Joku ruma horo nimimerkilla minnasmile pilaa palstan latoomalla jokaiseen juttuun tuota samaa paskaa. Lopeta nyt vitun horo se mainostamnen. Olet vain käytetty vitun horo jota kukaan kunnollinen mies ei halua.
Kuka pilaa palstan
10
104
Vastaukset
- ätmel
Palstan pilaa suomi24 itse, koska eivät kykene tai halua tehdä noille spämmääjille mitään ellei niiden viestejä ilmianna jokaista erikseen.
- Outoa
Mikä on, etteivät tee roskarobotille mitään, massapostaushan joka tapauksessa sääntöjen mukaan on kielletty?
- MinnaSmile_ei.kirj
No en kyllä ole mikään horo enkä varsinkaan ruma, vaan ihan tavallinen 19-vuotias varhaisteini Tampereelta. Taidat itse olla joku ruma, kun et suvaitse aktiivista naista, joka yrittää herättää keskustelua. Kyllä pitäisi ylläpidon antaan ÄKKIÄ BANNIA tuollaisille LANTA-AIVOILLE JA ALI-IHMISILLE, jotka eivät voi hyväksyä sitä, että SUVAITSEVAINEN JA EUROOPPALAINEN nainen on aloitteellinen keskusteluissa. Taidat olla joku persujuntti, jonka mielestä naisen paikka on olla hiljaa sohvannurkassa tai hellan ääressä.
- kilttiatm
Monenko jännämiehen nussima tämä minnasmile on? Tuollaiset jännämiesten patjat pitäis laittaa laitokseen pilaamasta maisemaa.
- 12plus7
HymyMinnan ainoa positiivinen seikka on se että nostaa keskusteluun vanhojakin avauksia.
- jokapalstalla
On kaikilla muillakin palstoillakin, eli kyseessä on botti tai joku ammatikseen spämmäävä raukka.
- bottion
pyörinyt sunnuntai-illasta 2 vrk tauotta putkeen, ja tänäänkin taas
- funaswtf
Kyllä ne ovat nuo vanhatpojat jotka sinkkupalstan pilaavat. Mutta näkyy ainakin sinkkuuden koko kirjo, sekin mitä tv:ssä ei näytetä.
- JUSTIINSAJOO
Joo, olen samaa mieltä. Kaupittelijoille on varmaan omatkin palstat. Vai onkpo suoli24 muuttanut tapojaan täyden kaupan palveluksi, niin kuin on telkkariohjelmatkin. Älkää aukasko niitä linkkejä.
- perkelevittu
Se on jokaisella palstalla ja lähes jokaisessa jutussa, vanhoissa ja uusissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299