harmittaako?

isabella

harmittaakos teitä suomen miehet, kun minulla, suomalaiselle naisella, on belgialainen mies? asumme suomessa. mies on työssä mutta oli jossain vaiheessa jonkin aikaa työtä. mies on tosi komea ja ihana ja rakastava.

siksi kysyn kun teitä tuntuu harmittavan suomalaisten naisten ulkomaalaiset miehet. ajattelinpa että rajoittuuko harmistus vain turkkilaisiin, mustiin ym. kauempaa tuleviin miehiin. vai kohdistuuko vihanne myös mattimeikäläisen näköisiin "naapurinmiehiin".

28

2463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hekoheko

      Huh, olipas sulla naivi maili, tai sitten kyseessä on provo..?

      Joka tapauksessa ikävää että olet tuolla tavalla tuomassa itseäsi täällä esiin, mailisi on omiaan syventämään jo syntynyttä, ikävää lovea..

    • westside

      ei belgialaisissa mitään vikaa ole. hehän ovat länsi-eurooppalaisia.

      • ??????

        Missäs ne bedofiliapelottelut viipyy...


    • ei harmita xD

      muhahahaa....

      Onneksi kelpasit jollekkin.

    • My God...

      Belgia on ehkä maailman tylsin maa. Pitää olla ihmisellä päässä vikaa, jos kehuskelee belgialaisella siipalla.

      • älypäille

        Hyvä miehet! kjäh kjäh...v***u kun olette hölmöjä.


      • Ei voi mitään...
        älypäille kirjoitti:

        Hyvä miehet! kjäh kjäh...v***u kun olette hölmöjä.

        Mutta Belgia on ihan oikeasti vitun typerä maa. Luepa vaikka Baudelairen "Kurja Belgia"... En mene Kongo-juttuihin, ja voihan sieltäkin hyviä äijiä tulla, mutta please... Jos haluaa kehuskella miehellä niin ehkä kannattais satsata vaikka Espanjaan tai Ranskaan...


      • onko ketään kotona?
        Ei voi mitään... kirjoitti:

        Mutta Belgia on ihan oikeasti vitun typerä maa. Luepa vaikka Baudelairen "Kurja Belgia"... En mene Kongo-juttuihin, ja voihan sieltäkin hyviä äijiä tulla, mutta please... Jos haluaa kehuskella miehellä niin ehkä kannattais satsata vaikka Espanjaan tai Ranskaan...

        Yrjö Yleistäjäkö se siellä?


      • Sanoin
        onko ketään kotona? kirjoitti:

        Yrjö Yleistäjäkö se siellä?

        Sanoinhan, että voi sieltäkin hyviä äijiä tulla. Enemmän pisti silmään vaan se, että joku suomibimbo oikeesti lähti kehuskelemaan belgialaiselle miehellään. Tälle oikeasti naurettaisiin naapurivaltioissa...


    • ihania "hania"

      "naapurinmiehellähän" on hyvä maku.

      Ja sitäpaitsi. Kyllähän me Suomipojat myös kelpaamme "naapurintytöille".

      Saattaisi jopa harmittaa, ellette (Suomineidot) muunmaalaisille kelpaisi.

      Mutta nou hätä, koska Te olette

    • Laak

      Monty Pythonissahan vitsailtiin, että ainoastaan Suomi häviää Belgialle..


      Ei vais, ei minua harmita lainkaan. Belgia on kuitenkin kristitty sivistysmaa ja ainakin minun vastustus rajoittuu vain islaminuskoisiin.

    • näyttää

      Sulle näyttää olevan tärkein asia että se on ulkomaalainen. Mulle on ihan sama vaikka nussisit apinan kanssa. Luonne sulla on ainakin 100% suomalaisen.."mitäköhän ne muut ajattelee"....Eli kysymys vastaukseesi: Ei harmita. Jos ite oot onnellinen niin sittenhän kaikki on hyvin. Kai sitä pystyy olemaan vaikka koko ikänsä naimisissa sillä voimalla että ukko on ulkomaalainen.

    • luettua

      Muistan kerran lukeneeni yhdestä suomalaisesta naisesta joka ulkomaille suuntautuneen lomamatkan yhteydessä toi kotiin tulijaisiksi paikallisen miespuolisen yksilön jota hän innokkaasti esitteli kavereilleen. Mikäs siinä mutta se matkamuisto alkoi jossain vaiheessa kokemaan olonsa jonkinmoiseksi lemmikkiksi ja suhde päättyi siihen. Toivottavasti teillä ei ole sellainen meininki. Ainakin tuo teksti saa ajattelemaan siten..

      Sinänsä belgialaisia vastaan minulla ei ole mitään, olenpa jopa asunut Brysselissä ja pidän Stellasta ja Maesista .. :-)

    • FinBoy

      Harmittaa aivan oikeasti.

      Ja tämä ei ole mitään sarkasmia tms.

      Minua harmittaa todellakin aivan oikeasti, että belgialainen mies on vienyt ehkä neljänneksi viimeisen nätin suomalaisnaisen itselleen.

      Luulisi Belgiassa olevan kivoja naisia omastakin takaa. Täällä Suomessa kun viehättäviä naisia ei juurikaan ole, niin on mielestäni todellinen vääryys, että ne aniharvat poikkeukset "kaapataan" ulkomaalaisten hoteisiin ja meille suomalaisille miehille jää vain nämä "soomitylleröt".

      :(

      Harmittaa ihan kympillä !

      • ...

        H V !!!


      • isabella

        No nyt sä pilasit koko hommasta mielekkyyden!
        Fuck YUO !!!!!

        Miehet on PASKOJA!


      • Hekoheko
        isabella kirjoitti:

        No nyt sä pilasit koko hommasta mielekkyyden!
        Fuck YUO !!!!!

        Miehet on PASKOJA!

        Heh, arvasin että olet joku naivi naispuolinen ihminen, ylläoleva mailisi vahvisti sen..

        Case closed..


    • joo

      On se kumma kun naisilla on aina niin kova tarve tuoda esille että ovat löytäneet ULKOMAISEN miehen. Monella kaverillani on ulkomainen nainen eivätkä he tee siitä mitään isoa juttua.

    • Kuten huomaat, eri kansallisuuksiin suhtaudutaan eri tavalla. Kyse harvemmin on rasisimista, eli rodusta. Suomalaisia vain arsyttaa, ettei joku halua elaa maassa maan tavalla. Nain ollen belgialaisesi tuskin herattaa kenessakaan mitaan intohimoja puolesta tai vastaan.

      Kysymyksenasettelusi tosin oli vahan naivi. Vai mita ajattelisit, jos joku mies kysyisi: "Arsyttaako teita naiset minun esim. enlantilainen vaimoni?" Eiko se kertoisi jotain kysyjan korostuneesta hyvaksynnan tarpeesta?

    • Anonyymi

      Ei harmita. Miksi pitäisi?

      T: nainen jolla on ranskalainen mies

    • Anonyymi

      Tuollaisen aloituksen tekijä on epävarma itsestään. Mikä tarve olisi tehdä tuollaisia aloituksia? Se että kehuu omaa suhdettaan kertoo jo sen ettei suhde ole kunnossa.

    • Anonyymi

      Ei harmita, enempi harmittaa, et tällaisia tarvii tuoda julki, oletko katkeroitunut jollekin jostakin? Minua harmittaa toisinaan joidenkin naisten järjen juoksu? Minä, minä, minä- ajattelu, liika itsekkyys ja et kaikki syyt on aina muiden luomia, koskaan syy ei ole itsessä?

      • Anonyymi

        Kun nyt kerta kaivoitte esiin näin vanhan ketjun ... minäkään en ole koskaan ymmärtänyt miksi ketään harmittavat tuntemattomien ihmisten kumppanivalinnat. Yhtä tälläkin palstalla hyvin äänekästä joukkoa kuitenkin tuntuu harmittavan. Se on todella outoa. Lisäksi se sama joukko olettaa, että naisia harmittaisivat miesten ulkomaalaiset puolisot. Vaan kerta toisensa jälkeen heille täälläkin kerrotaan, että ei harmita. Heitä oikein kehotetaan hakemaan mistä tahansa sellainen nainen, joka tekee onnelliseksi.

        Oikeastaan ymmärrän aloittajan kysymyksen erittäin hyvin. Hän kysyy harmittaako tätä äänekästä joukkoa suomalaisten naisten muutkin ulkomaiset siipat, kuin Lähi-Idästä ja Afrikasta tulevat. Etelä-Eurooppalaiset ja latinot ainakin tuntuvat harmittavan. Täälläkin aina ajoittain huudellaan miten naisilla on miehiä briteistä ja saksasta ja ranskasta, jne. ja se on niin kamalaa. Ranskalaiset tuntuvat nyppivän rankasti, mutta muutkin jossain määrin. Missä kohtaa se maantieteellinen harmituksen raja menee? Onko se valtakunnanraja, vai etäisyys? Harmittaako Utsjoella enemmän pohjois-norjalainen vai helsinkiläinen mies? Onko ruotsalainen parempi kuin kanadalainen? Töissäni on yksi herra Etelä-Afrikasta. Hänellä on suomalainen vaimo. Häiritseekö valkoinen mies (blondi ja siniset silmät) sieltä päin maailmaa vähemmän kuin tummempi maanmiehensä?

        Itsekin törmään välillä ihan kummallisiin asenteisiin. Oma mieheni ei erotu katukuvassa millään tavalla. Keskipituinen, keskiruskeat hiukset, siniset silmät ja iholtaan vaaleampi, kuin moni kantasuomalainen. Aivan yhtä hiljainen ja omissa oloissaan kuin kantasuomalainenkin. Suomea hän ei vielä kovin hyvin puhu, mutta erinomaista englantia, lähes vailla aksenttia. Hänestä ei näe, eikä kuule, että hän on kotoisin Kolumbiasta. Kansallisuuden selvitessä asenteet ovat kuitenkin välillä sanotaanko nyt, että varsin mielenkiintoisia.


    • Anonyymi

      Votittaa tuo pillumaosuus....

    • Anonyymi

      Kyllä ne nee..rit ja puoliksi olevat ovat pahimpia kassan kuluttajia. Eivät maksa veroja, valittavat kaikesta ja ovat systeemin elättejä

    • Anonyymi

      Ei suinkaan olen erittäin tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Ei sota yhtä naista kaipaa.

    • Anonyymi

      Ei harmita. Onnea liitollenne. Kyllä meressä kaloja riittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe