Hetero kokeilisi naista...?

Tyttö25v

Onko ollut kellään mielessä kokeilla seksiä hetero naisena, toisen naisen kanssa? Itse suhteessa miehen kanssa mutta.. Ajatus kiinnostaisi.

5

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herhiläinen82

olen ajatellut samaa asiaa.Juuri päättynyt 18 vuoden suhde.Kaikki ovet auki.Kerrankos täällä eletään:).Jos jotain uutta haluaa kokeilla nii mikä jottei.

• Mies30v

Joopati - joo... nyky maailma on kumma paikka; Ennen hetero naiset ovatkin nyt myös lievästi Bi-naisia! ;D Eikä siinä mitään mutta itseäni jotenkin ihmetyttää tämä meno.Ihmisille kun on tullut tarve harrastaa kaikenlaista seksiä, kaikenlaisten ihmisten kanssa vaikka ennen ei edes ollut.Mielestäni suurin osa meneekin "seksi hypen" mukana.On siis trendikästä kokeilla vaikka hetero naisena naisia tai leikkiä "Puumaa"-

Ps. Itseäni ei kyllä hetero miehenä kiehdo kokeilla seksiä miehen kanssa kuten ei myöskään vanhempaa naista.Mutta, Outo olenkin ilmeisesti minä... :D

• gougou

Yllättävän monet heteronaiset kokeilevat seksiä toisten naisten kanssa jossain vaiheessa elämäänsä. Muutama ystäväni on osoittanut kiinnostusta minua (olen homoseksuaali nainen) kohtaan ja yhden kanssa päädyin sänkyyn asti. Täysin normaalia, ihmiset ovat kokeilunhaluisia :)

• DirtyThoughts

Kyllä on käynyt mielessä monta kertaa. Olen itse naimisissa oleva nainen ja silloin tällöin huomaa että tunteet kuumenee myös joitakin naisia kohtaan. Oma mies ei enää sytytä ollenkaan ja jos emme saa liittoa toimimaan, vaan päätämme lähteä eri teille, niin aion suhtautua myös naissuhteisiin avoimemmin. Myös kolmen kimppa voisi kiinnostaa, siihen saattaisi mieskin suostua.

• ihantiedoksivain

Et sinä kovin hetero ole jos alat lesboilemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4185
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      97
      2327
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      1009
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      880
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      864
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. Voi vttu. Tiedän jo nyt että laitan sulle tänään jotain tunnustusviestiä

Koita kestää ❤️
      Ikävä
      36
      796
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe