suoraan per*eeseen ja syvälle! Roope "lahjaton pelle ja suhteilla noussut ja maksamalla nostettu" Salminen, alias mongoloidinaama veti niin surkean ininän tähdettähdissä että piti oksentaa ja käydä kaatamassa kaksi isoa kuusta paljain käsin etten olisi hajottanut televisiota ja lähtenyt suoraan maikkarin studiolle atomipommin kanssa. Siis NIIN hirvittävä esitys ja täysin tyylitön teko että ei voi kuin ihmetellä MIKSI tuo dorka on vielä mukana kisassa? Paljonko perhe ja levy-yhtiö on pulittanut raadille että eivät hauku totaalisen pystyyn??? Ja miten Suomessa voi olla niin paljon kuuroja ja vajaaälyisiä tolloja että äänestävät sitä??? Vai onko takana juurikin maksettu ja ostettu äänestysarmeija prepaidliittymineen että roope"lahjatonpösilö" pääsee jatkoon... ja surku levy-yhtiö saa levyjä myytyä... Joo olen ilkeä ja tyly mutta pakko olla tässä tapauksessa. Pöhlöjä kun ei pidä syyttä kehua, luulevat vain entistäkin enemmän liikoja itsestään.
Soul-musiikki on nyt raiskattu
oksettavaatouhua
3
247
Vastaukset
- IlmainenVinkki
Sulje se telkkari ja elä vähäsen, niin ei tuommoset humpuukiohjelmat ota pannuun noin paljoa. :)
- hyihelevetti
totta joka sana, homon näköinenkin se on
- REISKAA
MUN MIELESTÄ MÄ TYKKÄÄN AINAKI SIITÄ 70-80 L SOULISTA JOKA SENTÄÄ OLI IHAN EHTAA MUSAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 31026965
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482304- 2021651
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1541570Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien381514- 341331
- 1221018
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex94903Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t81840