Uskovainen - kysymys sinulle:

Raamatussa jeesus sanoo opetuslapsista: Rakkaudesta te tunnette heidät.

Mitä ko raamatun kohta sinulle sanoo?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todisteita

      Mitäs ateisti?

      • Mitäs valehtelija? Mä oon a g n o s t i k k o.


      • wsxc
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mitäs valehtelija? Mä oon a g n o s t i k k o.

        Uskotko Jumalan olemassaoloon?


      • wsxc kirjoitti:

        Uskotko Jumalan olemassaoloon?

        En tiedä onko vai ei olemassa. Todisteita ei ole suuntaan eikä toiseen.


    • bjääää

      Minulle kyseinen kohta sanoo "Rakkaudesta te tunnette heidät"

      • Koetko olevasi opetuslapsi?


      • bjääää
        auroraboreallis kirjoitti:

        Koetko olevasi opetuslapsi?

        En koe.


      • bjääää kirjoitti:

        En koe.

        Niin, muut tuntevat heidät "keskinäisestä rakkaudestaan".. Mutta kun katsoo helluntaiväkeä, niin siitä on rakkaus kaukana, ja siten myös opetuslapseus.


    • LightningStar

      Rakkaus hengessä ja totuudessa.. on vilpitön, anteeksiantavainen. Se rakentaa, siinä on rauha.

      Sen tulisi olla uskovissa yhdistävä tekijä.

      Sen tulisi olla myös niille, jotka eivät uskossa ole, todistukseksi heille.

      • Tulisi olla niin, mutta käytäntö osoittaa sen että se ei ole.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Tulisi olla niin, mutta käytäntö osoittaa sen että se ei ole.

        Toivottavasti Aurora löydät rakkaudellisia uskovia, heitäkin on paljon. Muistan sinua rukouksissa.


      • Tipale kirjoitti:

        Toivottavasti Aurora löydät rakkaudellisia uskovia, heitäkin on paljon. Muistan sinua rukouksissa.

        Kiitos.


      • LightningStar

        Niin, siksi kirjoitin, tulisi olla... se ei sitä ikävä kyllä aina ole.

        "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
        Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
        Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
        Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
        ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
        ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
        kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii."

        Rakkaus.


    • mallisevaikuttaa

      Jahas ja auroora onnäköjään korkannut ensimmäiset tälle viikonlopulle.

      sen näkee siitä kun hää ilmaantuu ja aloittaa kaivurinhommat.

      joko se nuori polvikin siellä ryyppää mukana?

      • Sähän et tiedä musta mitään. Tapanasi on kiusata alkoholiongelmaisia mutta en ota sitä henkilökohtaisesti. Se on sun ongelmas se.


      • 7169
        auroraboreallis kirjoitti:

        Sähän et tiedä musta mitään. Tapanasi on kiusata alkoholiongelmaisia mutta en ota sitä henkilökohtaisesti. Se on sun ongelmas se.

        Onko ateistin elämä niin kurjaa, että pitää alkoholilla turruttaa aivot, muuten ei ole onnea?


      • 7169 kirjoitti:

        Onko ateistin elämä niin kurjaa, että pitää alkoholilla turruttaa aivot, muuten ei ole onnea?

        Sä et todellakaan tiedä musta mitään. En ole ateisti, enkä juo. Mutta samalla tavalla kuin sä keksit jumalasi sä keksit mulle elämän.
        Onnea vaan valitsemallasi tiellä.


      • 7169
        auroraboreallis kirjoitti:

        Sä et todellakaan tiedä musta mitään. En ole ateisti, enkä juo. Mutta samalla tavalla kuin sä keksit jumalasi sä keksit mulle elämän.
        Onnea vaan valitsemallasi tiellä.

        Entäs ne muut?


      • 7169 kirjoitti:

        Entäs ne muut?

        Kyllä minä tiedän monta onnellista ateistia. Juovat mutta ei liikaa. Niitä sanotaan normaaleiksi ihmisiksi, uskovia on taas vähemmistö.
        Hellareitakin on vain 0,85%kansasta.
        Uskonnottomia on 21%.


    • uoleviolematon

      Koska tulee tilanne ettei tarvita uskoa jumalaan.
      Silloin kun joku todistaa sen, sen jälkeen toteamme näin oli.

      • äly.hooooi

        Milloinkas se on pakko ollut?


    • Että on hyvä rakastaa lähimmäisiä, jokainen ihminen on lähimmäinen. Rakastaessaan ja antaessaan saa myös itse, se on myös palkitsevaa. Jeesuksen tärkein käsky koskee rakastamista, se kertoo rakkauden tärkeydestä paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      181
      4157
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2656
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2195
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1910
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      109
      1391
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe