Lyhyesti:
Joko torjut ne ja sinun käy huonosti tai sitten toteutat niitä ja tulet onnelliseksi.
Se ei ole näin yksioikoista.
Sinulla on homoseksuaalisia tunteita, mutta on sinun valinta, mitä niille tunteille teet.
Usko Jumalaan on huomattavasti tärkeämpi kuin seksuaaliset tunteesi.
Hyvää matkaa eheytymiseen, näin se vaan menee, Jumala auttaa.
Onko ateistihomon/lesbon eheytys yritykset turhia?
63
<50
Vastaukset
Aloittajalla taitaa olla homoseksuaalisia tunteita Jeesusta kohtaan.
Voiko harhoistaan eheytyä? Monet ovat palanneet takaisin todellisuuteen oman ajattelun kautta. Mikäli uskot jonkin inhimillisen asian, esimerkiksi seksuaalisuuden, vaikuttavan maailmankaikkeuden tasolla, olet tullut aivopestyksi ja hyväksikäytetyksi. Mutta raiskauksen uhrit selviytyvät ja niin myös sinäkin. Hyväksy itsesi ja hylkää lahkosi rakentamat ahtaat jumalkuvat. Älä vihaa itseäsi ja muita ihmisiä harhojesi vuoksi, sillä ne ovat vain ihmisten mielten rakennelmia.
Ja muista, että aina kun toteutat näitä harhojasi, maailma on taas vähän ankeampi paikka elää - lähelläsi on ihmisiä, jotka kärsivät harhoistasi."Voiko harhoistaan eheytyä? Monet ovat palanneet takaisin todellisuuteen oman ajattelun kautta."
Tässä yksi sellainen. Kiitos osuvista analyyseistasi, myös muualla kuin tässä.exhellari86 kirjoitti:
"Voiko harhoistaan eheytyä? Monet ovat palanneet takaisin todellisuuteen oman ajattelun kautta."
Tässä yksi sellainen. Kiitos osuvista analyyseistasi, myös muualla kuin tässä.Hienoa. Ja kiitoksia.
- bvfdsasdfgyuio
marathustra kirjoitti:
Hienoa. Ja kiitoksia.
Siinä kaksi homoa kehuu toisiaan.....hahahahahahahhahaha
- atteboi
Ei ateistihomon tai lesbon muuttuminen heteroksi, ole läheskään niin mahdoton tapahtuma, kuin jumalaan uskovien kohdalla.
Olen kuullut, että sellaista olisi tapahtunut 40 - 50 luvulla jonkin "kyydityksen" yhteydessä.
Siinäkin suhteessa ateistit ovat jälleen kerran "vetäneet pitemmän korren", koska ns, jumalaan uskovien joukoista ei hyvällä sekä pahallakaan tahdolla ole moista ihmettä tapahtunut.
Luulisi ny edes yhden muuttuneen heteroksi jo tilastollisesti, koska näitä ns. "maanantaikappaleita" tuntuu olevan heidän joukossaan ihan riesaksi asti, melkein joka toinen.- dfghjkjhgfd
Homoliike ja media kiistävät, totuus on toinen
- KiinnostaaHistoria
Mitäs kyydityksiä 40-50-luvuilla tapahtui?
KiinnostaaHistoria kirjoitti:
Mitäs kyydityksiä 40-50-luvuilla tapahtui?
Totuus on sekin, että minä elin avioliitossa naisen kanssa 20 vuotta, mutta en eheytynyt heteroksi. Elänkin nykyään homoelämää.
Ja tunnen monia homoja ja lesboja, eikä heistä kukaan ole ollut lähelläkään sitä, että muuttuisi heteroksi.- fda
torre12 kirjoitti:
Totuus on sekin, että minä elin avioliitossa naisen kanssa 20 vuotta, mutta en eheytynyt heteroksi. Elänkin nykyään homoelämää.
Ja tunnen monia homoja ja lesboja, eikä heistä kukaan ole ollut lähelläkään sitä, että muuttuisi heteroksi.Olit sen 20 vuotta hihujen ihanne, ihminen joka kieltää oman luontonsa eikä pysy lestissään.
- JumalanEtsintää
fda kirjoitti:
Olit sen 20 vuotta hihujen ihanne, ihminen joka kieltää oman luontonsa eikä pysy lestissään.
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Sananl.html
Täältä löydät todella viisaita sanalaskuja - a---a
Mikään ei näissä yhteyksissä karkoita varmemmin kaikenlaisesta uskonnollisuudesta kuin "keskustelu" kaltaistesi raamatunlauseautomaattien kanssa. Ei mitään omaa sanottavaa, ei ainuttakaan omaa ajatusta. Saman toistoa päivästä toiseen. Vastenmielistä.
- rautalangasta
Samaa voisi kysyä onko uskovaisen eheytys yritykset ratioonaalisella järjellä turhia?
Joko torjut ne ja sinun käy huonosti tai sitten toteutat niitä ja tulet onnelliseksi.
Sinulla on uskovaisia tunteita, mutta on sinun valinta, mitä niille tunteille teet.
Tietämys todellisuuteen on huomattavasti tärkeämpi kuin uskonnolliset tunteesi.
Hyvää matkaa eheytymiseen, näin se vaan menee, ateistit auttaa vastaa kysymyksiisi. - JumalanEtsintää
Homoseksuaalin on TÄRKEÄÄ pitäytyä siinä, että Jumala ei luo ketään homoksi tai biseksuaaliseksi. Meillä on JOKAISELLA OMAT HAASTEEMME suhteessa seksuaalisuuteemme . Kukaan ei välty kiusauksilta ja monet heterotkin KAMPPAILEVAT uskottomuuden tai muiden seksuaalisuuden syntien kanssa. Mutta ME emme saa kiinnittää identiteettiämme seksuaalisuuteemme. Meidän tunteemme eivät määrää sitä, keitä olemme.....sanoo Raamattukin.
Mennään näillä eteenpäin.- Aada-a
Miksi etsiä jumalaa? Etsitty on, mutta kun ei vakuuta vähääkään jumalan olemassaolo niin ei.
Olen erittäin tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseeni, miksi vaivautua tyhjän takia?
EN myöskään HALUA uskoa enää asioihin, joita ei ole voitu todistaa luotettavasti.
Sekoilkoot ne, jotka haluavat sekaisin olla. - Aada-a
JumalanEtsintää
Heteroseksuaalisuuskin on usein liian vaikea käsitettäväksi fundamentalisteille.
Eihän siellä ymmärretä edes sitä, mitä on ihmisen normaali seksuaalikehitys. Homoseksuaalisuus on harvinaisempaa, mutta fundisten on ihan turha sillä päätään vaivata. - JumalanEtsintää
Jumala vastaa, jos olet tosissaan.
Etsitty on........miten olet etsinyt Jumalaa, onko se etsintä ollut suurimmalta osaltaan epäilyä?
Olet ateisti, se vasta tyhjää onkin.
Jumalaa itseään ei voi todistaa tieteellisesti milloinkaan.
Siihen riittää 100 % uskominen.
Se on ainoa oikea lähtökohta.
Jumala vastaa JOS ole tosissaan asialla.
Jumalalle ei onnistu se että yrität teeskennellä uskovaista.
Jumala tuntee sinut paremmin kuin sinä itse.
Jos haluat yhteyden Jumalaa, sinun on nollattava kaikki entinen elämäsi tavat.
Uskossa eläminen ei ole sekoilemista, sekoilemista on se että ei usko, maailman sodat todistaa sen. - a---a
JumalanEtsintää kirjoitti:
Etsitty on........miten olet etsinyt Jumalaa, onko se etsintä ollut suurimmalta osaltaan epäilyä?
Uskossa eläminen ei ole sekoilemista, sekoilemista on se että ei usko, maailman sodat todistaa sen."Jos haluat yhteyden Jumalaa, sinun on nollattava kaikki entinen elämäsi tavat."
Oletettu jumalasi siis vaatii että minun olisi muutettava itseni täysin? Miksi? - JumalanEtsintää
a---a kirjoitti:
"Jos haluat yhteyden Jumalaa, sinun on nollattava kaikki entinen elämäsi tavat."
Oletettu jumalasi siis vaatii että minun olisi muutettava itseni täysin? Miksi?Koska se on ainoa mahdollisuus pelastua.
Pelastus on mahdollinen vain Jeesuksen uhrin välityksellä
12. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Apt. 4:12 - a---a
Koska se on ainoa mahdollisuus pelastua.
Pelastus on mahdollinen vain Jeesuksen uhrin välityksellä
12. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Apt. 4:12Eli tiedät sanoa, ihmistä mitenkään tuntematta, että tämän on muutettava itsensä kokonaan, jotta pelastuisi joltain, jonka olemassaolo on uskomusten varassa? Etkö ollenkaan käsitä kuinka täydellisen aivottoman typerältä tuo kuulostaa?
a---a kirjoitti:
Eli tiedät sanoa, ihmistä mitenkään tuntematta, että tämän on muutettava itsensä kokonaan, jotta pelastuisi joltain, jonka olemassaolo on uskomusten varassa? Etkö ollenkaan käsitä kuinka täydellisen aivottoman typerältä tuo kuulostaa?
Ja kaikki nämä, kuten että "ateistin elämä se vasta tyhjää onkin", on kuin luulotautisen puhetta. Eli tämä tapaus: henkilö uskottelee ja luulottelee paljon asioita.
Uskossa eläminen ei ole sekoilemista, sekoilemista on se että ei usko, maailman sodat todistaa sen."Siihen riittää 100 % uskominen."
Uskoin muttei auttanut.
"Se on ainoa oikea lähtökohta."
Kokeiltu on.
"Jumala vastaa JOS ole tosissaan asialla."
Eikä vastannut. Nyt olisi Jumalan vuoro tulla esille jos se oikeasti on. Eipä vaan ole näkynyt.
- a---a
Hyvin usein kuulee uskovien väittävän että homoseksuaalisuus on valinta. Haastankin jokaisen moista väittävän kokeilemaan asiaa itse. Eli alkamaan homoksi vaikkapa viikoksi. Luulisi tämän olevan omakin etunsa, näinhän voisivat todistaa väitteensä oikeaksi.
- oiuytre
??????????????????
- JumalanEtsintää
Väärin.
Anna Jumalan tehdä muutos, Hän tarvitsee siihen sinun sitoumuksen.
Ala rukoilemaan, että Jumala puuttuu siihen asiaan, Hän muuttaa sinut ihan varmasti, jos olet siihen itse sitoutunut. Se kuinka kauan siihen menee, riippuu sinusta itsestäsi. - a---a
oiuytre kirjoitti:
??????????????????
Taisi mennä yli hilseen? Surullista.
- a---a
Väärin.
Ala rukoilemaan, että Jumala puuttuu siihen asiaan, Hän muuttaa sinut ihan varmasti, jos olet siihen itse sitoutunut. Se kuinka kauan siihen menee, riippuu sinusta itsestäsi.Väärin mikä?
Muuhun en oikein osaa sanoa juuta enkä jaata. En perusta noista mytologioista. - JumalanEtsintää
a---a kirjoitti:
Taisi mennä yli hilseen? Surullista.
Ymmärrän pointtisi......meni yli hilseen.
Ei mene yli hilseen, kun alat uskomaan Raamatun sanaan.
Saa tana työstää koko ajan ajatuksiasi Jumalaa vastaan kaikin keinoin.
Kun luovut edellisestä tavasta vastustaa Jumalaa, niin saa tana järjestää sinulle uuden tavan vastustaa Jumalaa, ne keinot eivät lopu koskaan saa tanalta.
Sen takia siitä saa tanan leiristä on päästävä eroon Jumalan sanan avulla. - a---a
Ymmärrän pointtisi......meni yli hilseen.
Ei mene yli hilseen, kun alat uskomaan Raamatun sanaan.
Saa tana työstää koko ajan ajatuksiasi Jumalaa vastaan kaikin keinoin.
Kun luovut edellisestä tavasta vastustaa Jumalaa, niin saa tana järjestää sinulle uuden tavan vastustaa Jumalaa, ne keinot eivät lopu koskaan saa tanalta.
Sen takia siitä saa tanan leiristä on päästävä eroon Jumalan sanan avulla.En pyytänyt tuota kökköliturgista uskontospammia, vaan vastausta kysymykseeni. Siis mikä väitteessäni "uskovien mielestä homoseksuaalisuus on valinta" oli väärin? Yritä nyt edes kerran olla olematta tuollainen robotti ja vastaa kysymykseen.
Jos tuo homoksi tekeytyminen tuntuu uskovaiselta mahdottomalta, niin haastan uskovaiset kääntymään mihin tahansa uskoon - vaikka islamiin, hindulaisuuteen, konfutsealaisuuteen tms. Kuukauden päivät toisen uskonnon pyhää kirjaa, rukouksia, lauluja ja muita mantroja, fokus pelkästään siinä sen uskonnon opissa ja yhteyden pitäminen lähinnä samanuskoisissa ja ainakin aluksi välttelemistä uskosta puhumista epäilijöiden kanssa. Näinhän se pitkälti toimii, nämä hihhulit opettavat aivonsa ja ajattelutapansa toimimaan ja synapsinsa verkottumaan uskonsa mukaan. Pian koko ajattelu menee sutjakkaasti uskon raitella - ehkä sopivissa väleissä putkahtaa osuvia lainauksia sieltä pyhästä kirjasta. Mutta ei saa lukea kritisoivaa kirjallisuutta, se sotkee synapseja.
- Reddington
Väärin.
Ala rukoilemaan, että Jumala puuttuu siihen asiaan, Hän muuttaa sinut ihan varmasti, jos olet siihen itse sitoutunut. Se kuinka kauan siihen menee, riippuu sinusta itsestäsi.Siis kaikkivoipa olento tarvitsisis muka luvan johonkin? Mitähän logiikka tuossa muka oli?
Väärin.
Ala rukoilemaan, että Jumala puuttuu siihen asiaan, Hän muuttaa sinut ihan varmasti, jos olet siihen itse sitoutunut. Se kuinka kauan siihen menee, riippuu sinusta itsestäsi."Se kuinka kauan siihen menee, riippuu sinusta itsestäsi."
Millä tavalla se riippuu minusta itsestäni? Siitäkö, miten vahvasti uskon ja miten paljon rukoilen?- JumalanEtsintää
a---a kirjoitti:
En pyytänyt tuota kökköliturgista uskontospammia, vaan vastausta kysymykseeni. Siis mikä väitteessäni "uskovien mielestä homoseksuaalisuus on valinta" oli väärin? Yritä nyt edes kerran olla olematta tuollainen robotti ja vastaa kysymykseen.
Huono esimerkki, että heteron pitäisi alkaa joksikin aikaa homoksi, aika naurettava ehdotus
- a---a
Huono esimerkki, että heteron pitäisi alkaa joksikin aikaa homoksi, aika naurettava ehdotus
Yhä uupuu se vastaus siihen kysymykseen. Onko homous oma valinta vai ei?
- MitenOn
a---a kirjoitti:
Yhä uupuu se vastaus siihen kysymykseen. Onko homous oma valinta vai ei?
Onko sillä jotain merkitystä, onko se oma valinta?
- a---a
MitenOn kirjoitti:
Onko sillä jotain merkitystä, onko se oma valinta?
On. Kuten jo sanoin, hyvin, hyvin yleinen väite uskovien keskuudessa on, että homous on valinta, josta voi poistua valitsemalla toisin. Miten on?
Taisi olla väärä palsta. Aihe kuuluisi ennemmin tuonne seurakuntien osastolle, siellähän ne sitä huuhaata harrastavat.
- kjhgfdsasdfghjk
Homoja tässä yritetään auttaa, sinä et sitä ymmärrä heterona, koska oletat että homous olisi normaalia, sitähän on yritetty toitottaa satoja vuosia.
- ggggggggg
kjhgfdsasdfghjk kirjoitti:
Homoja tässä yritetään auttaa, sinä et sitä ymmärrä heterona, koska oletat että homous olisi normaalia, sitähän on yritetty toitottaa satoja vuosia.
Voisikohan joku suomentaa tuonkin?
- JumalanEtsintää
ggggggggg kirjoitti:
Voisikohan joku suomentaa tuonkin?
Suomennetaan:
Jumala loi miehen ja naisen kumppaniksi toisilleen.
Homous on Jumalalle kauhistus
22. Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko.
3. Moos 18:22 JumalanEtsintää kirjoitti:
Suomennetaan:
22. Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko.
3. Moos 18:22"Jumala loi miehen ja naisen kumppaniksi toisilleen."
Luomiskertomuksesta kyllä välittyy sellainen kuva, että Jahve loi naisen miehelle ja siinä on iso ero verrattuna tuohon "kumppaneiksi toisilleen".- a---a
Suomennetaan:
3. Moos 18:22Luovutan. Tämä palsta kaipaa kipeästi luotsia. Mitään eikä ketään ei palvele tuo raamatunlauselouhinta.
kjhgfdsasdfghjk kirjoitti:
Miksi homous ei voisi olla normaalia siinä missä heterouskin. Etkö sitten itse ole hetero, vai miksi luulet että homoutta normaalina pitäminen sitten on epänormaalia?
Suomennetaan:
3. Moos 18:22"Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko."
Pois se meistä! Me makaamme miehen kanssa kuten mies makaa miehen kanssa.- JumalanEtsintää
atac kirjoitti:
Miksi homous ei voisi olla normaalia siinä missä heterouskin. Etkö sitten itse ole hetero, vai miksi luulet että homoutta normaalina pitäminen sitten on epänormaalia?
Ihmisiä on manipuloitu useita vuosia uskomaan, että homous on normaalia käyttäytymistä, siihen on tullut mukaan lähes kaikki masiinat mitä on keksitty
- JumalanEtsintää26
exhellari86 kirjoitti:
"Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko."
Pois se meistä! Me makaamme miehen kanssa kuten mies makaa miehen kanssa.Sinä tiedät itse miten sinusta on tullut homo, myönnä pois, vai älyätkö sen vasta kun saat ensimmäisen eläkkeen.....ehkä 70-vuotiaana?
Ihmisiä on manipuloitu useita vuosia uskomaan, että homous on normaalia käyttäytymistä, siihen on tullut mukaan lähes kaikki masiinat mitä on keksitty
Koetappa nyt ensin keksiä mikä tekee siitä epänormaalia. Iso-osa luonnon eliöstöstäkin harrastaa sitä, revi siitä eänormaalia.
JumalanEtsintää26 kirjoitti:
Sinä tiedät itse miten sinusta on tullut homo, myönnä pois, vai älyätkö sen vasta kun saat ensimmäisen eläkkeen.....ehkä 70-vuotiaana?
No totta kai tiedän. Olen ollut sellainen ihan alusta pitäen. Tai no, ehkä en ihan hedelmöittymisestä, mutta syntymästäni alkaen ainakin.
"Koetappa nyt ensin keksiä mikä tekee siitä epänormaalia." (atac)
Tell me about it. Vasenkätisetkin ovat "epänormaaleja", koska eivät ole enemmistönä.
- vm41
Muistakaa !!!!
Pirun mukaan pääsee ilmaiseksi, eikä tarvitse muuta, kuin olla normaali.- JumalanEtsintää
Onko normaalia uskoa valheisiin???
- Reddington
Jospa menisit eheyttämään niitä uskontoverejasi jotka paneskelevat pikkupoikia?
- JumalanEtsintää
Jotkut eivät arvosta Raamatun sanaa, se on valitettavaa
- a---a
Jotkut eivät arvosta Raamatun sanaa, se on valitettavaa
Arvostus pitää ansaita. Raamatun kaltainen väkivaltaisesta, sekavasta, julmasta ja epäloogisesta olennosta kertova lorukokoelma ei ansaitse kuin ehkä historiallista arvostusta tietyiltä osiltaan. Ja se historiakin tahtoo olla verinen.
- JumalanEtsintää
Jeesus auttaa kovimmankin Heteron homoksi. tunkemalla jäykkään Kristittyyn horoon peffaan(pappien luikastamaan) Unkarilainen telttakeppi ja -kiilasarja, ylijäämä.
Työnnä turnipsi tuulikaappini Jeesus, homouden salliva ruhtinas taiJA pissin pääällesi Herra!- JumalanEtsintää
NIMMERKKINI ON JUMALA
JA OLEN HOMO!!!!!!!!!!!!! - JumalanEtsintää
Kristitty ei pelkää, Jumala tukee
- JumalanEtsintää
NIMMERKKINI ON JUMALA
JA OLEN HOMO!!!!!!!!!!!!!Noin se saa tana vie mennessään!!!!
- Huomaava
Mikään ei saa fundamentalistihörhöä sekoamaan yhtä pahoin kuin sana "homo". Tulee vaikutelma että uskontonsa isoin ja mieltäpainavin asia on se, mitä ja miten joku muu tekee makuuhuoneessaan. Tätäkin keskustelua, tai "keskustelua" lukiessaan ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Raamatusta koko asiasta löytyy hätnäppä pari sivumainintaa, jotka voi TULKITA koskemaan koko asiaa. Mutta ei, näille se on liki ainoa asia, mikä pitää tietää jotta voi itseään kristityksi kutsua. Raamatun muut ja paljon suuremmat typeryydet voi huoletta ohittaa, kun vain muistaa vihata homoja 24/7.
- NoComments
Parempi kun joku aidosti Homo/Lesbo kommentoi näitä... niin ja ateisti myös..
- tottahelvetissäon
Aloittajan kysymykseen
lyhyesti: On - sitäseteettää
Mene sinä näköalaton ja empatiakyvytön uskovainen välillesesti vain lisää tappamaan homoja itsemurhiin opeillasi.
- mnbvcvbnhgf
Ei ole turhia, monet tuhannet ovat parantaneet tapansa
- homousonrumaa
Totta haastat, kyll ne paranee siitä jos on omaa tahtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201