Hei mikä ois 14-vuotiaalle aloittelijalle hyvä ripsari? mul on pitkät ja tummat ripset. Kiitos jos vastaatte! :)
hyvä ripsari pitkille ja tummille
14
144
Vastaukset
- nätiton
Miksi tarvitset ripsaria,jos ripset ovat jo tummat?
- heppahullu14
haluan että ripseni on vielä tummemmat ja pitemmät
- heppahullu14
ja myös siksi koska haluun meikata.
- djlönsei
Käy kaupassa kysymässä mieluummin myyjältä mitä tarvitset.
Täältä et saa järkeviä neuvoja.- heppahullu14
yritän kysyä hyvää tutemerkkiä mitä kannattaa ostaa
- outovastaus
Miten niin ei muka saa järkeviä vastauksia?? Kyllähän muut meikkaavat osaavat hyviä neuvoja antaa.
- hepphullu14
kiitos että autat mua täs jutus...
- tyttelötyllerö
hepphullu14 kirjoitti:
kiitos että autat mua täs jutus...
Meinaatko ostaa vedenkestävää ripsaria? Itse tykkään Rimmelin ripsarista ja on sopivasti edullinenkin. :)
- heppahullu14
todennäköisesti koska saatan väliillä ottaa silmistä roskia pois ja hieroa niitä
- tyttelötyllerö
heppahullu14 kirjoitti:
todennäköisesti koska saatan väliillä ottaa silmistä roskia pois ja hieroa niitä
Kokeile tuota Rimmelin vedenkestävää.
- heppahullu14
ok toivottvasti se on hyvä :)
- tyttelötyllerö
heppahullu14 kirjoitti:
ok toivottvasti se on hyvä :)
Itse olen käyttänyt jo kauan,kun en halua vaihtaa sitä pois. :)
- heppahullu14
selvä :)
- Rocketonprad
Rimmel on paskaa. Itse en tykkää normaaleista harjoista, vain kumisista harjoista mitä maybellinen jossain ripsareissa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617530Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242959- 1431793
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1171479Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53764