Hain kesätöihin tokmanniin ja minua kiinnostaisi tietää, milloinko valituille ilmoitetaan, että pääsivät kesätöihin? Onko kellään mitään tietoa?
Tokmanni ilmoittanut?
6
281
Vastaukset
- tyrtti
samaa oon tässä kans miettinyt, kun ei asia tullut ilmoituksessa ilmi :D olis kivaa jos sais ees tietää ottavatko haastatteluun..
- toivossahyväelää
Samaa itsekin mietin. Voisko olla, etteivät esimiehet ole kerenneet vielä valintojaan tehdä? Kuitenkin sopivasti sattu pääsiäisen pyhät heti hakuajan loppumisen jälkeen. Uskoisin, että toivoa on vielä.. :)
- fghjsdfg
ajattelin että valinnat olisi jo tehty :D hain siis itsekin mutten ole saanut myöskään mitään ilmoitusta
- ankkass
Mäkään en ole saanut mitään vastausta.
- paveeee
Minulle ainakin tänään soitettiin Tokmannilta ja pyydettiin haastatteluun :)
- Iiiina
Tänään tuli s-posti, että huhtikuun aikana kutsuvat haastatteluun, jos siis kutsuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006