Raamatussa jeesus sanoo opetuslapsista: Rakkaudesta te tunnette heidät.
Mitä ko raamatun kohta sinulle sanoo?
Uskovainen - kysymys sinulle:
22
<50
Vastaukset
- Todisteita
Mitäs ateisti?
- wsxc
auroraboreallis kirjoitti:
Mitäs valehtelija? Mä oon a g n o s t i k k o.
Uskotko Jumalan olemassaoloon?
wsxc kirjoitti:
Uskotko Jumalan olemassaoloon?
En tiedä onko vai ei olemassa. Todisteita ei ole suuntaan eikä toiseen.
- bjääää
Minulle kyseinen kohta sanoo "Rakkaudesta te tunnette heidät"
- bjääää
Koetko olevasi opetuslapsi?
En koe.
bjääää kirjoitti:
En koe.
Niin, muut tuntevat heidät "keskinäisestä rakkaudestaan".. Mutta kun katsoo helluntaiväkeä, niin siitä on rakkaus kaukana, ja siten myös opetuslapseus.
- LightningStar
Rakkaus hengessä ja totuudessa.. on vilpitön, anteeksiantavainen. Se rakentaa, siinä on rauha.
Sen tulisi olla uskovissa yhdistävä tekijä.
Sen tulisi olla myös niille, jotka eivät uskossa ole, todistukseksi heille.auroraboreallis kirjoitti:
Tulisi olla niin, mutta käytäntö osoittaa sen että se ei ole.
Toivottavasti Aurora löydät rakkaudellisia uskovia, heitäkin on paljon. Muistan sinua rukouksissa.
Tipale kirjoitti:
Toivottavasti Aurora löydät rakkaudellisia uskovia, heitäkin on paljon. Muistan sinua rukouksissa.
Kiitos.
- LightningStar
Niin, siksi kirjoitin, tulisi olla... se ei sitä ikävä kyllä aina ole.
"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii."
Rakkaus.
- mallisevaikuttaa
Jahas ja auroora onnäköjään korkannut ensimmäiset tälle viikonlopulle.
sen näkee siitä kun hää ilmaantuu ja aloittaa kaivurinhommat.
joko se nuori polvikin siellä ryyppää mukana?Sähän et tiedä musta mitään. Tapanasi on kiusata alkoholiongelmaisia mutta en ota sitä henkilökohtaisesti. Se on sun ongelmas se.
- 7169
Sähän et tiedä musta mitään. Tapanasi on kiusata alkoholiongelmaisia mutta en ota sitä henkilökohtaisesti. Se on sun ongelmas se.
Onko ateistin elämä niin kurjaa, että pitää alkoholilla turruttaa aivot, muuten ei ole onnea?
7169 kirjoitti:
Onko ateistin elämä niin kurjaa, että pitää alkoholilla turruttaa aivot, muuten ei ole onnea?
Sä et todellakaan tiedä musta mitään. En ole ateisti, enkä juo. Mutta samalla tavalla kuin sä keksit jumalasi sä keksit mulle elämän.
Onnea vaan valitsemallasi tiellä.- 7169
Sä et todellakaan tiedä musta mitään. En ole ateisti, enkä juo. Mutta samalla tavalla kuin sä keksit jumalasi sä keksit mulle elämän.
Onnea vaan valitsemallasi tiellä.Entäs ne muut?
7169 kirjoitti:
Entäs ne muut?
Kyllä minä tiedän monta onnellista ateistia. Juovat mutta ei liikaa. Niitä sanotaan normaaleiksi ihmisiksi, uskovia on taas vähemmistö.
Hellareitakin on vain 0,85%kansasta.
Uskonnottomia on 21%.
- uoleviolematon
Koska tulee tilanne ettei tarvita uskoa jumalaan.
Silloin kun joku todistaa sen, sen jälkeen toteamme näin oli.- äly.hooooi
Milloinkas se on pakko ollut?
Että on hyvä rakastaa lähimmäisiä, jokainen ihminen on lähimmäinen. Rakastaessaan ja antaessaan saa myös itse, se on myös palkitsevaa. Jeesuksen tärkein käsky koskee rakastamista, se kertoo rakkauden tärkeydestä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa358881Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6122704- 1511968
- 1011428
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1451391Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1011144- 751067
- 37964
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10943Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon193936