Terve,
Ensimmäinen ulkomaan matka autolla ja heti rupesi mietityttämään nuo otsikossa mainitut sillat. Eli löysin kyllä siltojen kotisivuilta hinnat mutta jäin sitten ihmettelemään ensinnäkin tuota tulli hintaa? eli pitääkö maksaa myös jokin tullimaksu?
Toisekseen sivuilla mainitaan BROBIZZ/EASYGO laite, onko kellään käyttökokemuksia kyseisestä härvelistä? Miten se toimii ja onko nyt sitten halvempi ja nopeampi kuin perinteinen maksu?
Olemme siis menossa henkilöautolla turku-tukholma-malmö-kööpenhamina-billund ja sama takaisin.
Storebelt ja oresund, siltojen ylitys
18
334
Vastaukset
- Joksuvastaa
Jos sinulla on pelissä rumatikki, niin silloin on siltojen ylitys ilmaista säälistä
- alt1
No kylläpä kommentistas oliki apua kerrakseen!!!
- Eivoi
alt1 kirjoitti:
No kylläpä kommentistas oliki apua kerrakseen!!!
Voiko Jokisen Reinolta muunlaista kommenttia edes odottaa?
- HyväJoksu
Ai Reinohöpöttäjä Joksu onkin taas vitsikkäällä päällä Savolaiseksi
- Joksufani
Hyvä kommentti !! Tuollekkin. Onko Savoa
Tuollekkin Jokisen Reinnolle pitäisi jonkkun opettaa oikkeinkirjjoittusta , Reinnoreppana kun ei ole tainnut saadda Äiddinkiellen maistterintutkinnon opinnäytettään viellä ihan valmmiiksi !! - Hehhehee
Jokisen Reino kun saa aina jonkun uuden aiheen, niin se toistelee sitä sitten maailman tappiin kuin papukaija!
- ReinohöpöttäjäJoksu
Miks minua ja rumatikkiä täällä karavaanarit ilkkuvat?? Minkä minä itselleni voi, jos olen vasta 7 vuotiaan tasolla. Ja minun oli pakko hankkia rahojen puutteen johdosta Rumatikki ja Fiat ropottivaihteilla. Hyvä että jonkun sin velaksi hommattua.
- sdjkfsdf
Eikö kannattaisi ajaa Göteborg - Fredrikshamn - Billund. Näyttää olevan Stena Linellä alkaen 44 euroa suunta.
- ReinohöpöttäjäJoksu
Ehdottomasti ensin Niuvan kautta
- Automatkailija
Siltojen hinnastoissa tulli tarkoittaa siltamaksua. Jos olet vain kerran käymässä Tanskassa, ei ole mitään järkeä ostaa noita sähköisiä laitteita. Toisessa taitaa olla vuosimaksu ja toisessa pantti, jos en ihan väärin ymmärtänyt eivätkä alennukset ole sitä luokkaa että kannattaisi nähdä vaivaa (jos nyt edes tulee halvemmaksi). Ajat vaan joko Cash- tai Credit-kaistalle ja maksat. Cash on miehitetty ja siellä kelpaavat myös kortit. Rahaksi käyvät myös euromääräiset setelit, mutta vaihtorahan saa kruunuina.
Ja kun vielä jotenkin saisi joksut ja reinot rumatikkeinen pois palstalta!Olen muutama vuosi sitten ajanut pari kertaa niiden siltojen yli enkä muista muuta kuin siltamaksut maksaneeni.
Siitä olen tuhtisti samaa mieltä, että nuo keskenkasvuiset (henkisesti ainakin) känniläiset saisi lähettää Siperiaan rumatikkeineen.- Pitkänieminiuvaagogo
Pärjääköhän Siperiassa Rumatikilla?
- ReinohöpöttäjäJoksu
Ei todella pärjää, kun ei täällä Kuopiossakaan pärjää talvella.
- Joksuvastaa
Meillä on täällä Kallavedellä myös silta, sillan ylitys on ilmainen , jos autossa Rumatikki!!
- Tyäeläkeläinen
Ei meilläkään niitä rikkaitten keskuslämmityksiä, mutta suvella hyvin tällä Rumatikillä,tuotanoin,kesällä taas Kylymäkoskelle.
- Finishterrepelle
Kalliimman kautta kaartelet, pisimmän pätkän Billundiin, joku ehdotti Göteborg - Fredriksham..... mutta mielestäni jos menisit SUORINTA tietä Varberg _ Grenå lautalla...... lepäisit ja söisit hyvin, kakaratkin sais leikkihuoneessa mellastaa 3 h.
Kuten näät reittejä on monenlaisia..... kyä kai tiät että NAANTALISTA meet....... ;)))- Joksukysyy
Mahtaaks päästä lähtemään Kallavedeltä ,jos on rumatikki Fiatissa ?
- Maisankalle
Työeläkeläinenkin touhuaa siitä Kylmäkoskenreissustaan Hymmerimopiililla,mutta suvella on käynyt jos värkissä on Rumatikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013