Käyttökokemuksia Tinderistä?

HyviäHuonojaKokemuksia

Harkitsen Tinderiin liittymistä. Olen käyttänyt Suomi24 treffipalvelua, mutta olen aika pettynyt miestarjontaan siellä. Kertokaapa kokemuksia Tinderistä, hyviä ja huonoja. Tai suositelkaa jotakin muuta hyvää deittipalvelua.

13

132

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sagfag

      Kaipa siellä Tinderissä naisilla tärppää, saa oikein ulkonäön perusteella valikoida niinku kenkäkaupassa. Näin rillipäisenä tavismiehenä ihan sama mitä paikkaa yrittää niin ei naisia kiinnosta.

    • Kokeilin ite tinderiä tuossa kuukaus sitte ja ei ainuttakaan matchia syntynyt eikä liiemmin kiinnostavia naisiakaan siellä ollut... ns. samanlaista tarjontaa mitä on muissakin palveluissa niin siellä oli. Sittemmin tuon kokeilun jälkeen poistin koko sovelluksen turhana.
      Omalle kohdalle katottuna tuo oli siis täysin turhaa.

    • ciicaa

      Olen 40 nainen, ollut Tinderissä pari kuukautta. N. 15 matchia tullut. Keskustelut lyhytiä viestejä, jotka ei etene mihinkään. Treffiehdotuksiini tulee aina positiivinen vastaus mutta ikinä ei aika natsaa. Jotenkin tuntuu että suurimmalle osalle vain kuva-albumi, viitseliäisyyttä tai halua lähteä treffeille ei juuri ole. Helsinki alueista passiivisin ja tylsin, muualla Suomessa aktivisempia keskustelijoita. Poistan profiilini varmaankin pian, ei ole mielestäni tosissaan oleville sopiva.

      • koo___

        Olen 36-vuotias nainen, kokemukseni ovat saman suuntaisia kuin sinulla ciicaa. Matcheja on kyllä tullut, mutta siitä on kovin työlästä edetä. Miehiltä ei juuri tule yhteydenottoja, ja ne vähät, joita tulee, ovat luokkaa "mitäs sinä?". Näin siitä huolimatta, että olen laittanut profiiliini keskustelun herättäjiä, joista pitäisi olla helppo lähteä liikkeelle, kysyä jotain juuri minulta. Jos tuohon mitässinään vastaa kertomalla itsestään jotain kiinnostavaa, siihen ei tartuta. Jos itse otan yhteyttä mieheen ja kysyn jotain heidän profiilikuvastaan tai profiilitekstissä olevista asioista, kysymykseeni vastataan yhdellä sanalla eikä esitetä mitään vastavuoroista kysymystä minulle. Reilun kuukauden Tinder-kokeilusta on jäänyt saldoksi lähinnä se, että olen turhautunut miesten huonoon keskustelutaitoon.


      • rfccc

        Olen reilu kolmekymppinen miehonen, minähän juttelen vaikka lyhtypylväälle. Rupes kiinnostamaan ja mietityttämään että oletteko pk seudulla kun ei tule yhdeydenottoja vaikka on matcheja, ja onko sama tilanne Itä-Suomessa tinderkäyttäjillä? Itse en ole vielä tinderissä mutta treffisivuilla olen ollut. Täällä on ainakin turha tehdä aloitteita, kun naiset hukkuu jo viesteihin muutenki. Yleensä kun täällä tekee aloitteen, niin tulee ilmoitus että käyttäjä on jo keskustellut 5 kanssa.


    • jokuhullu

      Vähän vastineena edelliseen. Tällai 4kymppisenä ukkona toteaisin, että hyvää ajanvietettä ja äärimmäisen helppo, kun on muutakin tekemistä kuin väijyä emäntiä, vaikka ihan tosissani olen minäkin. Todella paljon käyttäjiä eteläisessä Suomessa, luulisin.

      Joku verkko on hyvä olla vesillä, niin tinder ajaa parhaiten asian, aktiivis-passiivinen. Ja miestarjonnasta en tiedä mittään, mutta suurin osa naisista on selvästi panostanut kuviin ja osa tekstiinkin. Mutta samat kokemukset kuin edelliselläkin, että vaikka on muutama match, niin ei ainakaan naiset tee aloitteita, ja ei ilmeisesti miehetkään. Suomalaiset on just hyviä näissä.

    • 14456

      Pari viikkoa kokeillu Tinderia, laitoin muutama ihan hyvä valokuva minusta ja raapustin pari riviä tekstiä. Perustiedot / mielenkiinnon kohteet jne. Jopa vähän huumoria mahtui sekaan.

      Ikähaarukaksi 25-35, ja "kelpuutin" ehkäpä 95% naisista - tulos 0 matchia :/ Tinder-touhu vaatii kyllä parempaa itsetuntoa mitä mulla on, olisi pitänyt jättää kokeilematta

      PK-seutu ja M32

    • Tinder12345

      Riippuu siitä miltä näyttää ja mitä suusta tulee ihan kun muuallakin itselläni ainakin naiset on kovasti ollut kiinnostuneita ja useiden treffien jälkeenkin hyvä fiilis tinderistä.. Monet miehet kuulemma siellä varattuja tai etsimässä seksiä..

    • trollibensa

      Lihaville naisille tai heitä joita on syytä epäillä lihaviksi (yläviistosta kasvokuva, ei yhtään kokorvartalokuvaa) painetaan automaattisesti ruksia.

      Samoin niille joilla on Coelhon mietelauseita, koiria tai jotain muuta mielenterveyden häiriötä ilaisevaa kuvissaan.

    • naurattaaihan

      Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin miehet jotka ottaa itsestään selfieitä! Pahimpana esimerkkinä peilin kautta ilman paitaa otetut huulet törröllään xD Näille lähtee kaikille aina automaattisesti raksi vaik ois miten hyvännäkönen

    • Samoja kokemiuksia ciicaa:n ja muiden kanssa. Matcheja tippuu, mutta asiat ei etene.Sanoisin, että Tinder on monille enemmän ajanvietettä, jossa kahlaillaan läpi naisia ja miehiä, ja vain poikkeuksellisen hyvännäköisille sitten uhrataan enemmän huomiota.

      Tinderi on ulkonäkökeskeisempi kuin mikään muu "kontaktipalsta". Lisäksi Tinderissäkin naiset antaa ja miehet saa. Jos siis erityisesti mies ei ole normaalia paremman näköinen, niin nahkeeta on.

      Täytyy sanoa, että itsekin olen painanut jonkun naisen kohdalla sydäntä, mutta sitten kun match on tullut ja olen tutustunut paremmin muihin kuviin ja lukenut läpi mahdollisen profiilin, niin tullut katumapäälle.

    • Tintintinder

      Olen käyttänyt tinderiä vajaan vuoden. Olen mies, 39, itäsuomesta. Matchejä on ollut noin 50-60 tai jotain sellaista. Muutaman naisen kanssa olen jutustellut mutta se ei ole johtanut mihinkään. Kiinnostuksen puute on ollut molemminpuolista eli välillä minua ei ole nainen kiinnostanut tai sitten toisinpäin ja sit keskustelu on vain lopahtanut. Sen olen huomannut että suoraan treffeille ei kannata pyytää. Ainakin itselle siitä on seurannut vain yhteyden välitön katkaisu. Tinderissä miesten kannattaa ottaa huomioon, että kauniit naiset saa yleensä matchin joka kerta kun ne jonkun kohdalla sydäntä klikkaavat. Varmaan hyvännäköisillä miehillä on sama. Eli jos onnistut saamaan matchin kauniin ihmisen kanssa, niin ei kannata alkaa huutamaan hurraata vielä siinä vaiheessa, koska et ole todellakaan se ainoa match vaan mahdollisesti yksi sadoista matcheista. Tinderissä käykin selväksi aika äkkiä että missä "liigassa" niin sanotusti pelaa, koska kauniit etsii kauniita, jne. Ihan niinkuin muuallakin. Tinderin ulkonäkökeskeisyys vastaa minusta aikalailla baariskenaariota. Lähestyminen on kuitenkin helpompaa kuin baarissa kun jutustelun matchien kanssa voi aloittaa kotisohvalta käsin kännykkää näpräämällä. Toisaalta se on yhtä vaikeaa. Edelleenkin pitää keksiä jotain hauskaa läpändeerosta, koska pelkkä "mitäs sinä?" ei riitä. Itse oon erityisen huono just keskustelunavauksissa, niin on sit aika hiljaista ollut. Ongelmana syrjäseuduilla on Tinderissäkin naisten vähyys, koska alue jolle haku kohdistuu on max 160km säde sijainnistasi. Jos asuu jossain Inarissa, niin Tinderissä voi olla aika tosi hiljaista. Hesassa tinderiä sen sijaan saa selata läpi tuntikausia ja joka päivä Tinderiin ilmestyy kymmenittäin uusia kasvoja, kun lentokoneet ja junat tuo lisää porukkaa kaupunkiin. Hesassa naiset on aktiivisempia kuin esim. täällä itä-suomessa, koska kilpailu miehistä on ilmeisesti kovempaa. Helsingin naiset tekee aloitteita herkemmin. Täällä syrjemmässä on melko turha toivoa että naiset tekis aloitteita. Ulkomailla sitten taas Tinderin käyttö onkin aikamoinen kulttuurielämys. :)

      • DDD__.P

        "Hesassa naiset on aktiivisempia kuin esim. täällä itä-suomessa, koska kilpailu miehistä on ilmeisesti kovempaa."

        Heh, no ei täälläkään eteläsuomessa naiset paljon keskusteluja aloita, ja jos itse aloittaa niin muut naisen vähintään 20 matchiä jo pommittaa kyseistä naista muutenkin, joten vastaukset on luokkaa, joo, niin, semmosta tai hah.

        Ja sama homma on seuraavana päivänä vaikka keskustelu olisi ollut kuinka hedelmällistä aikaisemmin, harva jatkaa keskustelua seuraavana päivänä joten joudut itse taas aloittamaan ja tällöin palataan taas tilanteeseen, joo, niin, semmosta tai hah.

        Turhauttaahan se välillä mutta minkäs teet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe