suoraan per*eeseen ja syvälle! Roope "lahjaton pelle ja suhteilla noussut ja maksamalla nostettu" Salminen, alias mongoloidinaama veti niin surkean ininän tähdettähdissä että piti oksentaa ja käydä kaatamassa kaksi isoa kuusta paljain käsin etten olisi hajottanut televisiota ja lähtenyt suoraan maikkarin studiolle atomipommin kanssa. Siis NIIN hirvittävä esitys ja täysin tyylitön teko että ei voi kuin ihmetellä MIKSI tuo dorka on vielä mukana kisassa? Paljonko perhe ja levy-yhtiö on pulittanut raadille että eivät hauku totaalisen pystyyn??? Ja miten Suomessa voi olla niin paljon kuuroja ja vajaaälyisiä tolloja että äänestävät sitä??? Vai onko takana juurikin maksettu ja ostettu äänestysarmeija prepaidliittymineen että roope"lahjatonpösilö" pääsee jatkoon... ja surku levy-yhtiö saa levyjä myytyä... Joo olen ilkeä ja tyly mutta pakko olla tässä tapauksessa. Pöhlöjä kun ei pidä syyttä kehua, luulevat vain entistäkin enemmän liikoja itsestään.
Soul-musiikki on nyt raiskattu
oksettavaatouhua
3
142
Vastaukset
- IlmainenVinkki
Sulje se telkkari ja elä vähäsen, niin ei tuommoset humpuukiohjelmat ota pannuun noin paljoa. :)
- hyihelevetti
totta joka sana, homon näköinenkin se on
- REISKAA
MUN MIELESTÄ MÄ TYKKÄÄN AINAKI SIITÄ 70-80 L SOULISTA JOKA SENTÄÄ OLI IHAN EHTAA MUSAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797422
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes853262- 572325
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691482Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3691434- 571353
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201316Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028