Moikka! Onkos kukaan ollut aupparina Sveitsissä tai lähdössä sinne? Mulla lähdön hetki koittaa about kolmen viikon päästä, lähden vapunpäivänä Zurichiin. Olen siellä ainakin neljä kuukautta, joten jos joku on siellä, niin voitaisiin treffailla :) Kuulen mielellään kokemuksia tuosta maasta ja kaupungista, koska en ole siellä ikinä käynyt. Saksaa osaan kyllä aika hyvin ja perheeni haluaa minun puhuvan lapsille kuitenkin englantia, että kieliongelmaa ei tule, ja olen asunut ulkomailla ennen pariinkin otteeseen.
Perustin myös blogin, eli jos elämä alppimaassa kiinnostaa, niin kurkkikaas www.rantapallo.fi/alpenglow :) Olen siis 20-vuotias valtio-opin opiskelija, joka kyllästyi Suomen huonoon kesätyötarjontaan ja päätti viettää elämänsä kesän Keski-Euroopassa! Blogista löytyy myös sähköpostiosoitteeni, jos vaikka joku teistä Sveitsissä olevista haluaisi ottaa yhteyttä.
Bis bald!
Au pair Sveitsissä / blogi
sssunnu
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488