Hetero kokeilisi naista...?

Tyttö25v

Onko ollut kellään mielessä kokeilla seksiä hetero naisena, toisen naisen kanssa? Itse suhteessa miehen kanssa mutta.. Ajatus kiinnostaisi.

5

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herhiläinen82

olen ajatellut samaa asiaa.Juuri päättynyt 18 vuoden suhde.Kaikki ovet auki.Kerrankos täällä eletään:).Jos jotain uutta haluaa kokeilla nii mikä jottei.

• Mies30v

Joopati - joo... nyky maailma on kumma paikka; Ennen hetero naiset ovatkin nyt myös lievästi Bi-naisia! ;D Eikä siinä mitään mutta itseäni jotenkin ihmetyttää tämä meno.Ihmisille kun on tullut tarve harrastaa kaikenlaista seksiä, kaikenlaisten ihmisten kanssa vaikka ennen ei edes ollut.Mielestäni suurin osa meneekin "seksi hypen" mukana.On siis trendikästä kokeilla vaikka hetero naisena naisia tai leikkiä "Puumaa"-

Ps. Itseäni ei kyllä hetero miehenä kiehdo kokeilla seksiä miehen kanssa kuten ei myöskään vanhempaa naista.Mutta, Outo olenkin ilmeisesti minä... :D

• gougou

Yllättävän monet heteronaiset kokeilevat seksiä toisten naisten kanssa jossain vaiheessa elämäänsä. Muutama ystäväni on osoittanut kiinnostusta minua (olen homoseksuaali nainen) kohtaan ja yhden kanssa päädyin sänkyyn asti. Täysin normaalia, ihmiset ovat kokeilunhaluisia :)

• DirtyThoughts

Kyllä on käynyt mielessä monta kertaa. Olen itse naimisissa oleva nainen ja silloin tällöin huomaa että tunteet kuumenee myös joitakin naisia kohtaan. Oma mies ei enää sytytä ollenkaan ja jos emme saa liittoa toimimaan, vaan päätämme lähteä eri teille, niin aion suhtautua myös naissuhteisiin avoimemmin. Myös kolmen kimppa voisi kiinnostaa, siihen saattaisi mieskin suostua.

• ihantiedoksivain

Et sinä kovin hetero ole jos alat lesboilemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe