Mitä on hipsutus?

Olen tutustunut netissä yhteen mieheen ja se puhuu kuinka kiva mua olis hipsuttaa, mitä se tarkottaa?
Ilmoita

Siveltää, paijaa, rapsuttaa hellästi
Ilmoita
Eiköhän se sitä itteensä tarkota. Panemista.
1 VASTAUS:
Ei se tarkoita panemista. Naiskaveritkin voi toisiaan hipsuttaa, ei liity seksiin.
+Lisää kommentti
Koskettaa niin kevyesti, että se on puolessa välissä ei-koskettamista.

Tuntuu panemista paremmalle.

No, ainakin yhtä hyvälle. Mutta hipsuttamisessa ei tule hiki ja se kestää kauemmin, kuin 10min. Ja sitä voi, ja pitää, tehdä samalla, kun esim. katselee leffaa...

Tai voihan sitä pannakin, mutta hipsuttaja voi sanoa nähneensä elokuvan. Ja hipsuttajaa ei heitetä teatterista niin herkästi pihalle.
Ilmoita
No voi hyvä ihme että pitää taas tehdä yksinkertaisesta asiasta vaikea. Kysy siltä mieheltä itseltään! Kukaan muu ei voi tietää mitä ko. mies silllä tarkoittaa.
Ilmoita
Me hipsutetaan aina toisiamme lasten ka kun vaik katotaan telkkua. Sellasta pikku hivelyä/vilunväreitä/kutitusta.
Mutta täs kohtaa liittyy varmaan jotenki seksii ku kaikki liittyy miehillä aina siihen ;)
Ilmoita
voi merktitä mitä tahansa ja myös sitä itteensä nussimista paljaaltaan...
1
Ilmoita
lol
Ilmoita
Hipsutus on ihoon piirtelyä sormella,sivelyä,pakkaamista ja hellimistä😍
Ilmoita
Äitelä yritys päästä pöksyihin. Oppinu telkkarista.
Ilmoita
No voi helev...kas ku ei huispausta! On siinä teilläkin sanat! "Hipsutus" ei ole mikään suomenkielen sana, se on hively. "Hipsutus" on jotain lasten puhetta. Ällöttävää aikuisen suusta. Lähinnä lässytystä.
Ilmoita
Hipsutus=paneminen hitaasti
Ilmoita
Hipsutus tarkoittaa peppupanoa
Ilmoita
Tarkoittaa seksiä
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mitä on hipsutus?

Olen tutustunut netissä yhteen mieheen ja se puhuu kuinka kiva mua olis hipsuttaa, mitä se tarkottaa?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta