Storebelt ja oresund, siltojen ylitys

kymysys

Terve,

Ensimmäinen ulkomaan matka autolla ja heti rupesi mietityttämään nuo otsikossa mainitut sillat. Eli löysin kyllä siltojen kotisivuilta hinnat mutta jäin sitten ihmettelemään ensinnäkin tuota tulli hintaa? eli pitääkö maksaa myös jokin tullimaksu?

Toisekseen sivuilla mainitaan BROBIZZ/EASYGO laite, onko kellään käyttökokemuksia kyseisestä härvelistä? Miten se toimii ja onko nyt sitten halvempi ja nopeampi kuin perinteinen maksu?

Olemme siis menossa henkilöautolla turku-tukholma-malmö-kööpenhamina-billund ja sama takaisin.

18

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joksuvastaa

Jos sinulla on pelissä rumatikki, niin silloin on siltojen ylitys ilmaista säälistä

• alt1

No kylläpä kommentistas oliki apua kerrakseen!!!

• Eivoi
        alt1 kirjoitti:

No kylläpä kommentistas oliki apua kerrakseen!!!

Voiko Jokisen Reinolta muunlaista kommenttia edes odottaa?

• HyväJoksu

Ai Reinohöpöttäjä Joksu onkin taas vitsikkäällä päällä Savolaiseksi

• Joksufani

Hyvä kommentti !! Tuollekkin. Onko Savoa

Tuollekkin Jokisen Reinnolle pitäisi jonkkun opettaa oikkeinkirjjoittusta , Reinnoreppana kun ei ole tainnut saadda Äiddinkiellen maistterintutkinnon opinnäytettään viellä ihan valmmiiksi !!

• Hehhehee

Jokisen Reino kun saa aina jonkun uuden aiheen, niin se toistelee sitä sitten maailman tappiin kuin papukaija!

• ReinohöpöttäjäJoksu

Miks minua ja rumatikkiä täällä karavaanarit ilkkuvat?? Minkä minä itselleni voi, jos olen vasta 7 vuotiaan tasolla. Ja minun oli pakko hankkia rahojen puutteen johdosta Rumatikki ja Fiat ropottivaihteilla. Hyvä että jonkun sin velaksi hommattua.

• sdjkfsdf

Eikö kannattaisi ajaa Göteborg - Fredrikshamn - Billund. Näyttää olevan Stena Linellä alkaen 44 euroa suunta.

• ReinohöpöttäjäJoksu

Ehdottomasti ensin Niuvan kautta

• Automatkailija

Siltojen hinnastoissa tulli tarkoittaa siltamaksua. Jos olet vain kerran käymässä Tanskassa, ei ole mitään järkeä ostaa noita sähköisiä laitteita. Toisessa taitaa olla vuosimaksu ja toisessa pantti, jos en ihan väärin ymmärtänyt eivätkä alennukset ole sitä luokkaa että kannattaisi nähdä vaivaa (jos nyt edes tulee halvemmaksi). Ajat vaan joko Cash- tai Credit-kaistalle ja maksat. Cash on miehitetty ja siellä kelpaavat myös kortit. Rahaksi käyvät myös euromääräiset setelit, mutta vaihtorahan saa kruunuina.

Ja kun vielä jotenkin saisi joksut ja reinot rumatikkeinen pois palstalta!

• Olen muutama vuosi sitten ajanut pari kertaa niiden siltojen yli enkä muista muuta kuin siltamaksut maksaneeni.

Siitä olen tuhtisti samaa mieltä, että nuo keskenkasvuiset (henkisesti ainakin) känniläiset saisi lähettää Siperiaan rumatikkeineen.

• Pitkänieminiuvaagogo

Pärjääköhän Siperiassa Rumatikilla?

• ReinohöpöttäjäJoksu

Ei todella pärjää, kun ei täällä Kuopiossakaan pärjää talvella.

• Joksuvastaa

Meillä on täällä Kallavedellä myös silta, sillan ylitys on ilmainen , jos autossa Rumatikki!!

• Tyäeläkeläinen

Ei meilläkään niitä rikkaitten keskuslämmityksiä, mutta suvella hyvin tällä Rumatikillä,tuotanoin,kesällä taas Kylymäkoskelle.

• Finishterrepelle

Kalliimman kautta kaartelet, pisimmän pätkän Billundiin, joku ehdotti Göteborg - Fredriksham..... mutta mielestäni jos menisit SUORINTA tietä Varberg _ Grenå lautalla...... lepäisit ja söisit hyvin, kakaratkin sais leikkihuoneessa mellastaa 3 h.
      Kuten näät reittejä on monenlaisia..... kyä kai tiät että NAANTALISTA meet....... ;)))

• Joksukysyy

Mahtaaks päästä lähtemään Kallavedeltä ,jos on rumatikki Fiatissa ?

• Maisankalle

Työeläkeläinenkin touhuaa siitä Kylmäkoskenreissustaan Hymmerimopiililla,mutta suvella on käynyt jos värkissä on Rumatikki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4807
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2148
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1812
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1331
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      19
      1245
    7. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    8. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      26
      1078
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      323
      1061
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe