Hänestä en pääse koskaan yli

Rikkisydän

Ihana mies, jonka kanssa on joskus 10 vuotta sitten ollut säätöä, käveli yllättäen eteen.

Mulla on nyt valmis elämä, mies ja lapsi, joskin parisuhde aika lailla kasaan kuivunut. Ja sitten tuo ihana, jonka kanssa me oltiin nuorina niin samanlaisia, jonka kanssa mulla on ollut hauskempaa kuin kenenkään toisen ikinä, ilmestyi.

Juttu jatkui samasta mihin silloin 10 vuotta sitten päättyi, siis tarkoitan että tuntui kuin oltais nähty viimes eilen.

Mies on sinkku, selvästi tykkää musta edelleen paljon. Olen ihan palasina.

5

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkatukka

      Jokaisen tarina on omanlaisensa, mutta kannattaa pitää jalat maassa ja miettiä mikä on se tyypillisin kuvio kaltaisessasi tilanteessa. Vaikka tilanteessa "on täysin varma tunteistaa", "ikinä kokenut vastaavaa", "tiedän että ajattelee samoin", "ei ikinä uskoisi", "ei voisi tehdä sellaista", "on vannonut rakkautta", kaikki nämä erilaisiin kriiseihin liittyvät klisheet... niin kun lopussa katsoo käteen jääneet kortit niin lähes aina sieltä paljastuu jokin peruskuvio, joka hävettää ja omat valinnat kaduttaa.

      Jos "säätösi" on sinkku, minkä on hänen suhdetaustansa? Minkä ikäinen hän on? Jos kaveri on 28-40 vuotias, ei lapsia, hän on todennäköisesti avoimin mielin sinkkumiehen elämästä nauttiva tapaus. Suhde on takana, toinen edessä, välissä nautitaan vapaudesta useampaa naista kokeilemalla. Jos kadulla on kävellyt vastan vanha heila joka vielä käy kuumana, niin why not, voihan sitä hoidell. Ihan hyvä pakkaus vieläkin ja miten itsetuntoa hivelevää kundille että hän kokee olleensa niin hyvä rakastaja ettet ole vieläkään kohdannut vastaavaa.

      Mutta se että hän ottaisi koko paketin, sinun elämäsi huolineen, vastuineen, lapsen...I'm sorry, mutta jos ilmoittaisit hänelle että jätät miehesi että voitte rytyä seurustelemaan, niin väitän että kaveri katoaa radarista parissa viikossa. Jos hän haluaisi aloittaa perhe-elämän, mikä saa sinut uskomaan että hän halauisi aloitta sen kanssasi, sen sijaan että haluaisi vapaan ja lapsettoman neidon perhe-elämän perustamiseen. Luulenkin ettäjuuri liittosi on mahdollistanut suhteenne. Se antaa "säädölle" jonkilaisen oletuksen että juttunen jää seikkailun tasolle. Tuskin hän uskoo että olisit niin hullu että haet eroa "sekstaulusäädön" takia.

      Ei parisuhteesi hiipuminen johdu siitä millainen miehesi on tai sinä olet. Parisuhteelle vain käy niin, jos sitä ei pidä leikeissä oikein urakalla. Voi tuntua helpommalta ja hauskemmalta vaihtaa, kuin nähdä suhteen eteen vaivaa, mutta trust me, edessä on sitten syvenevä kierre, sillä kaikille suhteille tapahtuu tämä hiipuminen. Joka vaihto tapahtuu keveimmin perustein, rassaa henkisesti enemmän ja uutta kumppania vaikeampi löytää.

      Olet saanut tyypistä iloa. Sano kiitos ja good bye. Muistele suhdetta hyvällä ja ala panostaa miehesi ja sinun väliseen erotiikkaan.

      • tunteetliiansuuret

        Kiitos tästä vastauksesta, kukkatukka! En ole ap, mutta olen ihan samassa tilanteessa.
        Tuntuu aika hirveältä. Tavallaan tuo vanha ihastus ja muutama viaton, mutta sähköinen tapaaminen toi virtaa kotiinkin vietäväksi, mutta samalla antoi ehkä rohkeutta pakata kimpsut ja kampsut lopullisesti.
        Vaikka luulen, että hän voisi olla minulle oikeanlainen kumppani (toisin, kuin tuo jonka kanssa olen), olen vielä varmempi, että olemme kohdanneet jostain vielä paremmasta syystä (nyt ja silloin kauan sitten). Hän saattoi saada minulta itsetunnonkohotusta ja minä häneltä rohkeutta käytettäväksi juuri nyt. Voitimme kumpikin, kunhan en mene ja hätiköi perhe-elämäni lopullisessa tuomiossa.

        Järkiajattelu tässä riipivässä kaipuussa tuntuu pa-hal-ta. Kuin estäisin itseäni elämästä.

        Vinkki siitä, että ehkä hän ei sittenkään minua haluaisi, kokonaan tämän elämäni kanssa, helpottaa, vaikka se satuttaa. Ja minä en halua hänestä vain sitä hetken iloa. Minä haluan hänet kokonaan, jos jotakin.


      • Kakskerran_Herra

        eikö miähes ossoo nuschia sua?


    • näinmenee

      Aika kultaa muistot sanotaan ja niitä vanhoja tuntemuksia ja fiiliksiä ei saa uudelleen lämmittelyllä....mutta kivahan niitä on vain muistella....

    • exälleannoin

      Annoin pillua exälleni eilen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe