No, mut mä oon koht 13wee ja oon halunnu jtn vuoden huulikoruu ala huuleen oikeelle puolelle. Oon porukoille pari kertaa vihjassu et semmone ois hieno tms mut kommenttina kuuluu: "HYI! Rumia semmoset lävärit ylipäätää!" Iskä varsinki inhoo läväreit ja tatskoi, mut Äiti haluis tatuoinin. Pahinta on se et en ees uskalla kysyy et voisko ne ees harkita semmosta ;( Tarviisin apuu et miten saisin suostuteltuu Äidin... APUA!
Huulikoruu
4
75
Vastaukset
- PÖLÖ6666
sut on tunnistettu, PÄLÄ ;D onko sun nimikirjaimet M.S?
- Aurinkotavarat
Turvallisimmat huulikorut löydät Aurinkoa.fi
He antavat ohjeita miten käyttää niitä.
- hyikunällöttävää
Ihan hölmöä huulikorut!
Ääliömäistä!!
En ikinä ottais vaikka maksettaisiin.
En ottaisi tatuointejakaan.
Miksi kaikki juoksee näitten idioottimaisten tyylien perässä? Ihan kuin tollasilla muuttaisi jotenkin itteään. Siksikö, kun ei oo ite mitään?
- No sitten pitää ruveta toimiin. Ruveta vaikka urheilemaan tai soittamaan tai jotain, ja kunnostautua OMIN AVUIN.
Nythän vain kansa kuljettaa rahansa näille lävistäjille ja tatuoijille (pian tarttee taas uutta reikää sinne tänne ja uutta kuvaa... ja rahnaa menee ja kipeetä tekee HYI!!).
Kunnostaudu muuten!- waitinggame
Koska se on ihmisten kauneusihanne. Esimerkiksi, tatuoidut ja lävistetyt ihmiset on mielestäni erittäin kauniita, kauniimpia kuin lävistämättömät. Jokaisella on oma mielipide, mutta et sä voi jonkun kauneusihanteen takia sanoa toiselle että kunnostaudu. Jokaista ei voi miellyttää, mutta törkeä ei saa olla.
Sun ikäsille ei tehdä vielä lävistyksiä. Odota kun täytät 14 ja kysy sit porukoilta uudestaan. Jos ei anna niin sit ootat kun täytät 16 ja on oma lupa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821645- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87976Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201936- 61863
- 53862
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68862Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 34784
- 37779