Olen tutustunut netissä yhteen mieheen ja se puhuu kuinka kiva mua olis hipsuttaa, mitä se tarkottaa?
Mitä on hipsutus?
23
21990
Vastaukset
- Qlm
Siveltää, paijaa, rapsuttaa hellästi
- ViimaLittu
Eiköhän se sitä itteensä tarkota. Panemista.
- lisäähipsutusta
Ei se tarkoita panemista. Naiskaveritkin voi toisiaan hipsuttaa, ei liity seksiin.
- Anonyymi
lisäähipsutusta kirjoitti:
Ei se tarkoita panemista. Naiskaveritkin voi toisiaan hipsuttaa, ei liity seksiin.
Kyl se vaan naimista meinas. Miehet tarkottaa tasan sitä, koska sively ja rapsuttelu johtaa aina siihen.
- Hipsijä
Koskettaa niin kevyesti, että se on puolessa välissä ei-koskettamista.
Tuntuu panemista paremmalle.
No, ainakin yhtä hyvälle. Mutta hipsuttamisessa ei tule hiki ja se kestää kauemmin, kuin 10min. Ja sitä voi, ja pitää, tehdä samalla, kun esim. katselee leffaa...
Tai voihan sitä pannakin, mutta hipsuttaja voi sanoa nähneensä elokuvan. Ja hipsuttajaa ei heitetä teatterista niin herkästi pihalle. - kysy_itse
No voi hyvä ihme että pitää taas tehdä yksinkertaisesta asiasta vaikea. Kysy siltä mieheltä itseltään! Kukaan muu ei voi tietää mitä ko. mies silllä tarkoittaa.
- kutikuti
Me hipsutetaan aina toisiamme lasten ka kun vaik katotaan telkkua. Sellasta pikku hivelyä/vilunväreitä/kutitusta.
Mutta täs kohtaa liittyy varmaan jotenki seksii ku kaikki liittyy miehillä aina siihen ;) - monta.merkitystä
voi merktitä mitä tahansa ja myös sitä itteensä nussimista paljaaltaan...
- repeseub
lol
- Ansku__02
Hipsutus on ihoon piirtelyä sormella,sivelyä,pakkaamista ja hellimistä😍
- maklok
Äitelä yritys päästä pöksyihin. Oppinu telkkarista.
- TotuusOn
No voi helev...kas ku ei huispausta! On siinä teilläkin sanat! "Hipsutus" ei ole mikään suomenkielen sana, se on hively. "Hipsutus" on jotain lasten puhetta. Ällöttävää aikuisen suusta. Lähinnä lässytystä.
- Marketa69
Hipsutus=paneminen hitaasti
- hipoanal
Hipsutus tarkoittaa peppupanoa
- JormaHirvonen
Tarkoittaa seksiä
- Anonyymi
Koodikieltä, tarkottaa naimista.
- Anonyymi
Mulla nousee niskakarvat pystyyn koko sanasta! Argh!
Eräällä exällä oli tapana rapsutella mua kuin koiraa, ja voi että se otti hermoon! Vihasin sitä yli kaiken! Onneksi en ole moiseen sen koommin törmännyt.- Anonyymi
No, vähästä on hermoon ottanut kun et kosketusta siedä. Onneksi pääsit eroon ja toivottavasti rapsuttaja löysi henkilön jota saa rapsutella. MInua saa hipsutella ja rapsutella, tykkään siitä :)
- Anonyymi
Se tarkoittaa huijaamista, tietenkin. =)
Siitä olis kiva huijata sua, panemaan tai mitä ikinä nyt keksiikään.- Anonyymi
Ihan kuin se olisi huono asia jos joku elämässä johtaa seksiin. Kenenkään elämä ei kuitenkaan saa alkuaan ilman seksiä. Ja kyllä naiset on ihan yhtä seksuaalisia kuin miehet, silloin kun suhde on terve niin kyllä sitä molemmat haluu joka kerta kun toinenkin.
Ja mitä te seksin kestosta valitatte? Dumpatkaa sellaset minuuttimiehet ja ottakaa mies joka ottaa aikansa!
- Anonyymi
Tarkoittaa hellää taputusta hyvässä mielessä
- Anonyymi
Kosketella selkään tai hieroo noi mä ainakin tiedän ja kosketella kylkiin ja noin
- Anonyymi
Kevyttä koskettelua muualta paitsi ei intiimialueita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk823125Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911766Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll841616- 1381479
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571364
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591283Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur831241Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991232- 861225