietää mistä kiikastaa ja voi ehkä käydä plastiikkakirurgialla ym hoidoissa ja kehittää itseään lisää. Parempi tuokin on että voi vain arvuutella syitä miksi nainen jätti..

• Jos on todella HC-atm ei siinä juuri mikään auta. Tai sitten pitää tehdä jotain aivan äärimmäistä. :)

• Kilttiatm

Ainahan naiset sanoo että olet tosi kiva ja mukava mutta ei ole kemiaa eli ei miehellä ole ulkonäköä.

• nnn35

Kyllä mä naisena kerron totuuden. Voin ensi kerralla sanoa vaikka "Anteeksi, vika on minussa. En jostakin syystä näe meillä tulevaisuutta." Ihmisen kannattaa luottaa intuitioosa, joka kertoo usein totuuden ennen kuin äly on vielä mukana...

Mies voi olla todellinen herkku, mutta silti tulee tunne, että eiii! Silloin ei kannata viedä suhdetta eteenpäin.

• Yksavioisuudessa on kohtuuttomat tavoitteet. Ei voi tutustua, eikä taata läheisyyttä kaikille. Sellainen yhteiskunta sortuu.

• pettynythcätmi

Kello on kohta puoli kolme yöllä, olen jutellut toissapäivän treffeistä ja yrittänyt kysellä mitä oikein tapahtui ja missä mennään, nyt mun juttu/treffikumppani sanoo syyksi että hän oli jo ennen treffejä päättänyt lopettaa nettisättäilyn ja keskittyä hänen "oikeisiin" ystäviin. Ensin hän oli todella innostunut tapaamisesta viikkokausia, sitten näki minut ja vips nyt oli jo ennen treffejä mukamas tehnyt päätöksen ettei enää tapaa nettituttuja eikä enää edes tule nettisätteihin...selvääää...uskotaan

Luottamus naisiin ei ole tällä hetkellä edes nolla, se on muutama miljoona pakkasen puolella, niin monta kertaa tämä on nyt tapahtunut että kun naamansa näyttää niin jokin ihme tapahtuma sitten onkin ollut syynä miksi kiinnostus on lopahtanut.

Juteltiin tosi hyviä ja vakavia asioita 6kk lähes päivittäin, välillä useita tunteja päivässä, synkkasi oikein hyvin, mutta ei sitten kestänyt minun rumaa naamavärkkiäni vaan pitää kaiken lisäksi lopettaa yhteydenpito kokonaan. Mut saa hirttää jos vielä joskus luotan naiseen...ja joo en tule valittamaan tästä enempää vaikka olotila on pohjamudissa. Kiitos vaan kaikille teille petollisille valehtelijanaisille, jotka ette voi yhtä rehellistä sanaa suustanne päästää.

• fmkwnov

Toisin sanoen: et kiinnostanut fyysisesti. Todella ikävä juttu, että juttelitte noin pitkään ja ehdit jo kiintyä toiseen - kun se ei sitten ollutkaan molemminpuolista. Voi myös olla, että ennen treffejä hän tapasi livenä toisen ja hlauaa nyt keskittyä siihen.

Kyse ei ole välttämättä naamasta, vaan esim. siitä että et muuten viehätä. Naisille on tärkeää, että esim. miehen tuoksu viehättää seksuaalisesti. Tämä on biologian tapa varmistaa, että jälkeläisistä tulee mahdollisimman terveitä.

Sinussa ei nyt ollut riittävästi fyysistä viehätystä. Tai käytöksessä mätti joku (mitä nainen ei osaa tai todennäköisemmin halua/uskalla) sanoa.

Lopulta et tiedä, mitä kaikke naisella oli mielesään. Se kuuluu ihmissuhteisiin.

Nörtähtävillä miehillä on se ongelma, että nettikeskustellut merkkaavat paljon enenmmän kuin monille naisille. Naiset ovat tottuneempia lätisemään "vakaviakin" netissä, naisella on varmaan myös monta muuta ihmistä joiden kanssa niitä lätistä.

Nuole haavojasi vähän aikaa, älä lopun elämää. Äläkä syytä kaikkia naisia tästä yhdestä pettymyksestä, koska sillä jos millä varmistat itsellesi yksinäisen loppuelämän. :(

• tämmöstätapahtuu
        fmkwnov kirjoitti:

Toisin sanoen: et kiinnostanut fyysisesti. Todella ikävä juttu, että juttelitte noin pitkään ja ehdit jo kiintyä toiseen - kun se ei sitten ollutkaan molemminpuolista. Voi myös olla, että ennen treffejä hän tapasi livenä toisen ja hlauaa nyt keskittyä siihen.

Kyse ei ole välttämättä naamasta, vaan esim. siitä että et muuten viehätä. Naisille on tärkeää, että esim. miehen tuoksu viehättää seksuaalisesti. Tämä on biologian tapa varmistaa, että jälkeläisistä tulee mahdollisimman terveitä.

Sinussa ei nyt ollut riittävästi fyysistä viehätystä. Tai käytöksessä mätti joku (mitä nainen ei osaa tai todennäköisemmin halua/uskalla) sanoa.

Lopulta et tiedä, mitä kaikke naisella oli mielesään. Se kuuluu ihmissuhteisiin.

Nörtähtävillä miehillä on se ongelma, että nettikeskustellut merkkaavat paljon enenmmän kuin monille naisille. Naiset ovat tottuneempia lätisemään "vakaviakin" netissä, naisella on varmaan myös monta muuta ihmistä joiden kanssa niitä lätistä.

Nuole haavojasi vähän aikaa, älä lopun elämää. Äläkä syytä kaikkia naisia tästä yhdestä pettymyksestä, koska sillä jos millä varmistat itsellesi yksinäisen loppuelämän. :(

"Nörtähtävillä miehillä on se ongelma, että nettikeskustellut merkkaavat paljon enenmmän kuin monille naisille. Naiset ovat tottuneempia lätisemään "vakaviakin" netissä, naisella on varmaan myös monta muuta ihmistä joiden kanssa niitä lätistä."

Olen samaa mieltä. Nörttimies ei ole tottunut vakaviin keskusteluihin pillunvonkaamisen ja nettipornon sekä runkkaamisen ohella, siksi nörde kuvittelee aika nopeasti että kyseessä on aidosta ihastuksesta naisen puolelta jos jutut menevät nörtille tuntemattomalle alueelle.

Tuntuu siltä että aloittaja on odottanut ja olettanut hieman liikaa jo valmiiksi treffeille mennessään kun taas nainen on ollut enemmän neutraalilla lähtökohdalla liikkeellä. Voin tietty olla väärässäkin ja nainen oli oikeasti kiinnostunut ennakkoon mutta aloittajan rumuus oli liian suuri järkytys jonka jälkeen piti sopertaa n.s kauniita virsiä että pääsee kohtauksesta eroon.

• ExPUA

http://m.youtube.com/watch?v=PFkAAvDkj9k

Annahan tuon upota hieman. :)

Nainen pakotti sinut ottamaan ja nielemään punaisen pillerin.

Ja näin jokaisen valehtelevan huoran ja pinnallisen sekä hypergamisen naisen myötä (Mighty)Red Pill Crew ja voimistuu!

• nim_kokemusta_on

Olen jutellut kaveriporukassa tästä asiasta muutaman kerran ja lopptulos on yleensä se, että naiset kyllä periaatteessa tahtovat vain hyvää diipa daapa ylimitoitetuilla kehuillaan, mutta he eivät kykene juuri siinä tilanteessa ymmärtämään että he oleellisesti vain pahentavat tilannetta koska ristiriita heidän sanojensa ja tekojensa välillä on niin äärettömän suuri juuri siinä ja sillä hetkellä: annetaan pakit ja samalla nostetaan mies maailman ylempiin ultrasuperYTMsfääreihin.

Ei ihme että aloittaja ärsyyntyy ja tuntee katkeruutta koska eihän sitä pysty käsittelemään tapahtunutta aivoissaan mitenkään rationaalisesti kun ei tiedä mitä pitäisi ajatella tai tuntea. Lopulta jäljelle jää vain kasa vastaamattomia kysymyksiä jotka sitten purkautuvat tämmösille palstoille, ja hyvä niin, on näilläkin palstoilla sentään joku hyvä tarkoitus.

Summa summarum: naiset älkää viitsikö pahentaa miehen olotilaa pakkien jälkeisillä ylimitoitetuilla korulauseillanne, koska ne vain pahentavat asiaa. Ei ole väliä pitävätkö korulauseenne paikkansa, koska siinä tilanteessa tekonne (= pakit) ja yliampuvat ylistyksenne ovat niin räikeässä ristiriidassa keskenään, että siitä ei seuraa muuta kuin entistä enemmän katkeruutta.

nim. "kokemusta on"

• sepieniero

Onko miehillä todellakin vain 1 ulottuvuus suhteessa naisiin? Eikö miehen mielestä nainen voi olla mukava ihminen tai hyvää seuraa (2 eri asiaa), vaikka ei olisi pantava? Koska naiselle nämä 3 ovat eri asioita. Nainen EI VALEHTELE sanoessaan "olet hyvä mies, mutta en halua panna sinua", koska mukavuus ja pantavuus OVAT 2 ERI ASIAA, jotka eivät korvaa toisiaan. Seurustelusuhteeseen miehen täytyy olla sekä mukava että pantava, pelkkään panoon riittää joillekin että pantava. Tästä tulee se ajatus, että naiset haluavat vain jännämiehiä tai huonosti käyttäytyviä miehiä.

Jos nainen sanoo "olet oikein hyvä mies" = Olet ehkä hyvä jollekin toiselle ja objektiivisesti ajateltuna sinussa on hyviä piirteitä ihmisenä. Et kuitenkaan ole seksuaalisesti viehättävä mies etkä edes hauskaa tai kiinnostavaa seuraa kaverina. Lyhyemmin: Mahdollisesti kelpaat jollekin muulle, mulle et kaveriksi etkä sänkyyn.

Jos nainen sanoo "ollaan kavereita" voi tarkoittaa joko samaa mitä edellä (jolloin ei oikeasti olla kavereita) tai että kelpaat kamupojaksi, mutta en haluais panna.

Kannattaa sisäistää se, että nainen näkee miehessä aidosti muutakin kuin kyrvän tai poikaystävän ja voi aidosti arvostaa sitä muuta, mikä ei liity seksuaalisuuteen mitenkään. Jos miehenä et sitä itse arvosta, niin se on sinun rajauksesi sitten.

Vähän sana juttu, kun suurin osa naisista ei arvosta, että olis kyrpää tarjolla joltain random-äijiltä. vaikka miehet olis siinä ihan parastaan tarjoamassa.

• En.oikein.ymmärrä

En miehenä ymmärrä tuota eroa että mikä naisten mielestä tekee miehestä panettavan ja mikä mukavan mutta ei panettavan koska itse haluan panna kaikkia naisia jotka on mukavia jos heillä on myös hyvä kroppa mutta teille naisille ilmeisesti miehen pitää myös omata jonkinlainen pahapoikakäytös mukavuuden ja hyvän kropan lisäksi?

Itselläni kävi viimeksi niin että nainen pani kanssani muutaman viikon mutta sitten ei halunnut enää panna. Mietin tuon jälkeen että mikä minussa oli sellaista että hän menetti halunsa. Tämäkin nainen kun pakkeja antaessaan vain valehteli positiivisia juttuja.

• nim_kokemusta_on
        sepieniero kirjoitti:

Onko miehillä todellakin vain 1 ulottuvuus suhteessa naisiin? Eikö miehen mielestä nainen voi olla mukava ihminen tai hyvää seuraa (2 eri asiaa), vaikka ei olisi pantava? Koska naiselle nämä 3 ovat eri asioita. Nainen EI VALEHTELE sanoessaan "olet hyvä mies, mutta en halua panna sinua", koska mukavuus ja pantavuus OVAT 2 ERI ASIAA, jotka eivät korvaa toisiaan. Seurustelusuhteeseen miehen täytyy olla sekä mukava että pantava, pelkkään panoon riittää joillekin että pantava. Tästä tulee se ajatus, että naiset haluavat vain jännämiehiä tai huonosti käyttäytyviä miehiä.

Jos nainen sanoo "olet oikein hyvä mies" = Olet ehkä hyvä jollekin toiselle ja objektiivisesti ajateltuna sinussa on hyviä piirteitä ihmisenä. Et kuitenkaan ole seksuaalisesti viehättävä mies etkä edes hauskaa tai kiinnostavaa seuraa kaverina. Lyhyemmin: Mahdollisesti kelpaat jollekin muulle, mulle et kaveriksi etkä sänkyyn.

Jos nainen sanoo "ollaan kavereita" voi tarkoittaa joko samaa mitä edellä (jolloin ei oikeasti olla kavereita) tai että kelpaat kamupojaksi, mutta en haluais panna.

Kannattaa sisäistää se, että nainen näkee miehessä aidosti muutakin kuin kyrvän tai poikaystävän ja voi aidosti arvostaa sitä muuta, mikä ei liity seksuaalisuuteen mitenkään. Jos miehenä et sitä itse arvosta, niin se on sinun rajauksesi sitten.

Vähän sana juttu, kun suurin osa naisista ei arvosta, että olis kyrpää tarjolla joltain random-äijiltä. vaikka miehet olis siinä ihan parastaan tarjoamassa.

Et tajunnut pointtiani. Sanoin lopuksi naisille, että "Ei ole väliä pitävätkö korulauseenne paikkansa, koska siinä tilanteessa tekonne (= pakit) ja yliampuvat ylistyksenne ovat niin räikeässä ristiriidassa keskenään, että siitä ei seuraa muuta kuin entistä enemmän katkeruutta."

Oli nainen oikeassa tai ei korulauseillaan, oli hän hyvillä tarkoituksella liikenteessä korulauseillaan tai ei...sillä ei ole mitään merkitystä, koska juuri siinä ja sillä pakinantohetkellä tällaisten ylisanojen viljeleminen aiheuttaa valtavan ristiriidan miehen aivoissa: ensin pakit ja päälle överiksi menevät kehut miten hieno mies olet.

Naisten ei yksinkertaisesti pidä aiheuttaa tätä räikeää ristiritaa miehessä juuri siinä tilanteessa kun pakit on annettu. Myöhemmin kun sydänsurut on surtu ja tilanne rauhoittunut voi nainen heittää näitä kohteliaisuuksia jos ovat edelleen puheväleissä, mutta ei siinä tilanteessa kun mies on jätetty.

• opijotainuutta
        nim_kokemusta_on kirjoitti:

Et tajunnut pointtiani. Sanoin lopuksi naisille, että "Ei ole väliä pitävätkö korulauseenne paikkansa, koska siinä tilanteessa tekonne (= pakit) ja yliampuvat ylistyksenne ovat niin räikeässä ristiriidassa keskenään, että siitä ei seuraa muuta kuin entistä enemmän katkeruutta."

Oli nainen oikeassa tai ei korulauseillaan, oli hän hyvillä tarkoituksella liikenteessä korulauseillaan tai ei...sillä ei ole mitään merkitystä, koska juuri siinä ja sillä pakinantohetkellä tällaisten ylisanojen viljeleminen aiheuttaa valtavan ristiriidan miehen aivoissa: ensin pakit ja päälle överiksi menevät kehut miten hieno mies olet.

Naisten ei yksinkertaisesti pidä aiheuttaa tätä räikeää ristiritaa miehessä juuri siinä tilanteessa kun pakit on annettu. Myöhemmin kun sydänsurut on surtu ja tilanne rauhoittunut voi nainen heittää näitä kohteliaisuuksia jos ovat edelleen puheväleissä, mutta ei siinä tilanteessa kun mies on jätetty.

Itse et tajua, että nainen ajattelee tässä eri tavalla kuin mies. Naiselle mukava ja panettava ovat kaksi eri asiaa. Kaikki mukavat eivät ole panettavia. Voit vaikka lopun elämääsi jauhaa vihapaskaa netissä, että naiset ovat kieroja ja pahoja - tai hyväksyä sen, että naiset ovat erilaisia ja toimivat OMASTA NÄKÖKULMASTAAN totuudellisella tavalla, koska heillä on sellainen erottelu kuin miehillä ei ole.

• nim_kokemusta_on
        opijotainuutta kirjoitti:

Itse et tajua, että nainen ajattelee tässä eri tavalla kuin mies. Naiselle mukava ja panettava ovat kaksi eri asiaa. Kaikki mukavat eivät ole panettavia. Voit vaikka lopun elämääsi jauhaa vihapaskaa netissä, että naiset ovat kieroja ja pahoja - tai hyväksyä sen, että naiset ovat erilaisia ja toimivat OMASTA NÄKÖKULMASTAAN totuudellisella tavalla, koska heillä on sellainen erottelu kuin miehillä ei ole.

Tarkoittaako tuo, että vaikka nainen tietää ja tiedostaa että pakinantojälkeiset korulauset vain pahentaa miehen olotilaa niin hän silti päättää ylistää miestä koska "naiset ovat erilaisia ja toimivat OMASTA NÄKÖKULMASTAAN totuudellisella tavalla, koska heillä on sellainen erottelu kuin miehillä ei ole."?

Nainen siis tietoisesti haluaa lisätä miehen tuskaa koska kuvittelee toimivan omasta näkökulmastaan totuudellisella tavalla? En halua uskoa että naiset sentään sellaisia sadisteja olisivat, haluan kyllä uskoa edelleen että naiset uskovat korulauseiden lievittävän miehen tuskaa pakkien jälkeen mutta eivät yksinkertaisesti ymmärrä että ne vain lisäävät sitä.

• oiskokuulenäin
        nim_kokemusta_on kirjoitti:

Tarkoittaako tuo, että vaikka nainen tietää ja tiedostaa että pakinantojälkeiset korulauset vain pahentaa miehen olotilaa niin hän silti päättää ylistää miestä koska "naiset ovat erilaisia ja toimivat OMASTA NÄKÖKULMASTAAN totuudellisella tavalla, koska heillä on sellainen erottelu kuin miehillä ei ole."?

Nainen siis tietoisesti haluaa lisätä miehen tuskaa koska kuvittelee toimivan omasta näkökulmastaan totuudellisella tavalla? En halua uskoa että naiset sentään sellaisia sadisteja olisivat, haluan kyllä uskoa edelleen että naiset uskovat korulauseiden lievittävän miehen tuskaa pakkien jälkeen mutta eivät yksinkertaisesti ymmärrä että ne vain lisäävät sitä.

Monet naiset ei tunne miesten näkökulmaa asiaan. Mutta nyt kun sinä tunnet naisten näkökulman osaat suhtautua asiaan fiksummin eikä sinun tarvitse ottaa sitä niin pahasti itseesi. Eikös olekin kätevää, kun voi ymmärtää erilaisia näkökulmia? Joidenkin mielestä jopa elämästä tulee silloin helpompaa.

• ExPUA

Tämä tuo mieleeni miten eräs kamunainen joka toisaalta teki kanssani seksuaalisia tekoja, mutta toisaalta kertoi avoimesti lutkailustaan kerran kysyi minulta mielipidettä kun oli ensiksi lisännyt yhden miehen ns. Kiinnostusmielessä fb-kaverikseen, mutta sitten kun näki ettei se ollutkaan tarpeeksi hyvännäköinen muissa kuvissa,se poisti sen heti.

Mitä se,kysyi oli että onko hän kauhea kun teki sen, johon vastasin että kyllä olit, kusipää suorastaan.

• hyvintehtyrajatvedetty

Ihan hyvin teki nainen, jos ei kiinnostanut ihmisenä, niin ei kiinnostanut. Sellaista on elämä. Kannattaa panostaa niihin jotka kiinnostaa. Ei kukaan oo kellekään tuttavuuttaan velkaa.

• ExPUA
        hyvintehtyrajatvedetty kirjoitti:

Ihan hyvin teki nainen, jos ei kiinnostanut ihmisenä, niin ei kiinnostanut. Sellaista on elämä. Kannattaa panostaa niihin jotka kiinnostaa. Ei kukaan oo kellekään tuttavuuttaan velkaa.

Haluaisitko sinä, että sulle tehtäisi noin?

• hyvänäinon
        ExPUA kirjoitti:

Haluaisitko sinä, että sulle tehtäisi noin?

Joo. Jos mä en kiinnosta jotakuta, niin parempi että poistaa mut kavereista. En kaipaa turhia kavereita, vaan riittää ne, jotka molemminpuolisesti kiinnostaa.

• ExPUA
        hyvänäinon kirjoitti:

Joo. Jos mä en kiinnosta jotakuta, niin parempi että poistaa mut kavereista. En kaipaa turhia kavereita, vaan riittää ne, jotka molemminpuolisesti kiinnostaa.

Tuo on valhe,ämmämäinen sellainen, eli tilanteen mukaan vastaus. Kukaan, mutta etenkään naiset eivät halua torjutuiksi. Naiset etenkin haluavat että mies on heistä kiinnostunut, vaikka he eivät miehistä kiinnostuneita itse.

Joten juuri tuollainen on käytöstä mikä todistaa naisten vastuuttomuuden, eikä heitä saa päästää niistä ilman asianmukaista palautetta.

• tässäpävastaihmeellistä
        ExPUA kirjoitti:

Tuo on valhe,ämmämäinen sellainen, eli tilanteen mukaan vastaus. Kukaan, mutta etenkään naiset eivät halua torjutuiksi. Naiset etenkin haluavat että mies on heistä kiinnostunut, vaikka he eivät miehistä kiinnostuneita itse.

Joten juuri tuollainen on käytöstä mikä todistaa naisten vastuuttomuuden, eikä heitä saa päästää niistä ilman asianmukaista palautetta.

Kätevää jos vastaus ei mielllytä, sitten syyttää valehtelijaksi. Et oo henkilöhyökkäyksestä ja shaming languagesta kuullu?

Pari juttua, jotka sun maailmankuvan mukaan ei ehkä ole mahdollisia:

Ihmiset joilla on oma elämä, pää ja ihmissuhteet yleensä kunnossa, kestävät hyvin torjutuksi tulemisia (varsinkin joltain ihan randomilta jota ei edes tunne) eivätkä ota siitä itseensä.

Toisekseen: monille naisille miesten kiinnostus, JOS NAISET ITSE EIVÄT PIDÄ NÄITÄ MIEHIÄ VIEHÄTTÄVINÄ on PELKÄSTÄÄN NEGATIIVISTA.

• ExPUA
        tässäpävastaihmeellistä kirjoitti:

Kätevää jos vastaus ei mielllytä, sitten syyttää valehtelijaksi. Et oo henkilöhyökkäyksestä ja shaming languagesta kuullu?

Pari juttua, jotka sun maailmankuvan mukaan ei ehkä ole mahdollisia:

Ihmiset joilla on oma elämä, pää ja ihmissuhteet yleensä kunnossa, kestävät hyvin torjutuksi tulemisia (varsinkin joltain ihan randomilta jota ei edes tunne) eivätkä ota siitä itseensä.

Toisekseen: monille naisille miesten kiinnostus, JOS NAISET ITSE EIVÄT PIDÄ NÄITÄ MIEHIÄ VIEHÄTTÄVINÄ on PELKÄSTÄÄN NEGATIIVISTA.

Voi tätä ironiaa. Sinä opetat minua, shaming languesta ja henkilöhyökkäyksestä - käsitteet jotka olen tuonut palstalle ja jotka lähes joka keskustelussa ovat ainoat aseenne. Esim miten monta kertaa sinä olet niihin syyllistynyt nickin vaihtelija?

Entä millä tavoin minä syyllistyin niihin? Sanomalla etten usko mitä sanot? Sinä siis yrität pakottaa minua hyväksymään valheesi? Ämmä joka,hyväksyy esimerkin osoittaman käytöksen ja puolusteleekin sitä vielä, myös itse tekee samaa 99% varmasti. Joten naisille, etenkin tuollaisille ominainen, tilanteen mukaan valehteleminen on pikemminkin sääntö kuin poikkeus.

Joten, pysyn kaikissa kannoissani.

Ja vaikka annat mainion vihjeen hypergamiasta, niin jätät kertomatta, sen minkä minä kerroin: nainen haluaa aina narsistisen lähteen, kiinnosti sellaisena toimiva häntä tai ei.

Mikään ei kalva ämmää enemmän, kuin se, että mies antaa pakit ennen kuin nainen ehtiää. Samoin, se on valhe että se olisi sinulle ok, että joku antaa sinulle pakit koska oletkin sille liian ruma, vaikka ensin esittikin kiinnostunutta.

• einiinei

Tässä nähdään taas että åtmit ovat suurin sijaiskärsijä sille että Eeva söi aikoinaan omenaa kielletystä puusta, olisi akka sen verta totellut mutta kun ei:(

• eräsjokaheräs

Minun kokemukseni mukaan myös ns. Ruma ja lihava mies on kiinnostava jos välillä on sähköä eli vieressä tuntuu hyvältä ja jännittävältä. Olen valinnut joskus ns. Ruman miehen ns. Komean sijaan. Laitan ns. koska omasta mielestäni ruma mies ei ole ruma, se on hänen oma mielikuvansa. Minulle ei riitä sisältä silkko ulkoa korea mies. Pitää olla jotain säpinää ja flirttiä, charmia ehkä.. mutta tiedän mitä tarkoitettiin henkilökemialla aiemmassa tekstissä. Se vaan on tärkeää että se henkilökemia on oikea. Itselleni kävi niin että pidin eräästä miehestä todella paljon ja hän on omalla tahollaan suosittu( pienesti kuuluisa). Menin tapaamaan häntä mutta välillämme ei ollut lainkaan kemiaa ja minä olin pettynyt ja niin oli hänkin, siis seksuaaliseen puoleen.. Mutta muuten tulimme hyvin juttuun joten olemme kavereita vieläkin. Mutta itse en ihan oikeasti ole välittänyt mistään kauneusnormeista. On ollut lihavia ja laihoja, pitkiä ja pätkiä.. kunhan kemia on toiminut. Mutta olen syyllistynyt tuohon samaan että yritän sanoa että kyllä sinä vielä jonkun löydät. Mutta en tosiaan yleensä muuta vikaa huomaa kun sen että kemia ei toimi ja silloin minä vain en syty.. joskus tuo kemia toimii liiankin hyvin ja ihastuu ihmiseen johon ei saisi. Hän on minulle kuin magneetti ja yleisten kauneusihanteiden ulkopuolella. Minulle hän on kuitenkin ehkä komein mies jonka tunnen johtuen hänen charmistaan ja silmistään. Tuo vielä piti sanoa että kukaan ei tiedä pelkän nettideittailun perusteella että viihtyykö ihmisen kanssa myös vastakkain. Syynä tähän on se ettei näe suurinta osaa kommunikaatiosta koska se on sanatonta viestintää. Sanoja on loppujen lopuksi helppo kirjoittaa vaikka ei niitä täysin tarkoittaisikaan koska toinen ei näe sitä elekielestä. Ja lisäksi oikean täydellisen kommunikaation puutteessa ihminen luo itselleen fantasiahenkilön ja pettyy kun oikea henkilö ei olekaan fantasiaa vastaava. Niin minäkin tein sen kaverini kohdalla jonka mainitsin aiemmin. Valitettavasti tämä kielletty hedelmä sitten on oikeasti olemassa ja tunnen hänet riittävän hyvin että hän vastaa monella tavalla unelmamiestäni ja se kemia on ollut heti ensimmäisestä hetkestä kun katsoin hänen silmiinsä kun istuin vieressä. Tiedän että hänkin tuntee sen kemian olemassaolon. Se on todella voimakas.. on muutama sellainen ihminen sattunut kohdalle. Yhden kanssa oli todella voimakas kemia muttei mitään yhteistä muuten joten tiesin ettei meistä voi tulla mitään. Yksi oli ensirakkauteni ja yksi teini-iän poikaystävä. Mutta kaikissa tapauksissa kuulee päässä vain "zap" ja sitten alkaa pyörryttää kun tuntuu niin hyvältä toisen vieressä. Eli monille naisille se kemia on tärkeä mutta nainen ei itse tiedä mistä johtuu ettei toinen kiinnosta niin sitten pyrkii selittämään jotakin. Minä olen kyllä yrittänyt sanoa tuosta kemiasta mutta miehet luulevat että se on sama kuin ulkonäkö.

• Kemiakemia

KYLLÄ! Minulla on ihan samanlaisia kokemuksia. Ulkonäkö ei selitä sitä miksi jotakuta kohtaan tuntee vastustamatonta vetoa ja toista kohtaan ei. Vaikka olisi kuinka mukava mies kyseessä.

• selväksikötuli
        Kemiakemia kirjoitti:

KYLLÄ! Minulla on ihan samanlaisia kokemuksia. Ulkonäkö ei selitä sitä miksi jotakuta kohtaan tuntee vastustamatonta vetoa ja toista kohtaan ei. Vaikka olisi kuinka mukava mies kyseessä.

Jälleen. Naisille mukava =/= pantava. Sen kun miehet tajuatte, niin hyvä. Fiksuimmat tajuavat myös, että ei-mukava ei silti tarkoita pantavaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2987
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2921
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2357
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1853
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1709
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1644
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1576
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1255
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79