Miksette palkkaa seuralaista

mies-31-hki

Maksullinen seuralainen joka tulee teidän kanssa baariin ja sitten illan lopuksi harrastaa seksiä kanssanne. Kaunis seuralainen ja saatte muilta naisilta sitten huomiota, naiset aina kilpailee miesten huomiosta.

21

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksullisetkunniaan

Tuo oliskin paras temppu itsetunnon kohotukselle jolla sais kyllä toiset miehet kateelliseks ainakin niin kauan kun naisen maksullisuus pysyisi salassa.Sitten yöllä sais ihan oikeesti naisen kosketusta ja läheisyyttä eikä näin menisi illat piloille kuten yleensä.Maksulliset on kyllä ihania sillä niiltä kun yleensä saa mitä pyytää.

• 1262454234

Mieluummin niinpäin että nainen maksaisi siitä että minä esitän hänen seuralaistaan.

• suomimieshaisee

Eilen tulleessa Au Pairit Los Anglesissa-ohjelmassa amerikkalainen nuori mies lähestyi rennosti ja kohteliaasti Au Pair-tyttöjä ja sai heti puhelinnumeron. Sillä lailla toimimalla rohkeasti, ystävällisesti ja kohteliaasti voi helposti päästä naisten kanssa treffeille. Paljon helpompaa kuin maksamalla. Nyt Suomi-miehet vain käytöstapoja opettelemaan.

• Joo, yksinäiset haluaa olla vaan yksin. Kahvikuppi neuroosi on ihnan oma valinta. Vai mitä.

• suomimieshaisee
        jormalaiset kirjoitti:

Joo, yksinäiset haluaa olla vaan yksin. Kahvikuppi neuroosi on ihnan oma valinta. Vai mitä.

Tuskin haluaa, ja kahvikuppineuroosista huolimatta ihmisiä voi lähestyä. Sehän voi olla hellyyttävääkin.

• tuhmaatm
        jormalaiset kirjoitti:

Joo, yksinäiset haluaa olla vaan yksin. Kahvikuppi neuroosi on ihnan oma valinta. Vai mitä.

Kahvi kuppi kirjoitetaan erikseen

• ätmel

Ulkomaalainen mies saa aina suomilorton kiimamehut virtaamaan. Ei sillä ole mitään tekemistä käytöstapojen kanssa.

• Reisille

Voisin maksaakkin. Jättäisin se seksin pois. Ei naista harmittaisi reisille meno.

• atännä

Ei maksullista harmittaisi pikainen laukeaminen, päinvastoin ;)

• joo.ei.toimi

Köyhät, yksinäiset miehet kärsii varmaan eniten tässä yhteiskunnassa kun tulevaisuuttakaan ei juuri enää ole. Valtion pitäskin kustantaa niille ilmasia horoja ja muita thaihierojia. Tiedätkäs mitä tuollaisten seuralaiset oikein maksavat? Halvimmatkin useita satkuja/kerta.

• Mies50vuotta

Ei normaalit miehet halua pelkästään mitään "pussien tyhjennystä". He haluavat rakkautta, hyväksyntää ja läheisyyttä. Sitä ei saa maksullisessa seksissä. Siksi tämä toiminta on vain laiha korviko aidolle suhteelle.

• atm30

Olen nuin tehnyt pari kertaa, eipä ole rahasta kiinni, maksoin 600 euroa kertalaakista.

• kilttiatm
    • Ujoatm26v

Itse olen alkanut vakavissani harkita että palkkaisin ensi syksynä jonkun nätin opiskelijatytön harrastamaan säännöllisesti seksiä minun kanssani. Naisen ei kuitenkaan saisi olla mikään yleinen maksullinen vaan pääsääntöisesti vain minun käytettävissä. En tiedä kuinka helposti tuollainen järjestely onnistuisi?

• 10plus13

Jos olet todella rikas ja olet valmis maksamaan hänellä hyvää kuukausitienestiä niin eiköhän tuo onnistu. Muussa tapauksessa ei mitään jakoa -> enemmän asiakkaita, enemmän rahaa

• TyhmänKysymys

Kuka asettaa näin tyhmän yllytyskysymyksen muille? Yleensä ihmiset eivät halua maksaa ihmissuhteistaan!

Pliis, ota vähän selvää, miten prostituutioon suhtaudutaan ja mitä kaikkia ongelmia siinä on.

• rumamies-

Rumat joutuu nöyrtymään ja maksamaan nais seurasta. Naiset taas ei haluaisi edes tuntea meitä rumia eikä nähdä meitä kadulla. Muistan kun menin yhdelle kurssille ja opettaja määräsi minulle nais parin. Se nainen ei suostunut olemaan parini. Siinä taas minua nöyryytettiin, nainen halusi kaikille sanoa että olen ruma koska ei suostunut istumaan vieressäni.

• atännä

Hmm... tuosta tulee kyllä mieleen, että välttelyn syy on huono hygienia - haiset pahalle. Ei ketään rumuus haittaa, ellei se ole sisäistä.

Vai olikohan kyseessä lapsuusmuisto ajalta, kun pojille tytöt olivat yök yhtälailla kuin tytöille pojat?

• ätmel

Näköjään suomalaisilla naisilla ei olekaan mitään varaa saarnata kenellekään käytöstavoista.

• Ujoatm26v

Myös ujot joutuu nöyrtymään ja maksamaan naisen seurasta.

• 09puhgftioih

Jos olisin rikas niin mieluummin maksaisinkin tasokkaasta seurasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2956
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2442
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2401
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2101
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1633
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      99
      1632
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      423
      1509
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1482
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1469
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1269
    Aihe