Eipä vastaa ei. Pelimannet on komeita sosiaalisia ja siksi naiset haluaa sellaisen miehen.
Vastaako naiset ikinä muille kuin pelimiehille?
21
<50
Vastaukset
- pettäjät
Älä hulluja horise. Mä oon kaikille vastannut, mutta miehet lopettanu itse yhteydenpidon, kun selvinnyt etten ala kolmanneks pyöräks. Osan kanssa aikani jutellu ja lopulta selvinny, että toisella on perhe tai ainakin nainen jo olemassa. osa ollu kuvattomii ja muutama kuvallinen ja ihan tavallisen näkönen. Kiiltokuvia keräsin lapsena, en enää
- kokeilestätä
Olisiko ratkaisu sun ongelmaasi siinä, että alat itsekin vähän sosiaalisemmaksi? Puheliaammaksi, keräät vähän itsevarmuutta ja kohtelet naisia arvostavasti. Ei naiset halua sitä kiiltokuvapoikaa vaan aidon miehen, itsevarman ja sellaisen, joka uskaltaa olla oma itsensä.
- kivaollamies
Ei kaikki voi olla itsevarmoja vaikka haluaisi kun on vaan saanut pakkeja aina naisilta. Hiljaisemmat tyypit ei naisia kiinnosta, naiset haluaa jonkun renttu pelimiehen.
- eivastaatonttu
Jos sun ulosanti on tuota tasoa viestittelyssäkin, niin vika vastaamaattomuuksiin on helppo osoittaa. Jokaiselta vaaditaan vähän pelisilmää.
- mikävikana
Kyllä vastaa. Vastaan aina kaikille, jopa suoraan seksin vonkaajille, että kiitos viestistä, mutta ei kiitos. Miehet ei aina vastaa, joskus poistavat/piilottavat profiilinsa, kun olemme asiallisesti ja hyvässä hengessä viestitelleet.
- Ikäväkö
Sama kokemus! Ns. Pelimiehet jaksaa pitää yhteyttä, itse monesti koetan asiallisesti. Sitten jotkut vain katoaa mitään sanomatta, se on niin helppoa. Hiljaisempi tyyppi sopisi minulle paremmin, kunhan ei täysin tuppisuu.
- Pelimiesyyy
Ap:llä huono itsetunto, joka estää menestymisen naisten kanssa. Itsevarmat, rennot ja hauskat miehet eivät suinkaan ole renttuja pelimiehiä vaan useimmat fiksuja miehiä. Naista ei kiinnosta katkera ja muita kateuksissaan halveksiva mies. Rennolla ja vapaamielisellä asenteella saa naisen kiinnostumaan. Tärkeintä on että osaa luoda sopivan intiimin ja kevyen tilanteen, jossa on helppoa ja turvallista olla. Ap:lle sanoisin, että ei ole naisten vika, jos eivät ole sinusta kiinnostuneet. Kannattaa katsoa peiliin ja kasvaa aikuiseksi. Ehkä olisi myös hyvä lopettaa se muiden ihmisten syynääminen ja keskittyä vaan omaan itseensä.
- odotanvastausta
Eivät naiset vastaa. Olen kysynyt eikä naiset vastaa kysyjälle. Heti haukutaan itsetunnottomaksi vaikka naiset tietää että naiset rakastuu pelimiehiin.
Mulle on suomi 24 treffeissä muutama vastannut
En ole pelimies- Innovation15
Jos ette saa vastauksia siellä miehet, niin miettikää hetki miksi vastauksia ei tule.
Panostakaa siihen profiili tekstiinne, ja kun lähestytte naista, niin ottakaa huomioon, että monelle naiselle niitä viestejä tulee sadoilta, ellei jopa tuhansilta miehiltä.
Erottukaa fiksulla tavalla eduksenne, älkääkä esittäkö mitään mitä ette oikeasti ole.
Ottakaa tuo nettideittailu rennosti, ja olkaa kärsivällisiä. Sitä kautta voi löytää hienonkin ihmisen elämäänsä :)
Ihan tavalliset mukavat miehet saavat varmasti viestejä, ja pääsevät treffeille, jos vain on edes jonkinlaista sosiaalisuutta ja normaalia keskustelutaitoa.
Asettukaa hetkeksi vaikka sinne naisen asemaan siellä palstalla, ja miettikää, että vastaisitteko itse itsellenne naisena :)- howmuchisthefish
Käsiä ylös vaan sitten arvon ladyt, joille tulee satoja (tai tuhansia viestejä). En nyt edes viitsi kysyä, että miten tällaisia naisia, joille tulee tuhansilta miehiltä viestejä on lähestyttävä (ja ymmärrän, että hiukan on Lapin lisää tai vertauskuvaa, mutta kuitenkin).
Hyviä ohjeita, mutta miestenkö se on kaikki työ yhä tehtävä?, vuonna 2015 miesten on miellytettävä, oltava sosiaalisia ja erotuttava. Naisille riittää, että on nainen ja saa vielä valita? Ymmärrän ettei asia ole noin ja edes rivien välistä ei voi tulkita suoraan, mutta älä naurata. Kylmä totuus on, että suurin osa meistä (naisistakin) ja varsinkin niistä jotka notkuu s24:ssa on niin taviksia kuin vain voi olla, eikä naisetkaan huku viesteihin. Ja jos naiset sitten etsii jotain erottuvaa, niin silloin vasta on hiljaista (suurin osin harhakuvaa ketjun aloittajalta, että tavanimmeiset ei kelpaa). Eli samaa mieltä, että normijampoillakin on vientiä (ja ihan peruspirkoillakin), jos omaa peruskäytöstavat. - 7plus15
Oon ottanu rennosti ja kärsivällisesti jo seitsemän vuotta. Ja jos venäläisten spämmäys viestejä ei lasketa niin nolla tuloksella olen edelleen palstalla. Edes vahingossa ei suomalainen nainen kirjoita. No rumalle naamalleen kun ei mahda mitään. Pitäis kai laittaa vuosi tulot 500 000 paikkeille jos alkais naisia kiinnostamaan. Tosin valheellakaan ei pitkälle pötkitä.
7plus15 kirjoitti:
Oon ottanu rennosti ja kärsivällisesti jo seitsemän vuotta. Ja jos venäläisten spämmäys viestejä ei lasketa niin nolla tuloksella olen edelleen palstalla. Edes vahingossa ei suomalainen nainen kirjoita. No rumalle naamalleen kun ei mahda mitään. Pitäis kai laittaa vuosi tulot 500 000 paikkeille jos alkais naisia kiinnostamaan. Tosin valheellakaan ei pitkälle pötkitä.
Seitsemän vuotta elämästä hukkaan ja edelleen jatkat pään hakkaamista seinään?
Eihän se nettiprofiilin ylläpitäminen paljon aikaa ja energiaa vie, mutta noin monen vuoden kuluessa on silti pitänyt aika monta tuntia tuhrautua aloitteiden tekoon. Jos sen ajan olisit suunnannut jo kauan sitten ihan muihin juttuihin, niin saattaisi olla paljon parempi lopputulos ;)- eijaksaleikkiäenää
howmuchisthefish kirjoitti:
Käsiä ylös vaan sitten arvon ladyt, joille tulee satoja (tai tuhansia viestejä). En nyt edes viitsi kysyä, että miten tällaisia naisia, joille tulee tuhansilta miehiltä viestejä on lähestyttävä (ja ymmärrän, että hiukan on Lapin lisää tai vertauskuvaa, mutta kuitenkin).
Hyviä ohjeita, mutta miestenkö se on kaikki työ yhä tehtävä?, vuonna 2015 miesten on miellytettävä, oltava sosiaalisia ja erotuttava. Naisille riittää, että on nainen ja saa vielä valita? Ymmärrän ettei asia ole noin ja edes rivien välistä ei voi tulkita suoraan, mutta älä naurata. Kylmä totuus on, että suurin osa meistä (naisistakin) ja varsinkin niistä jotka notkuu s24:ssa on niin taviksia kuin vain voi olla, eikä naisetkaan huku viesteihin. Ja jos naiset sitten etsii jotain erottuvaa, niin silloin vasta on hiljaista (suurin osin harhakuvaa ketjun aloittajalta, että tavanimmeiset ei kelpaa). Eli samaa mieltä, että normijampoillakin on vientiä (ja ihan peruspirkoillakin), jos omaa peruskäytöstavat.Ehdottomasti allekirjoitan nykypäivänä tuon, että tarvitseeko miesten tehdä kaikki työ, olla kiinnostavia ja olla sitä sun tätä. Vähän on fiilis myös sellainen, että miehet ovat heräämässä tähän. Sitä kuitenkin toivoo järkevää kahden ihmisen välistä kanssakäymistä eikä mitään lasten peliä ja leikkiä, jossa metsästetään ja leikitään tavoittelematonta.
- hakupäälläedelleen
howmuchisthefish kirjoitti:
Hyviä ohjeita, mutta miestenkö se on kaikki työ yhä tehtävä?, vuonna 2015 miesten on miellytettävä, oltava sosiaalisia ja erotuttava. Naisille riittää, että on nainen ja saa vielä valita? Ymmärrän ettei asia ole noin ja edes rivien välistä ei voi tulkita suoraan, mutta älä naurata. Kylmä totuus on, että suurin osa meistä (naisistakin) ja varsinkin niistä jotka notkuu s24:ssa on niin taviksia kuin vain voi olla, eikä naisetkaan huku viesteihin. Ja jos naiset sitten etsii jotain erottuvaa, niin silloin vasta on hiljaista (suurin osin harhakuvaa ketjun aloittajalta, että tavanimmeiset ei kelpaa). Eli samaa mieltä, että normijampoillakin on vientiä (ja ihan peruspirkoillakin), jos omaa peruskäytöstavat.Kyllä niitä viestejä voi ainakin sadoittain tulla. Itselleni tuli aivan hurjat määrät. Kun on muutakin elämää meni viestien ja profiilien lukemiseen pitkä aika. Valitettavasti en millään kyennyt vastaamaan kaikille enkä edes halunnut. Keskityn vain yhteen/kahteen kerralla ja jos ei natsannut etsin seuraavan.
Pointtini on se minulle sopiva ja erotttuvuus muista.
Myös omiin kriteereihin sopiva, esim. ikähaarukka, pitänee olla kunnossa.
Uskottoman paljon tulee viestejä aivan liian nuorilta tahi vanhoilta jotaka ovat kaukana omasta iästäsi.
Pakko olla kriittinen kenelle vastaa, aika ei anna periksi muuhun.
- saattaaollaperää
Saatat olla oikeassa. Minulla on sukulaisissa kaksi ihan nättiä tyttöä joista toinen sitten löttäytyi aikanaan oikeaan suomen kärki kastin pelimanneen. Haluamansa kai silloin sai. Viina kulki molemmilla tyttösillä nuoruus iästä lähtien rajusti ja sitten on se kolmaskin mistä en ole kuullut mut ei kai kahta ilman kolmatta ole. Ei se omena kauas puusta putoa. Nuo sukulais tytöt tykkäävät elää ei nöhjöttää toimettomana ja deittailla. Ehkä ne vanhain kodissa käyvät kerran deitillä vanhaapoikaa jututtamassa mut kaikki poikkeavat tapaukset todenäköisemmin usein saa ikänsä katsella haaveilla nättejä netin kuvista.
- 4351
Sekin on tutkittu. Jos pelinaiset ja pelimiehet ovat pelanneet lapsina kohtuullisesti videopelejä, on heidän sosiaaliset taitonsa kehittyneet normaalia paremmin.
Lähde: http://tech.firstpost.com/news-analysis/video-games-can-help-children-get-better-social-skills-finds-study-228447.html
Miksi sitten useimmat pelinaiset ja pelimiehet ovat kauniimpia tai komeampia kuin monet muut vertaisensa?
Aktiivinen videopelaaminen on kalorien kulutuksen kannalta parempi vaihtoehto kuin katsoa passiivisesti TV:tä tai videoita. Pelaaminen ei silti korvaa ulkoilmaliikuntaa.
Lähde: http://www.huffingtonpost.com/2012/07/13/video-games-health_n_1672364.html - atmytmätmitrolli
Netissä ovat nirsoja, mutta baarissa eivät yleensä. Kuvaton profiili aiheuttaa epäluuloja ja yleensä ajattelevat että toisessa päässä on vähintäänkin quasimodo.
- Menkääbaariin
En ymmärrä miksi pitää nettideittailla. Onko naiset ujoja vai mitä kun eivät livenäkään tee alotteita. Mies on se joka baarissakin sen aloitteen tekee. Minulla on ollut monia suhteita ja kaikki löytynyt baarista. Netissä on se se kaikkein vaikein tutustua toisiin.
- ikijumppari
Kaikki ihmiset eivät viihdy niissä baareissa!!! Jos et vaikka itse et juo alkoholia on siellä humalaisten seurassa tosi tympeää olla. Tai kuten minä, arvostan kunnon yöunia paljon koska harrastan monenlaista liikuntaa. On aivan ihana lähteä hyvin nukutun yön jälkeen aamulenkille. En halua valvoa myöhään ja se baarikulttuuri taitaa alkaa melkoisen myöhään nykyään?
vastaahan nuo toki, mutta se pidempi viestittely onkin sitten eri juttu, mutta sitten ei auta muu kuin lähteä uutta etsimään jos joku katoaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2303955- 1242144
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131768Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1741588
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861486- 531334
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591238
- 1191151