ärsyttävää

v...ttaa

Mua ärsyttää suunnattomasti tuon miehen tietokonepelaaminen, pelaa aikuinen mies noita älyttömiä pallopelejä.Istuu kuin jossain extaasissa ja naputtelee tuntitolkulla , olen monasti sanonut että lopettaa mut on kuin ei kuuliskaan, mikä auttas ?

17

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkeks

      Vedä turpaan !

    • Hei.

      Ensimmäinen ajatus mielessäni on, että uskon sen ärsyttävän, kun mies pelaa tuntikausia tietokoneella. Hän ei tunnu edes kuulevan, kun pyydät häntä lopettamaan. Näin se on monessa muussakin kodissa. Mitä toivoisit hänen tekevän mielummin kuin pelaisi? Jos toivot, että tekisitte jotain yhdessä, kerro se hänelle, pyydä vaikka katsomaan kanssasi leffaa tai ulos tms. Anna mukavampi vaihtoehto pelaamiselle. Tai kerro ainakin hänelle, että sinua ärsyttää se, mutta mieti myös miksi se sinua ärsyttää. Ärsyttää häntä se mitä sinä teet? Mihin sinä käytät aikaasi, ilmeisesti et kuitenkaan tietokoneella? Mikä on kenenkin mielestä "oikeata tai järkevää" ajankäyttöä... Miehesi on kotona ja näet mitä hän tekee. Olisiko sinusta parempi, jos hän "harrastaisi" jotain järkevämpää, mutta se tapahtuisi vaikkapa muualla, urheilua jossain hallilla tms. Toivottavasti pääsette edes keskusteluyhteyteen tästä ajankäyttöasiasta.

      Hyvää kevättä toivottelee,
      Pirkko-pappi

      • huvittunut

        Todella, todella asiattomasti vastattu aloittajalta. Sait kysymykseesi asiallisen ja fiksun vastauksen ja sitten alat räyhätä kun neuvoa antava edustaa jotain tiettyä uskonlahkoa? Kyllä minäkin mieluummin pelejä pelaisin kuin kuuntelisin tuollaista lapsellista raivoamista :D Ja mitä tulee aloitukseesi, jos pelit tuntuvat häntä kiinnostavan niin paljon enemmän ettei edes vastaa sinulle.. ehkä hänellä on valikoiva kuulo. Tai olisiko käynyt mielessä, että vika saattaisi olla myös sinussa? Kuulostat henkilöltä joka ei juuri ymmärrä videopelien päälle. Ehkä sinun kannattaisi ehdottaa miehellesi jotain uutta harrastusta, teille yhteistä siis. Tai sitten voisit itsekin antaa mahdollisuuden videopelien ihmeelliselle maailmalle ja pelata hänen kanssaan?


    • enpelaaM33

      Se on jääny lapsen/teinin tasolle. kaikki noi rämpyttäjät, nähny paljon.. menee pelit pillunkin edelle :D kittaako se samalla vielä kaljaa?

    • ghfhfhf

      "Ärsyttää toisen harrastus kun en itse harrasta samaa." Just joo, kasva itse aikuiseksi.

      • v...ttaa

        Keksi oikea nimimerkki :Senkin MALOKKIO!


      • Malokkio
        v...ttaa kirjoitti:

        Keksi oikea nimimerkki :Senkin MALOKKIO!

        Onko nyt hyvä?


    • nykyaikaa

      En tiedä. Minulla on samallainen ongelma, sillä vaimoni tulee töistä ja istuu sitten facebookissa koko illan. Naureskelee yksinään idioottimainen katse silmissä. Ei reagoi ulkomaailmaan ollenkaan.

    • epäonnistunut

      Taitaa olla aika monella tuo sama ongelma, niin myös meillä. Mies istuu vapaapäivinään aamusta iltaa facebookissa, pelaa pelejä ja kirjoittelee erilaisiin ryhmiin sekä seuraa tiiviisti kavereitaan. Ja minä olen yksin tässä suhteessa, yksin vieraassa kaupungissa jonne muutin miehen vuoksi (ostin talon). Ei ole ystäviä, ei kavereita, ei ketään. Miestä ei saa koneelta minnekään kanssani, aikani yritin ehdottaa että lähtisi jonnekin, lupasikin monesti mutta kone vei aina voiton kun piti sitten lähteä. Nyt elän yksin omaa elämääni, en pyydä häntä enää minnekään, ei ole juteltavaa. Jopa hänen parturinsa facebook-päivitykset ovat tärkeämpiä kuin kysellä minulta miten työpäiväni meni. Jutellakin olen yrittänyt tilanteesta mutta hän ei näe tässä mitään juteltavaa, ihmettelee vain mikä minua vaivaa. Pikkusen alkaa itsetunto rapistua kun kone voittaa elävän ihmisen mennen tullen ....

      • Jenniina1

        Sinulle epäonnistunut. Olette jo keskustelleet, ja hän ei tule vastaan? Ymmärsikö hän ongelmaa ollenkaan? Nyt on hetki neuvoa, että heivaa se pois, jos ei hän tajua mitä parisuhde vaatii. Elämäsi paranee yhtäkkiä huomattavasti.


      • epäonnistunut

        Ei juttele, ei keskustele. Olen yrittänyt kauniisti puhua, olen raivostuneena käskenyt kerätä tavaransa, ei vaikutusta mihinkään suuntaan. Ei halua yrittää muuttua mutta ei halua myöskään lähteä tästä suhteesta. Olen istuttanut pöydän ääreen ja yrittänyt keskustella, ei puhu ei pukahda. Ei tee mielestään mitään väärään.


      • v...ttaa
        epäonnistunut kirjoitti:

        Ei juttele, ei keskustele. Olen yrittänyt kauniisti puhua, olen raivostuneena käskenyt kerätä tavaransa, ei vaikutusta mihinkään suuntaan. Ei halua yrittää muuttua mutta ei halua myöskään lähteä tästä suhteesta. Olen istuttanut pöydän ääreen ja yrittänyt keskustella, ei puhu ei pukahda. Ei tee mielestään mitään väärään.

        Evvk vasikka! Mee pois avauksestani, olet hömppeli!


      • v...ttaa

        Vieläkö Parturis facebookittaa, ei vittu mikä kana olet


      • Anonyymi
        v...ttaa kirjoitti:

        Evvk vasikka! Mee pois avauksestani, olet hömppeli!

        yutytre


    • munneuvo

      Osta sille jotain parempia pelejä!
      Pelatkaa niitä sitten yhdessä. Musta olisi kiva pelata miehen kanssa.

    • SatunnainenPelailija

      Jos mies pelaa kaiken vapaa-aikansa, niin sitten ymmärrän että pistää ketuttamaan.

      Sitä taas en ymmärrä jos nainen ihan periaatteesta valittaa pelaamisesta, mutta itse jumittaa tuntikausia netissä ja tuijottaa jotain tosi-tv ohjelmia yms. Eivät ne ainakaan sen kehittävämpiä ole kuin pelaaminen.

      Eikä se pelaaminen mikään pelkkien lapsien ja teinien harrastus ole. Monet pelaajista ovat ihan tavallisia yli 30-vuotiaita. Monet pelitkin ovat k-18.

    • Samaamieltäolen

      Hyvä, hyvä. Miehesi on jäänyt kiinni "teini-ikään" niin kuin liian monet on. Sama asia on tuon somettamisen kanssa. Miksi elää "keinotekoista reality elämää". Jokaisesta päivästä pitäisi saada irti jotakin todellista ja yhteistä oman kumppanin kanssa, eikä touhuta tietokoneen taikka puhelimen kanssa....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe