Miksette palkkaa seuralaista

mies-31-hki

Maksullinen seuralainen joka tulee teidän kanssa baariin ja sitten illan lopuksi harrastaa seksiä kanssanne. Kaunis seuralainen ja saatte muilta naisilta sitten huomiota, naiset aina kilpailee miesten huomiosta.

21

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksullisetkunniaan

Tuo oliskin paras temppu itsetunnon kohotukselle jolla sais kyllä toiset miehet kateelliseks ainakin niin kauan kun naisen maksullisuus pysyisi salassa.Sitten yöllä sais ihan oikeesti naisen kosketusta ja läheisyyttä eikä näin menisi illat piloille kuten yleensä.Maksulliset on kyllä ihania sillä niiltä kun yleensä saa mitä pyytää.

• 1262454234

Mieluummin niinpäin että nainen maksaisi siitä että minä esitän hänen seuralaistaan.

• suomimieshaisee

Eilen tulleessa Au Pairit Los Anglesissa-ohjelmassa amerikkalainen nuori mies lähestyi rennosti ja kohteliaasti Au Pair-tyttöjä ja sai heti puhelinnumeron. Sillä lailla toimimalla rohkeasti, ystävällisesti ja kohteliaasti voi helposti päästä naisten kanssa treffeille. Paljon helpompaa kuin maksamalla. Nyt Suomi-miehet vain käytöstapoja opettelemaan.

• Joo, yksinäiset haluaa olla vaan yksin. Kahvikuppi neuroosi on ihnan oma valinta. Vai mitä.

• suomimieshaisee
        jormalaiset kirjoitti:

Joo, yksinäiset haluaa olla vaan yksin. Kahvikuppi neuroosi on ihnan oma valinta. Vai mitä.

Tuskin haluaa, ja kahvikuppineuroosista huolimatta ihmisiä voi lähestyä. Sehän voi olla hellyyttävääkin.

• tuhmaatm
        jormalaiset kirjoitti:

Joo, yksinäiset haluaa olla vaan yksin. Kahvikuppi neuroosi on ihnan oma valinta. Vai mitä.

Kahvi kuppi kirjoitetaan erikseen

• ätmel

Ulkomaalainen mies saa aina suomilorton kiimamehut virtaamaan. Ei sillä ole mitään tekemistä käytöstapojen kanssa.

• Reisille

Voisin maksaakkin. Jättäisin se seksin pois. Ei naista harmittaisi reisille meno.

• atännä

Ei maksullista harmittaisi pikainen laukeaminen, päinvastoin ;)

• joo.ei.toimi

Köyhät, yksinäiset miehet kärsii varmaan eniten tässä yhteiskunnassa kun tulevaisuuttakaan ei juuri enää ole. Valtion pitäskin kustantaa niille ilmasia horoja ja muita thaihierojia. Tiedätkäs mitä tuollaisten seuralaiset oikein maksavat? Halvimmatkin useita satkuja/kerta.

• Mies50vuotta

Ei normaalit miehet halua pelkästään mitään "pussien tyhjennystä". He haluavat rakkautta, hyväksyntää ja läheisyyttä. Sitä ei saa maksullisessa seksissä. Siksi tämä toiminta on vain laiha korviko aidolle suhteelle.

• atm30

Olen nuin tehnyt pari kertaa, eipä ole rahasta kiinni, maksoin 600 euroa kertalaakista.

• kilttiatm
    • Ujoatm26v

Itse olen alkanut vakavissani harkita että palkkaisin ensi syksynä jonkun nätin opiskelijatytön harrastamaan säännöllisesti seksiä minun kanssani. Naisen ei kuitenkaan saisi olla mikään yleinen maksullinen vaan pääsääntöisesti vain minun käytettävissä. En tiedä kuinka helposti tuollainen järjestely onnistuisi?

• 10plus13

Jos olet todella rikas ja olet valmis maksamaan hänellä hyvää kuukausitienestiä niin eiköhän tuo onnistu. Muussa tapauksessa ei mitään jakoa -> enemmän asiakkaita, enemmän rahaa

• TyhmänKysymys

Kuka asettaa näin tyhmän yllytyskysymyksen muille? Yleensä ihmiset eivät halua maksaa ihmissuhteistaan!

Pliis, ota vähän selvää, miten prostituutioon suhtaudutaan ja mitä kaikkia ongelmia siinä on.

• rumamies-

Rumat joutuu nöyrtymään ja maksamaan nais seurasta. Naiset taas ei haluaisi edes tuntea meitä rumia eikä nähdä meitä kadulla. Muistan kun menin yhdelle kurssille ja opettaja määräsi minulle nais parin. Se nainen ei suostunut olemaan parini. Siinä taas minua nöyryytettiin, nainen halusi kaikille sanoa että olen ruma koska ei suostunut istumaan vieressäni.

• atännä

Hmm... tuosta tulee kyllä mieleen, että välttelyn syy on huono hygienia - haiset pahalle. Ei ketään rumuus haittaa, ellei se ole sisäistä.

Vai olikohan kyseessä lapsuusmuisto ajalta, kun pojille tytöt olivat yök yhtälailla kuin tytöille pojat?

• ätmel

Näköjään suomalaisilla naisilla ei olekaan mitään varaa saarnata kenellekään käytöstavoista.

• Ujoatm26v

Myös ujot joutuu nöyrtymään ja maksamaan naisen seurasta.

• 09puhgftioih

Jos olisin rikas niin mieluummin maksaisinkin tasokkaasta seurasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      701
      2773
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1376
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1324
    4. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      51
      1259
    5. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      113
      1245
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1085
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      112
      973
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      959
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      779
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      761
    Aihe