Hain kesätöihin tokmanniin ja minua kiinnostaisi tietää, milloinko valituille ilmoitetaan, että pääsivät kesätöihin? Onko kellään mitään tietoa?
Vastaukset 6
- tyrtti
samaa oon tässä kans miettinyt, kun ei asia tullut ilmoituksessa ilmi :D olis kivaa jos sais ees tietää ottavatko haastatteluun..
- toivossahyväelää
Samaa itsekin mietin. Voisko olla, etteivät esimiehet ole kerenneet vielä valintojaan tehdä? Kuitenkin sopivasti sattu pääsiäisen pyhät heti hakuajan loppumisen jälkeen. Uskoisin, että toivoa on vielä.. :)
- fghjsdfg
ajattelin että valinnat olisi jo tehty :D hain siis itsekin mutten ole saanut myöskään mitään ilmoitusta
- ankkass
Mäkään en ole saanut mitään vastausta.
- paveeee
Minulle ainakin tänään soitettiin Tokmannilta ja pyydettiin haastatteluun :)
- Iiiina
Tänään tuli s-posti, että huhtikuun aikana kutsuvat haastatteluun, jos siis kutsuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1721869Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221985- 71897
- 56820
- 46765
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 90737
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151636