Oon tässä miettiny uutta kuvaa, ja kiinnostusta herätti tuo kallas tattoo Tampereelta.. Muutama kysymys, oliko pitkäkin jono? Maksaako suunnittelu? Hinta taso (tiedän että vaikea vastata mutta jos olet käynyt ottamassa kuvan niin kerro ihmeessä minkä kokonen, värinen ja missä ja mitä maksoi). Ja turha jättää kommentteja "hintaa pitäisi miettiä viimeisenä kun ottaa tatuoinnin" nimim. Ei ole kyseessä eka leima :D
Kallas tattoo Tampere
ineedatattoo
2
184
Vastaukset
- Mappi21
Mua kiinnostaisi kans kuulla! :) *up*
- Käynyt
Hinta on toki tapauskohtaista, halvempaa kuin keskiarvo, noin 200-250e 3-4 tunnin sessiolta. Aikoja saa odottaa kahdesta-neljään kuukauteen. Kannattaa mennä jos jaksaa odottaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta693501Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483403Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463302- 532749
- 312003
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘291927- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401635Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä911610- 391380