Humalassa moka!!!

Läkzz27

Olen 27v mies. tuossa muutama päivä sitten tuli juotua liikaa ja suutuin kaverilleni ihan pienestä jutusta. sain jonkun raivokohtauksen hyökkäsin hänen kimppuun ja löin. nyt ystäväni ei halua olla enää tekemisissä. kuinka saisin hänet takaisin??? Selvinpäin oon hyvä käytöksinen , mutta jos juon LIIKAA niin en ole enää sama ihminen. mitä mä voisin tehdä??

8

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työnnä löylykauha perceeseen!

    • nuorilääkäri

      Ei ole enää mitään tehtävissä, olet muuttunut santuksi. Kaverillesi suosittelen rakentamaan tukevan ovipönkän.

    • Oulurules

      Sinun pitää valita joko selvä tai koko ajan humalassa.juo yksin.liity yksinjuovien joukkoon ja muuta ouluun.totuus on että aivosi muuttuneet ja ilman alkoholia olet aina ahdistunut.juo ja hanki rähinäviinaa juovia kavereita.

    • läkzz27

      Te vaan trollaatte vaikka on tosi kyseessä :/. Lapsuuden kaveri vielä on mulle!

    • lykff66

      Voi vittu mikä sattuma. mullekki on käynyt noin. Muutama päivä sitten tuli juotua liikaa ja suutuin kaverille ihan pienestä jutusta ja sain raivopuuskan ja hyökkäsin hänen kimppuunsa ja vielä löin häntä. Nyt hän ei halua olla tekemisissä kanssani. Miten saan hänet takaisin? Normaalisti olen kunnollinen mies.

      • Kokeile antaa kaverillesi ovihyökkäys niin ehkä se edellinen riita unohtuu?


      • lykff66

        Ei saatana! En rupee siihen. Yks kaveri ehdotti että tekisin ovihyökkäyksen hänelle, jotta riita unohtuisi


    • Aunuksen_Karjala

      Anteeksi voit pyytää vaikka lähettämällä kirjeen tai jos et pysty siihen niin vaikka sähköpostilla.Aika sitten näyttää että pystyykö kaverisi jatkamaan ystävyyttä sillä väkivaltaista tilannetta voi joutua sulattelemaan aikansa ennenkuin se ei enää vaivaa.Miedompia juomia vaan jatkossa ettei toistu tilanne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      151
      2393
    2. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      72
      1749
    3. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      10
      1522
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      86
      1488
    5. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      89
      1341
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      7
      1256
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      61
      1080
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      12
      1024
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      45
      974
    10. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      107
      877
    Aihe