Olen 58v. mulla on ongelma rintojeni kaa. Tai rintaliivien. Kun ei enään saa kunnon Triumph Doreen Glassig, rintaliivejä, olen tilannut Englannista, eikö suomesta saa.Tai nuo englannista tilatut on parempia. Tuolta Amble bosom. MM.Jumalatar. mallisto. Sieltä sattui olemaan Triumph mallisto.
Rintaliivit
7
117
Vastaukset
- multiperson
Olet kyllä huikea tapaus: ) Samalla kertaa olet 12-, 13- ja 58-vuotias sekä ilmeisesti myös 14-vuotias (kasiluokkalainen). Liivit ja menkkatahrat aiheuttavat päänvaivaa ja varsinkin tuo Triumph Doreen-liivien hankala saatavuus. Murheensa kullakin : )
- On_kummajainen
Jaaha, Pääsisäisen kunniaksi Triumph-pappa ilmestyi palstalle. Tässä on jo tullut vallan ikävä näitä "pikkutyttöjen" provoja lukiessa.
Papalla on kova liivien kulutus kun joutuu jatkuvasti ostamaan uusia, vai polttaakohan muija entiset saunan uunissa. - Triumphf1
Onhan se aika kivaa ku lattatissit kirjoittelee. onhan se aika vaikeeta, saada tissiä näyttäväksi ku on päässyt lerpahtamaan. Voi se onnistua triumph, perinteisillä rintaliiveillä, ei lättänää voi muuttaa,turha tekstailla Pappa nimellä Taitaa olla omat tissit pelissä.
- Ei_nuorille
Jos kaipaa pitkiä rintsikoita, se osoittaa että on kertynyt liikaa läskiä keskivartaloon ja sitä halutaan peittää. Kyllä siinä ukko ihmettelee kun muija riisuu rintsikat ja läskit valahtaa valtoimenaan esille.
Noissa Triumphin Doreen-sarjan (lyhyissäkin) rintaliiveissä on täyskuppi (ns. mummokuppi) joita nuoremmat eivät halua käyttää. Mutta jos rinnat on jo löysää muodotonta venynyttä läskiä, se pitää jotenkin saada muotoonsa. Ja taas on ukolla ihmettelemistä kun rintsikat riisutaan.
Mutta mitä sitä itkemään ettei suomalaiset alusvaateliikkeet ota pienen menekin tuotteita seisomaan hyllyilleen. Nykyisin nettiostokset sujuu helposti, joten sieltä ne saa. Mutta silloin mekkomiehet ei pääse kokeilemaan niitä liikkeessä, pitää ostaa omat.
- Nännipiha
Onhan nuo nykyajan. Ns. Rintaliivit ku koppakuoriaisen kuori, ei ainakaan luonnollinen. Kun nykyajan naiset kuuluttaa naisen luonnollista muotoa. Missähän luonnollisuuden ja luonottomuuden raja on. Toiset haluu joustamattomat ohkaset, pitsiliivit, toiset haluu joustavat muotoonprässätyt satiiniliivit. Minusta kaikki liivit on joillekkin tarkoitettu. Minulle sopii pitsiliivit kaarituella leveet olkaimet. Myös satiini on kiva ku on piukka pusero liukuu hyvin.
- Aina_vaihtuu
Muoti vaihtelee. Ne aikanaan muotia olleet kartioliivitkin oli huvittavia, mutta jokaisen muotitietoisen naisen piti saada sellaiset.
- Nännit-pännii
Suomeen saa. Aloita etsintä täältä
http://www.klingel.fi/pitkaet-rintaliivit-triumph-659946/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134479Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja353296Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3033291Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112479Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk152145- 2561953
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2741545- 831474
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441246Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81143