Ajattelin kertoa kokemukseni Beyond hampaiden valkaisusta, kun itse aikaisemmin etsin tietoa, ja kyseisestä menetelmästä ei oikein löytynyt keskustelupalstoilta tietoa. Minulla on perinteinen lappalaisten harmahtava/sinertävä hammasluu, joka on kaikkein vaikeinta vaalentaa. Ei siis mikään kellertävä, kuten normaalisti suomalaisilla. Siksi epäusko kaikkeen vaalennukseen.
Oli aikaisemmln valkaisuttanut hampaani Tallinnassa, joka oli todellinen pettymys, valkaisu tapahtui uv-valon avulla. en huomannut itse eroa, eikä kyllä kukaan muukaan, hinta n 140e.
Beyond- valkaisulla hinta lähes 369e, itse sain lahjakortin. Astelin epävarmoin askelin vastaanotolle. Ystävällinen nainen istutti minut penkkiin ja sanoi heti, että kyllä nämä vaalenevat. Geelit ikeniin suojaksi, muovimuotti suuhun ja valkaisuheeli (35% vetyperoksidi) hampaisiin, 3x geelaus 15 min valotus per geelaus eli 45 min.
Lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen. Hampaat vaalenivat varmaan 8-10 astetta, jopa nämä minun siniset hampaani. Ajattelin niitä onnekkaita, jotka omaavat kellertävän hammasluun.
Voin suositella tätä menetelmää todellakin. Pesin hampaani ennen valkaisua muutaman viikon Sensodyne rapid hammastahnalla ja hoitaja ihmetteli kun ei vihlonut lainkaan hoidon aikana. Syy lienee sensodynen :). Nyt 6 tuntia myöhemmln siellä täällä tuntuu pientä tuntemusta, ei lainkaan häiritevää, tietää, että jotain tehty.
Voin suositella siis siniselle hammasluullekin ja erityisesti kellertävälle, puhumattakaan vaaleasta.
Beyond hampaiden valkaisu
6
3283
Vastaukset
- bakteerivalkaisu
Mielenkiintoista ! Enpä ole kuullutkaan tuosta menetelmästä. Olen kokeillut näitä valkaisua ja hampaitani vihloo aina kovasti nämä vetyperoksidit. Nyt sain ystävältäni vinkin uudesta luonnonmukaisesta valkaisusta. Joka ei vihlo. On joku suun maitohappobakteeri, joka tuottaa pieniä määriä vetyperoksidia ja valkaisee hitaasti ja vihlomatta. Ostin netistä ja nyt 3 viikon käytön jälkeen jo huomaan eron. Kokeilkaa Toothguide .fi
Hampaiden valkaisu kotona - http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTIwMTkwNCZhaWQ9MjQ1ODMyNTI
- kojihughf
Kävin juuri Beoynce valkaisussa ja tulos tosi hyvä, väri UL .
- hrherhw
Hyvä väri.
- Kannattikokeilla1
Nyt kuukautta myöhemmin..
Hampaat ovat edelleen valkoisemmat kuin olivat ennen käsittelyä. Jonkin verran tummuneet takaisin. Valkaisu joitakin asteita tummempi. Olivat kyllä heti käsittelyn jälkeen todella valkoiset. Join maitokahvia..ei vain voinu olla erossa, tiedä minkä verran tästä syystä tummuivat?
Edelleen siis valkoisemmat, olen suht tyytyväinen. Ajattelin soittaa yritykseen ja kysyä onko tavallista että tummuvat jonkin verran takaisin. Hinta oli n 400e, sitä summaa ei kannata maksaa..itse sain lahjakortin.
Jälkivihlomisia ei tullut myöhemminkään. Varmasti sensodynen ansiota. - hkhuhh
Ihanaa mainontaa. Ostan noita joululahjaksi sukulaisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006494
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303883törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283280Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471033Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879