Hetero kokeilisi naista...?

Tyttö25v

Onko ollut kellään mielessä kokeilla seksiä hetero naisena, toisen naisen kanssa? Itse suhteessa miehen kanssa mutta.. Ajatus kiinnostaisi.

5

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herhiläinen82

olen ajatellut samaa asiaa.Juuri päättynyt 18 vuoden suhde.Kaikki ovet auki.Kerrankos täällä eletään:).Jos jotain uutta haluaa kokeilla nii mikä jottei.

• Mies30v

Joopati - joo... nyky maailma on kumma paikka; Ennen hetero naiset ovatkin nyt myös lievästi Bi-naisia! ;D Eikä siinä mitään mutta itseäni jotenkin ihmetyttää tämä meno.Ihmisille kun on tullut tarve harrastaa kaikenlaista seksiä, kaikenlaisten ihmisten kanssa vaikka ennen ei edes ollut.Mielestäni suurin osa meneekin "seksi hypen" mukana.On siis trendikästä kokeilla vaikka hetero naisena naisia tai leikkiä "Puumaa"-

Ps. Itseäni ei kyllä hetero miehenä kiehdo kokeilla seksiä miehen kanssa kuten ei myöskään vanhempaa naista.Mutta, Outo olenkin ilmeisesti minä... :D

• gougou

Yllättävän monet heteronaiset kokeilevat seksiä toisten naisten kanssa jossain vaiheessa elämäänsä. Muutama ystäväni on osoittanut kiinnostusta minua (olen homoseksuaali nainen) kohtaan ja yhden kanssa päädyin sänkyyn asti. Täysin normaalia, ihmiset ovat kokeilunhaluisia :)

• DirtyThoughts

Kyllä on käynyt mielessä monta kertaa. Olen itse naimisissa oleva nainen ja silloin tällöin huomaa että tunteet kuumenee myös joitakin naisia kohtaan. Oma mies ei enää sytytä ollenkaan ja jos emme saa liittoa toimimaan, vaan päätämme lähteä eri teille, niin aion suhtautua myös naissuhteisiin avoimemmin. Myös kolmen kimppa voisi kiinnostaa, siihen saattaisi mieskin suostua.

• ihantiedoksivain

Et sinä kovin hetero ole jos alat lesboilemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      156
      2548
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe